Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond allemaal,

Ik heb ff een vraagje over mijn blade van 2008.
Heb de motor sinds kort in mijn bezit en het valt me de laatste paar keer op dat de motor erg bokt/stuitert als ik in zn 1 of 2 rijdt met een gangetje van rond de 20/30,naar mijn mening is t erger als toen ik de motor kocht,heb er wel een ander uitlaatje op gezet maar neem aan dat dit geen invloed heeft? Of hoort dit misschien gewoon bij het karakter van de blade?
Verder hoor ik sinds 200 km ook een ratel voor in de motor,nu weet ik dat de NAKS een bekend Honda kwaaltje is maar de motor heeft pas 11000 km gelopen dus dat lijkt me wel erg snel als de NAKS al vervangen moet worden?
Hopelijk kan iemand me helpen.
Alvast bedankt :)
 
nou veel plezier daar :Y
en dat je er heel wat km mag maken :9~ :9~
ik hoop dat het goed weer is
en dat ik er het weekend ook nog
een paar km bij kan zetten :Y
Blade staat inmiddels als ruim 7 weken stil volgens mij, dus als ie denkt: "Bekijk het maar" snap ik het ook :X

Planning is zo'n 1.500km er bij te zetten. GPS er op en proberen z'n werkelijke top pakken op de autobahn })
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond allemaal,

Ik heb ff een vraagje over mijn blade van 2008.
Heb de motor sinds kort in mijn bezit en het valt me de laatste paar keer op dat de motor erg bokt/stuitert als ik in zn 1 of 2 rijdt met een gangetje van rond de 20/30,naar mijn mening is t erger als toen ik de motor kocht,heb er wel een ander uitlaatje op gezet maar neem aan dat dit geen invloed heeft? Of hoort dit misschien gewoon bij het karakter van de blade?
Verder hoor ik sinds 200 km ook een ratel voor in de motor,nu weet ik dat de NAKS een bekend Honda kwaaltje is maar de motor heeft pas 11000 km gelopen dus dat lijkt me wel erg snel als de NAKS al vervangen moet worden?
Hopelijk kan iemand me helpen.
Alvast bedankt :)
Ik heb ook een '08 en herken dit niet. Heb wel een vervangingsdemper met pc, misschien dat dat wat uit kan maken. Zit er misschien speling op de gashandel...
Ratel in het blok heeft de mijne niet, en inmiddels heeft ie al 33.000km gelopen.
 
Goedenavond allemaal,

Ik heb ff een vraagje over mijn blade van 2008.
Heb de motor sinds kort in mijn bezit en het valt me de laatste paar keer op dat de motor erg bokt/stuitert als ik in zn 1 of 2 rijdt met een gangetje van rond de 20/30,naar mijn mening is t erger als toen ik de motor kocht,heb er wel een ander uitlaatje op gezet maar neem aan dat dit geen invloed heeft? Of hoort dit misschien gewoon bij het karakter van de blade?
Verder hoor ik sinds 200 km ook een ratel voor in de motor,nu weet ik dat de NAKS een bekend Honda kwaaltje is maar de motor heeft pas 11000 km gelopen dus dat lijkt me wel erg snel als de NAKS al vervangen moet worden?
Hopelijk kan iemand me helpen.
Alvast bedankt :)

Sinds ik mijn akra erop heb gezet heb ik hetzelfde probleem (behalve tik in blok). Je zou het idd kunnen verhelpen met een pc.
 
Ik ben op zoek naar een reserve setje originele hendels voor mijn SC59 circuitfiets.

Dus als je zo'n setje hebt liggen stof te happen en je wilt er voor weinig afscheid van nemen, laat het dan ff weten.
 
Is er al iets bekend van de Fireblade voor 2015? Yamaha laat iig iets los, maar van Honda heb ik nog niets vernomen...

Komt er uberhaupt een nieuwe blade volgend jaar?

(Ik zat de laatste tijd te kijken naar een S1000RR, maar ook BMW heeft zo zijn technische problemen...)
 
Sorry dat ik me even in jullie topic moei, maar moest deze ff plaatsen :9~ :9~


Must_c0aa53_503771.jpg
 
Is er al iets bekend van de Fireblade voor 2015? Yamaha laat iig iets los, maar van Honda heb ik nog niets vernomen...

Komt er uberhaupt een nieuwe blade volgend jaar?

(Ik zat de laatste tijd te kijken naar een S1000RR, maar ook BMW heeft zo zijn technische problemen...)
Dat voorbeeld ziet er weer uit als een kikker :P
 
Is er al iets bekend van de Fireblade voor 2015? Yamaha laat iig iets los, maar van Honda heb ik nog niets vernomen...

Komt er uberhaupt een nieuwe blade volgend jaar?

(Ik zat de laatste tijd te kijken naar een S1000RR, maar ook BMW heeft zo zijn technische problemen...)
Het eerste wat ik las was de 230pk :9
Alleen als dat een speciale editie wordt dan zal er wel een knap prijskaartje tegenover staan. Ben benieuwd wat de merken gaan doen met de 600 & 1000cc supersport motoren voor het volgende jaar :Y
 
Ik denk dat die R1 een photoshop is want er kloppen wederom een aantal dingen niet.
We gaan het zien wat Honda gaat brengen in 2015: hopelijk niet weer een opgedrikte 2008 :')
 
230 pk klinkt wel goed. Ik vind de nieuwe r1 alleen knetter lelijk zoals ze hem nu laten zien. Terwijl ik persoonlijk de bigbang van 2009-2014 wel zie zitten.
Die computerschetsen zitten er meestal 100% naast... Ik hoop eerder op een duidelijke spionagefoto, maar zo te zien hebben ze dat bij Yamaha opgelost door er een r6-kuip om heen te buigen...

Ik ben een beetje uitgekeken op mijn (fantastisch rijdende, maar verder karakterloze) fireblade. Hopelijk komt er volgend jaar iets volledig nieuw... Anders verwacht ik toch dat ik uitwijk naar een ander merk...
 
Er zal waarschijnlijk wel weer een Repsol komen, maar ben benieuwd of ze nu de nieuwe kleurstelling gaan gebruiken of weer de oude.

Over het karakterloze, ga eens spelen met tandwielverhouding, dat doet veel kan ik je zeggen.
Mijn 2005 Fireblade (met een agressievere tandwielverhouding) is een stuk agressiever/spannender dan mijn vorige 2006 GSXR 1000 bijvoorbeeld, welke bekend staat om zijn koppel.
 
Ja dat is ook zo. Klopt vaak niks van de schetsen. Maar zoals hij er nu uit ziet vind ik het maar een vies ding.
@
Maxvanninhuys
Ziet er weer super uit! Ik ga ook maar is een setje onderkruipen scoren voor die van mij. Staat mooier dan de zilveren. Of laten spuiten oid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan