Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak,want ik vind hem wel mooi :P
Ik weet dat de dempers zonder E keur goedkoper zijn maar dan nog is deze in verhouding redelijk goedkoop als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld een Akra,Leovince of Laser oid zonder E keur.
Ging mij er meer om of er iemand ervaring heeft met het merk en niet of jullie hem lelijk of mooi vinden ;)
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak,want ik vind hem wel mooi :P
Ik weet dat de dempers zonder E keur goedkoper zijn maar dan nog is deze in verhouding redelijk goedkoop als je hem vergelijkt met bijvoorbeeld een Akra,Leovince of Laser oid zonder E keur.
Ging mij er meer om of er iemand ervaring heeft met het merk en niet of jullie hem lelijk of mooi vinden ;)
De prijs zit niet in het feit of de demper wel of niet goedgekeurd is, maar gewoon in de kwaliteit!
De demper ziet er kwalitatief niet super uit bedoelde ik :Y

Zal waarschijnlijk ook wel behoorlijk asociaal/schel klinken.

Lijkt ook op die hele goedkope Ebay demperts, waar ik nu niet op de naam kan komen.
Of is dat hetzelfde merk?
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk ook een pasvorm
Om van te janken.

Als je van dat soort dempertjes zou ik houd eerder kijken naar een arrow gp. Ook niet asociaal duur maar wel erg dik.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties....ik zal nog eens wat rond neuzen op internet en die Arrow ziet er inderdaad ook mooi uit!
 
Trouwens...

Onder mijn blade heb ik een set Two Bro's Carbon race!
Mooi en klinkt echt heerlijk!!!
Al heeft ie geen e keur kosten ze wel een hoop geld
( ja, ik vind 500€ voor een demper een hoop geld )
 
Laatst bewerkt:
Nie liegen je hebt maar 1 demper geen 2

Foto jonguh van die demper!









En pas je onderschrift eens aan :+
 
Laatst bewerkt:
Akra blijft het mooist :) :)

10272695_443475795796559_159663539870410572_o.jpg
 
Oeh die is best mooi!

Arrow heb ik hoog zitten qua merk :Y

Die is zeker best mooi. Kwam hem zelf ook pas tegen nadat ik de yoshi r77 had gekocht.
Op YouTube staan best wat filmpjes met de arrow gp en hij klinkt ook echt lekker :9~

Wil m zelf ooit nog wel eens aanschaffen denk ik.

Filmpje:

Oh ALLOW _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan