Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
|(
Daar schiet ik weer niet zoveel mee op. Het zal wel loslopen met de kilometers die je met die band kunt maken. Na 6000km heb ik eindelijk de Supercorsa SC2 bijna op dus voor het nieuwe seizoen komt er ook een setje vers rubber onder de motor. Daarbij is die Metzeler een kanshebber :Y
Alleen kan ik je tegen die tijd geen zinnig woord vertellen over de levensduur als de Metzelers eronder gaan :P

Aha als supercorsa's het al 6000 km houden...Wil gewoon niet halverwege mn motorvakantie waarbij we ongeveer 5000km rijden op zoek moeten naar een bandenzaak voor een pitstop en het moeten doen met plaatselijk leverbaar rubber....
 
Laatst bewerkt:
Aha als supercorsa's het al 6000 km houden...Wil gewoon niet halverwege mn motorvakantie waarbij we ongeveer 5000km rijden op zoek moeten naar een bandenzaak voor een pitstop en het moeten doen met plaatselijk leverbaar rubber....
in frankrijk geen probleem hoor.
ook in italie niet vorig jaar ff bellen en al met al nog gkoper dan hier ;)
 
zo langzaam *:) :?

Jij zit in een auto met aanhanger, wij rijden en weet niet of je een idee hebt wat er gebeurt als ze je klokken op met name de snelwegen in Frankrijk met meer dan 30 te hard :X :+

Maar je kunt nu eenmaal niet de hele rit knallen als een malle... O-)
 
in frankrijk geen probleem hoor.
ook in italie niet vorig jaar ff bellen en al met al nog gkoper dan hier ;)
Als je de hele tijd op 1 plek zit wel ja, maar als je rondtrekt....? ;)

We hebben 1 keer noodgedwongen een tent op moeten zoeken, kost je meteen een halve dag rijden :X
 
Als je de hele tijd op 1 plek zit wel ja, maar als je rondtrekt....? ;)

We hebben 1 keer noodgedwongen een tent op moeten zoeken, kost je meteen een halve dag rijden :X
Klopt , maar je weet waar je ongeveer heen gaat.
dus zet ik altijd ff paar motorzaken in de telefoon voor als er wat is.
snelheid op de ab met 30+km zal je idd niet vrolijk van worden.
Ook in België wordt je niet meer blij als ze je pakken.
 
Klopt , maar je weet waar je ongeveer heen gaat.
dus zet ik altijd ff paar motorzaken in de telefoon voor als er wat is.
snelheid op de ab met 30+km zal je idd niet vrolijk van worden.
Ook in België wordt je niet meer blij als ze je pakken.

Gewoon zorgen dat je 'snel' in Zuid-Frankrijk aankomt en de leuke binnendoor stukken kunt pakken waar geen sheriffs staan :] *O*
 
Godnudej.........k*tzooi, de laatste dag van het jaar en deze jongen mag vannacht om 03:30 uur nog een dagje rijden omdat de baas het woord NEE niet kent :(
 
Godnudej.........k*tzooi, de laatste dag van het jaar en deze jongen mag vannacht om 03:30 uur nog een dagje rijden omdat de baas het woord NEE niet kent :(

@Ron, Das dikke minder en succes met de laatste van 2014...

Hier vandaag nog een mooi uitstapje gemaakt naar Ten Kate.

Alles was te bezichtigen en blijft leuk zo af en toe eens daar binnen wippen...

20141230_153543.jpg


20141230_164004.jpg


20141230_164208.jpg


IMG-20141230-WA0000.jpg


Voor mezelf nog een paar mooie handschoenen en Honda pet in de opruiming gescoord *D ...

Nelis ;) ...
 
Ik moet ook echt eens een keer bij Ten Kate langs gaan. Alleen jammer dat het zo'n pokke eind rijden is.
 
Ik ben er afgelopen najaar voor het eerst geweest tijdens de Ten Kate feestdag. Mooie tent alleen wat ver weg iid :P
 
Nou lekker dan.... Succes met uit je bed rollen straks.... :Z
En weer thuis, snel ff onder de waterval en dan horizontaal met de oogjes dicht voor een uurtje of 2.
De oogjes worden toch zwaar naar een nachtrust van 1 uur..... :X

@Nelis: blijft leuk om daar zo af en toe eens op bezoek te gaan. :Y

Iedereen een prettige jaarwisseling en op naar een super 2015!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan