Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ik kreeg vandaag ook nog weer wat binnen :} :}
full
 
Omdat een blade zo goed rijdt heb ik er voor op het circuit ook maar een gekocht !
Afgelopen maandag deze uitgetest en moet zeggen dat het een goede zet geweest is om over te stappen op een blade .

full

full
 
Goedenavond....

Heeft iemand een idee hoe ik aan de instructieboekjes van een Fireblade uit 2008 kan komen?
Bedankt alvast!
 
Omdat een blade zo goed rijdt heb ik er voor op het circuit ook maar een gekocht !
Afgelopen maandag deze uitgetest en moet zeggen dat het een goede zet geweest is om over te stappen op een blade .

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was er ook maandag, in welke groep heb je gereden.
Ik zat in groep 1 met mijn straat BMW nr28

edit: ik denk groep 2 aan je nr te zien

wel een beetje lekker gereden want er zat best wel veel snelheids verschil in de diverse groepen
 
Laatst bewerkt:
Ik was er ook maandag, in welke groep heb je gereden.
Ik zat in groep 1 met mijn straat BMW nr28

edit: ik denk groep 2 aan je nr te zien

wel een beetje lekker gereden want er zat best wel veel snelheids verschil in de diverse groepen


Ja ik zat in groep 2, snelheidsverschil viel op zich mee in deze groep.
Snelste was ongeveer 2:00, langzaamste 2:20.
Gaande weg de dag begon de blade steeds meer vertrouwen te geven, ik had wellicht ook nog wel een scherpere rondetijd kunnen neerzetten maar er was best wat verkeer op de baan.
Ik vond het snelheidsverschil bij groep 1 groter, zoals ik dit had gezien.
 
Ja ik zat in groep 2, snelheidsverschil viel op zich mee in deze groep.
Snelste was ongeveer 2:00, langzaamste 2:20.
Gaande weg de dag begon de blade steeds meer vertrouwen te geven, ik had wellicht ook nog wel een scherpere rondetijd kunnen neerzetten maar er was best wat verkeer op de baan.
Ik vond het snelheidsverschil bij groep 1 groter, zoals ik dit had gezien.
in groep 1 tijden van 1.52 tot 2.08 met 37 rijders en ik had een 1.57,3 en dat was binnen de top 10
 
Laatst bewerkt:
Akra uitlaat is onderweg! *O*

Heb trouwens via marktplaats een tanktas gescoord die je ook met banden vast kan zetten. Moet nog wat creatief werken.. Zodra ik hem er weer op heb zitten met de goede bevestiging zal ik wel ff foto's maken :P
 
Wat een stralend blauwe luchten, morgen mooi ff met een paar maten de Ardennen in duiken...Zal wel rondje Houffalize/La Roche worden :] ...

Heb er alweer zin aan hoop alleen dat het geen file rijden wordt B| ...

Nelis ;) ...
 
Laatst bewerkt:
Wat een stralend blauwe luchten, morgen mooi ff met een paar maten de Ardennen in duiken...Zal wel rondje Houffalize/La Roche worden :] ...

Heb er alweer zin aan hoop alleen dat het geen file rijden wordt B| ...

Nelis ;) ...

Welke maten gaan er allemoal mee ? (behalve 54...) :}
 
Morgen maar eens nieuwe bandjes om laten leggen, voor de eerste keer in vele jaren geen Michelin's meer. Eens kijken of de Dunlop Sportmart2 bevallen.......ben benieuwd!
 
Morgen maar eens nieuwe bandjes om laten leggen, voor de eerste keer in vele jaren geen Michelin's meer. Eens kijken of de Dunlop Sportmart2 bevallen.......ben benieuwd!

Ha Ron, niet mee morgen ? ik heb net mijn mpp2ct's laten vervangen door mpp3 dus morgen testen.
 
Nee, helaas niet mee. Donderdag a.s. hebben wij een dagje Assen op de planning staan en voor die tijd moet ik nog nieuwe banden hebben, vandaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan