Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat je je teksten al een beetje hebt aangepast. ;)
Ook las ik dat je temp nooit onder de 90 graden is geweest zolang je in bezit bent van je motor. Mijn bl08 zit op 78 graden (=bedrijfstemperatuur) bij normale snelheden en gaat over de 100 in de stad bij gebrek aan rijwind.
Jouw radiator heeft een capaciteitsprobleem gehad vanaf het begin aan je verhaal en het gebrek aan koelribben te zien. Op het forum schrijf je over tempverschillen tussen jouw fiets en anderen van hetzelfde model. Heb je dat ook eerder gemeld bij je dealer?
Moet je "bewijzen" of heeft hij het over een garantiegevalletje?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik heb nog iets van ze nodig :P

Maar dat is het probleem dus een beetje.. Door de vakantie van hoofd werkplaats merk ik gebrek aan sturing. Elke keer dat ik iemand spreek krijg ik nu een ander die van niets weet (ze waren gisteren verbaasd dat ik daar opeens stond met een gestrande fiets terwijl ik al 2x heb gebeld).

Ik heb, onder andere mijn warmte probleem telefonisch doorgegeven. Hoofd wp zei dat hij erna zou kijken als ik hem "binnenkort" zou brengen voor de frontkap. Dit is maar uitgesteld en uitgesteld (elke week zei die ongeveer; komt volgende week binnen).

Gisteren deed de jongen (jaartje of 20) die mij hielp er heel makkelijk over en zei; is toch garantie? nou dan zetten we er gewoon een nieuwe op.
Volgende week dinsdag zou ik hoofd wp bellen voor een afspraak voor de plaatsing van de frontkap. Ik zal hem nu alsnog bellen en aan hem vragen of hij er ook zo makkelijk over denkt.
 
Laatst bewerkt:
WTF is daarmee gebeurd?! Een radiator met steenslag ziet er niet eens zo uit (steenslag zit meestel direct in de lijn van het voorwiel).
Denk dat de vorige eigenaar met de hogedrukreiniger in de weer is geweest :X

We netjes dat ze een nieuwe zetten: die dingen zijn niet goedkoop! (700-800 euro)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh allemaal :W ,

Is er hier misschien iemand die nog een mooi uitlaatje te koop heeft voor een 2008 waar heel veel herrie uit komt?
Ben op zoek naar een andere uitlaat want de originele maakt echt geen herrie dus die wil ik vervangen.
Iemand misschien nog tips en ideeen voor een andere uitlaat? Zie de uitlaten van MIVV veel te koop staan maar weet niet of dit wat is,is er iemand die deze onder zijn blade heeft?
Bedankt alvast
 
present na 2 weken afwezigheid. Weer met een groep maten naar Luxemburg gelopen. Ontzettend leuk. :Y

Wat wel minder leuk is dat ik met mijn blade gevallen ben in een optimale weersomstandigheden, ik werd verrast terwijl ik gewoon normaal reed en glee over iets weg. Ik vermoed een naadlas en of een stuk plastiek kap wat over het weg lag. Zucht..... Nu bladeloos :(Ik heb het originele voor je bekoop als je dat wilt.

Die wil ik wel graag van je overnemen!
 
Mogguh allemaal :W ,

Is er hier misschien iemand die nog een mooi uitlaatje te koop heeft voor een 2008 waar heel veel herrie uit komt?
Ben op zoek naar een andere uitlaat want de originele maakt echt geen herrie dus die wil ik vervangen.
Iemand misschien nog tips en ideeen voor een andere uitlaat? Zie de uitlaten van MIVV veel te koop staan maar weet niet of dit wat is,is er iemand die deze onder zijn blade heeft?
Bedankt alvast

Ik heb een mooi uitlaat voor je, een Taylormade die slechts 1,5 maand gebruikt is.

present na 2 weken afwezigheid. Weer met een groep maten naar Luxemburg gelopen. Ontzettend leuk. :Y

Wat wel minder leuk is dat ik met mijn blade gevallen ben in een optimale weersomstandigheden, ik werd verrast terwijl ik gewoon normaal reed en glee over iets weg. Ik vermoed een naadlas en of een stuk plastiek kap wat over het weg lag. Zucht..... Nu bladeloos :(Ik heb het originele voor je bekoop als je dat wilt.

Die wil ik wel graag van je overnemen!

Prima, stuur maar een PB.
 
Ik heb geen reactie ontvangen op mijn advertentie. Vandaag bezig geweest de onderdelen van zolder te halen. Dus de Blade gaat terug naar origineel. *D
full
 
Mogguh allemaal :W ,

Is er hier misschien iemand die nog een mooi uitlaatje te koop heeft voor een 2008 waar heel veel herrie uit komt?
Ben op zoek naar een andere uitlaat want de originele maakt echt geen herrie dus die wil ik vervangen.
Iemand misschien nog tips en ideeen voor een andere uitlaat? Zie de uitlaten van MIVV veel te koop staan maar weet niet of dit wat is,is er iemand die deze onder zijn blade heeft?
Bedankt alvast

two bros staat op mp. veel lawaai:

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
 
Afgelopen donderdag een dagje op Assen gereden.
We hadden besloten om woensdagmiddag alvast naar Assen te gaan aangezien we anders donderdagmorgen om 04:45 uur moesten vertrekken en dat was niet het beste besluit....
Overnachten in een pitbox (ja wij weten dat dit oficieel niet mag) waarvan de lichtsensor kapot is :( waardoor de tl's de hele nacht niet uitgingen is vrij slecht voor je nachtrust.
Na een slaapje van een kleine 2 uur :X konden we nou niet zeggen dat lekker uitgerust waren maargoed buiten dat, een stroomstoring rond de middag waardoor er tijdelijk niet gereden mocht worden, een echt natte sessie (niet mij hobby maar ook dan leer je een hoop) hebben wij ons toch prima vermaakt!

Volgende keer onze spullen maar binnen zetten en toch maar naar de Valk rijden, starten we de dag in ieder geval uitgerust. :+
Op naar een volgende keer!!

Moet de foto's nog bestellen, zodra ik ze heb zal ik er wel enkele plaatsen.

Ron
 
Je hebt de keuze blijkbaar gemaakt als je de taylormade al in de verkoop doet.
Net nu ik de Bl08 terug ombouw naar supersport. *D ;)
 
Of een campertje kopen, deden wij ook.. :)
Mogen wij even van jou "geldboompje" plukken a.u.b....... Voor die paar keer per jaar dat wij gaan is dat wel een hele investering. :+
 
@Fazz: Wat ongelofelijk balen is dat zeg! Het zit je niet mee de laatste tijd..Sterkte en ik hoop voor je dat je er qua verzekering goed vanaf komt.

Zelf voor- en achter wat nieuw rubber om laten leggen:

2014-06-08181826_zpsbd4343d7.jpg


Iemand ervaring met de Pirelli Diablo Corsa Rosso banden als straatband? Ik ben gewoon afgegaan op de monteur die aan mijn motor sleutelt en heb gevraagd om zo plakkerig mogelijke straatbanden die snel op temperatuur zijn.
 
En meteen maar even gewassen:

IMG-20140608-WA0001_zps8187b816.jpg


Alle draaiende en scharnierende delen ook weer netjes gesmeerd. Dat heeft echter een klein probleempje veroorzaakt: Linker spiegel draait/scharniert nu zo goed dat Hij bij 200+ door de luchtweerstand steevast richting kuip gaat. Oeps :$ .....

Misschien iets te ver gegaan in de poets- en smeermanie!

Aandraaien is geen optie (vaste buslengte) dus zal wel iets als eraf halen en ontvetten met remmenreiniger worden.
 
IMAG0462_zpsuhf5vwub.jpg


Pas 2 ritjes gehad sinds dat ze er woensdag op zijn gekomen. Duurt niet lang meer voordat de sliders ontmaagd worden :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan