Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 79

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originele HRC kleurstelling 2007.
Enkel zijn de velgen origineel goudkleurig i.p.v. zwart.
 
Goede middag :W

Ik heb even een vraagje aan de experts hier... :)

Zijn de wielen van de blade, model '04-'05 onderling uitwisselbaar met model '06-'07 zonder aanpassingen (andere maat remschijven zeg maar).
Of evt onderling uitwisselbaar met nieuwere types blade? Zijn daar evaringen mee?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Greetz GB
 
Laatst bewerkt:
Hoezo, wil je van je RC51 wielen af dan? Ik heb nog wel een setje... :+

Mijn set zwarte zijn van een 2006, dus ik weet het niet zeker of 04/05 op een 06/07 passen. Dacht niet dat er verschil in zat...
 
Laatst bewerkt:
Er is een sp-member met PVM wielen van een 1000rr, maar die is al maanden niet op mf geweest. Kan hem dus niet te pakken krijgen om er achter te komen van welk bouwjaar die zijn (oa ivm 1 op 1 overzetten remschijven). Als dat onderling uitwisselbaar is, dan vergroot dat de kansen met zoeken naar een mooi setje. Zie ze nl vaker voor een 1000rr voorbij komen dan voor een sp.
 
Laatst bewerkt:
Goede middag :W

Ik heb even een vraagje aan de experts hier... :)

Zijn de wielen van de blade, model '04-'05 onderling uitwisselbaar met model '06-'07 zonder aanpassingen (andere maat remschijven zeg maar).
Of evt onderling uitwisselbaar met nieuwere types blade? Zijn daar evaringen mee?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Greetz GB

De wielen zijn hetzelfde, de remschijven op de 2006/2007 zijn iets groter.
vandaar de spacers op de remklauw bevestiging van de 2006/2007.

Je kunt dus een 2004/2005 wiel met schijven in een 2006/2007 zetten en de spacers weglaten.
 
Weet iemand of je de EGCV servomotor kunt vervangen door een dummy/fopper ?
Ik heb de servo al losgekoppeld van de uitluitklep trouwens
 
om het maar ff over de veel besproken moto gp te hebben.
het word er zo niet leuker op. ik vind dat heel jammer dat het zo moet gaan.
De intresse voor de moto gp word wel minder, zo waardeer ik steeds meer de superbikes
 
Tja, wat moet je nog zeggen over de laatste GP wedstrijden? De beelden liegen niet en laat ik het daar maar bij houden.
Vraag me wel af waar en hoe dit gaat eindigen....
Één ding is zeker, het komt de motor(GP)sport niet ten goede. :N
 
Is idd zonde dat zo'n groot kampioen zo het klein kind uit hangt en spoken begint te zien. En als je dan in het wilde weg begint te beschuldigen kan ie de bal wel eens teruggekaatst krijgen. En als je de feiten dan eens goed analyseert kom je tot verrassende feiten maar blijkbaar willen de Rossi fans gewoon niet zien 🙈

Wat dan extra verbazingwekkend is is dat hij die mening dan opgedrongen krijgt aan vele duizenden fans waarop die plots blind worden voor feiten en helemaal bazurk gaan |(
 
Voorheen had ik een RacePack van SW Motech van 75liter op de verbouwde R1 zitten en dat zat ook mooi.
Helaas past die dus niet op de Honda dus moest ik opzoek naar wat anders en zo kwam ik op deze twee tassen van elk 21liter.
Boven op het passagierszadeltje wil ik een plaat maken voor een extra tas van 90liter om extra kampeerspul mee te kunnen nemen.
En mochten we naar een hotel gaan dan hoeft die 90liter tas niet mee en kan ik nog een tanktas van 15liter op de plaat zetten.
Bovendien heb ik nog een tankhoes met tanktas van 15liter dus maximaal kan er ongeveer 160liter aan ellende mee.

Of had ik toch die goldwing met aanhanger moeten kopen?
 
Voorheen had ik een RacePack van SW Motech van 75liter op de verbouwde R1 zitten en dat zat ook mooi.
Helaas past die dus niet op de Honda dus moest ik opzoek naar wat anders en zo kwam ik op deze twee tassen van elk 21liter.
Boven op het passagierszadeltje wil ik een plaat maken voor een extra tas van 90liter om extra kampeerspul mee te kunnen nemen.
En mochten we naar een hotel gaan dan hoeft die 90liter tas niet mee en kan ik nog een tanktas van 15liter op de plaat zetten.
Bovendien heb ik nog een tankhoes met tanktas van 15liter dus maximaal kan er ongeveer 160liter aan ellende mee.

Of had ik toch die goldwing met aanhanger moeten kopen?

Ik denk dat laatste Mac. ;)

Maar ziet er netjes uit, en 160 liter aan bagage dan kan er veul mee. Met 25 liter blijf ik 4 dagen tot een week weg, maar dan kun je ook niets te veel meenemen en regenpak is dan al bijna te veel. Langer dan gaat ie op de trailer mee. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan