Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een akrapovic hexagonal gekocht in titanium met een carbon eind kap.

Helemaal blij! Morgen maar even kijken of ik hem zelf kan monteren!
Als daar tips en trucs voor zijn hoor ik het graag!

Groeten Arnold
 
vandaag even stickers verwijderd van de achterbrug
resultaat , ferm kleurverschil !!!
is hier nog iets aan te doen behalve een andere sticker er over heen plakken ??
full

full

full

full
 
Wordt vanzelf minder. Paar keer flink poetsen wat cracker al zegt. Ik heb de stickers ook verwijderd. Ik had precies het zelfde, maar is nu bijna niet meer zichtbaar.

Let wel ff op je ketting die staat knetter slap volgens mij. bij speling meer als 5 cm kan hij tegen je achterbrug slaan tijdens het rijden. En je heb nu waarschijnlijk ferme speling in de aandrijving tijdens het rijden. ff spannen en het rijd 10 keer beter. :]
 
Ik heb nieuwe achterwiellagers nodig voor mijn 2004 Blade.

Op onderstaande tekening tel ik 4 lagers.

Echter op de site van All Balls staat dat er 5 lagers gebruikt worden: klik

Wie weet wat klopt?

17808885813_4681f11823_o.png
 
Laatst bewerkt:
hey hartelijk dank voor de goede raad , tuurlijk gaat die andere klote sticker er nog af , de vorige eigenaar vond het niet storend , net zoals die afschuwelijke stickers op de tank , die heb ik er dus eerst af gehaald , en nu kon ik het niet meer aanzien dus deze moeten er ook af .
net zoals die aartslelijke tankpad , is echt niet rood maar oranje ! die vliegt er ook nog af , waar kan ik best kijken voor een mooie en kwalitatieve tankpad ?
 
Wordt vanzelf minder. Paar keer flink poetsen wat cracker al zegt. Ik heb de stickers ook verwijderd. Ik had precies het zelfde, maar is nu bijna niet meer zichtbaar.

Let wel ff op je ketting die staat knetter slap volgens mij. bij speling meer als 5 cm kan hij tegen je achterbrug slaan tijdens het rijden. En je heb nu waarschijnlijk ferme speling in de aandrijving tijdens het rijden. ff spannen en het rijd 10 keer beter. :]




heb ik ook gezien ja , moet dringend gespannen worden
enige raad ? kan ik die gewoon bijspannen en klaar ? en hoe strak ?
 
3 cm onbelast, belangrijkste is dat de ketting niet volledig strak komt te staan als de achterveer volledig ingeveerd wordt.
 
Laatst bewerkt:
Nog een vraag, waarschijnlijk weer 1 voor in de categorie "domme vragen".....
Ik heb de originele uitlaat er af gehaald, moet ik nu het hitteschild wat onder de buddy zit er ook af halen?
Zo ja, genereert de nieuwe uitlaat dan niet te veel hitte?
Zo nee, dan blijf ik het hitteschild zien?

Alvast bedankt!
 
Ik heb er ook geen hitteschild meer tussen zitten. Er zit op sommige plekken wat hitte bestendige tape, dat is afdoende bij die van mij.

full
 
Laatst bewerkt:
Waar heb je die tape geplakt dan?
Ik wil geen ongelukken met smeltplastic enzo. Ik heb er geen ervaring mee.

Groeten Arnold
 
Volgens mij binnenkant accubak, waar meer weet ik zo even niet. Ik heb de motor ergens anders staan dus kan nu niet kijken maar dat zal bij ieder verschillend zijn lijkt me. Gewoon kijken waar de pijp loopt en dicht bij plastic zit niet waar ;-)
 
Ik heb nieuwe achterwiellagers nodig voor mijn 2004 Blade.

Op onderstaande tekening tel ik 4 lagers.

Echter op de site van All Balls staat dat er 5 lagers gebruikt worden: klik

Wie weet wat klopt?

[afbeelding]
`
Deze lagers heb je nodig voor je voor en achterwiel:
full

6 in totaal... 2 per wiel en 2 voor de tandwieldrager...
Pak fatsoenlijke lagers, ik was in totaal €120.- kwijt bij Pehavo....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan