Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is niets zo stevig als OEM :) Aftermarket setjes zien er wel slick uit omdat het gefreesd alu is, maar met sommige setjes staat niet voor niets "track use only" op. Er zijn t.b.v. gewichtsbesparing gewoon concessies gedaan op het vlak van stevigheid.

Ja, dat blijkt.

Ik was op dit artikel afgegaan:

Motorcycle Rearsets: The Benefits, How they Help and Setting them Up

Nu maar eens kijken of het beter schakelt en remt als ik er dadelijk mee ga rijden.

Als dat niet zo is gaat het er echt weer af. Een beetje bling bling is wel leuk, maar het moet wel nut hebben. Ik zal de oude rearsets eens wegen, maar het kan nooit erg veel schelen in gewicht. En zelfs als het kilo's scheelde, daar gaat een beginneling als ik niets van merken. Als ik zover ben dat ik met de knie aan de grond merk dat mijn andere been niet lekker onder de top van de tank valt kan ik altijd nog zo'n set aanschaffen. Maar zover ben ik nog lang niet.
 
Er is niets zo stevig als OEM :) Aftermarket setjes zien er wel slick uit omdat het gefreesd alu is, maar met sommige setjes staat niet voor niets "track use only" op. Er zijn t.b.v. gewichtsbesparing gewoon concessies gedaan op het vlak van stevigheid.
Ben het niet helemaal met je eens. Ik heb Gilles Tooling op mn sc59 zitten en het is buitengewoon stevig materiaal.
Klinkt als dat er iets fout is gegaan bij montage oid. Er zit zelfs een remlicht schakelaar op.
Niet dat ik die heb aangesloten. ;)
Kijk nog even met een tweede paar ogen voor je besluit te verkopen.
 
Ben het niet helemaal met je eens. Ik heb Gilles Tooling op mn sc59 zitten en het is buitengewoon stevig materiaal.
Klinkt als dat er iets fout is gegaan bij montage oid. Er zit zelfs een remlicht schakelaar op.
Niet dat ik die heb aangesloten. ;)
Kijk nog even met een tweede paar ogen voor je besluit te verkopen.
Kerel :W Hoe gaat het met de verkoop :?
 
Ben het niet helemaal met je eens. Ik heb Gilles Tooling op mn sc59 zitten en het is buitengewoon stevig materiaal.
Klinkt als dat er iets fout is gegaan bij montage oid. Er zit zelfs een remlicht schakelaar op.
Niet dat ik die heb aangesloten. ;)
Kijk nog even met een tweede paar ogen voor je besluit te verkopen.

:^

Heb ook een Gilles rem/schakelset. Inderdaad niets mis met materiaal/bevestiging/stevigheid.

full


(Beetje oud plaatje :$ )

:W
 
Laatst bewerkt:
Mijn geweldige en natte mini vakantie naar en door Sauerland in een notendop.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


En is ie al weer schoon? Natste weekend van het jaar tot nu toe en jij treft hem. Maar je zult ook nog genoeg droge weekenden treffen hoor. Mijn eerste weekend met mijn 2006 blade was ook drie dagen regen. 2e dag zijn we zelfs in het hotel gebleven omdat de regen horizontaal voorbij kwam. :X

Dit weer dus.

Dsc01378.jpg


Dsc01348.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan