Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mede-eigenaars Ik ben nu al een tijdje (8,5jaar) trotse eigenaar van een Fireblade 04. Ik heb de motor toen gekocht met 3000km en ondertussen staan er al 54000km op. Een tijdje geleden beb ik met mijn laars tegen de achterkant gekomen en dit heeft er voor gezorgd dat de cover die er op zit is beschadigd. Ik heb al een tijdje liggen rond zien maar kan deze nergens vinden. Heeft er iemand van jullie een idee waar ik deze nog zou kunnen krijgen. Deze zaten er al op toen ik de motor had gekocht.





Al vast bedankt voor de info.

Alain
 
Ik kan het slecht zien, maar als het alleen dat stukje zilvere lak is, zou ik dat door een pro laten bijspuiten. Stickers kun je bestellen bij een motorzaak.

Het is zonde om voor zoiets kleins een hele nieuwe kap op te sporen, terwijl dit prima in 'nieuwstaat' valt te repareren.
 
Dank je nameless, voor zo ver ik kan zien kan je ZE niet meer vinden voor model 04. Vroegste wat ik nog kan vinden is tot model 08 toch nog eens bedankt voor de snelle reactie.

Prettige feesten nog.
 
Heb nog geen 1000RR maar met een beetje geluk over een tijdje wel!

Ik ga voor een 2e hands uit 2004 is het plan. Zijn er bijzonderheden waarbij ik extra op moet letten bij een proefrit en bezichtiging? Alle tips zijn welkom!
 
Het Silver is aparte plastiek cover die op de achterkuip zit. Deze is er op gelijmd.

Ebay.com tail fairing cbr1000rr of
Tail fairing sc57

Ebay.de heck verkleidung cbr1000rr

Staan er zat op. Je kunt ook nieuwe bestellen bij tenkate in nieuw leusden. Vraag wel even om de 10% klanten korting.

Succes
 
Ja staat idd vol met kuip delen maar die zilveren kapjes on de kont kan ik nergens terug vinden.

Nog maals bedankt voor de extra info.
 
Hier al lekker aan de sleutel, winteronderhoud :Y
Luchtfilters, oliefilter en olie vervangen;

20161224_163807.jpg

DSC05989.jpg


Straks weer ff in elkaar zetten en dan kan het Blaadje er weer tegen voor seizoen 2017 *D
 
Hier al lekker aan de sleutel, winteronderhoud :Y
Luchtfilters, oliefilter en olie vervangen;

[afbeelding]
[afbeelding]

Straks weer ff in elkaar zetten en dan kan het Blaadje er weer tegen voor seizoen 2017 *D

Goed bezig !

Hier ook de nodige dingen, gisteren remklauwen gedemonteerd, gespiltst en alles goed schoongemaakt en nieuwe rubbertjes erin.
Vandaag de klauwen weer in elkaar zetten met verse blokjes en dan even wachten op de nieuwe rvs leidingkjes.
Verder staat nog op het programma, voorvork olie, motorolie en filter, ketting en TW.

full
 
Vandaag even bezig geweest met mijn new kneepads en voorzien van extra titanium voor het betere vonkenwerk :P
Gewoon wat titanium plat verzonken M6 boutjes gesjop en deze in de kneepads gemonteerd.
Er zit wel 1 nadeel aan deze methode als je heel lang of vaak achter elkaar over de sliders krijg je warme knieën :+
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende week new olie, oliefilter en luchtfilter op het Blaadje en dan laat seizoen 2017 maar gauw komen!!! :Y

Ik heb dezelfde sliders ook gehad (inmiddels opgesleten :P ) heb nu revit sliders op mijn pak maar heb ook aan titanium boutjes zitten denken om die erin te maken.
Waar heb jij deze gevonden/gekocht als ik vragen mag?
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat ik ze er andersom in doe met de brede kant aan de buitenkant en dan niet helemaal door de slider heen.
Met wat lijm erin draaien moet dat denk ik wel lukken.
 
Misschien dat ik ze er andersom in doe met de brede kant aan de buitenkant en dan niet helemaal door de slider heen.
Met wat lijm erin draaien moet dat denk ik wel lukken.

Boutjes gewoon besteld bij Titaniumshop.nl en heb met andersom monteren slechtere ervaring want dan vielen de boutjes er soms uit '( ...

linkje, http://www.titaniumshop.nl/index.php?action=home&lang=NL

Succes met sleutelen allemaal en op naar een toppie 2017, hier bijna klaar *D

DSC06038.jpg
 
Ik wens alle mede-bladerijders een fijne jaarwisseling en een prettig 2017 met een shitload aan prettige kilometers.

Een tijd geleden heb ik mezelf getrakteerd op een Garmin navigatie. Ik heb lang getwijfeld hoe ik hem zou monteren, de bijgeleverde adapters waren niet wat ik zocht. Montage aan de hendels was niet mogelijk, omdat de navi dan bij volledige stuuruitslag tegen de kuip aan komt.

Uiteindelijk vond ik op eBay een rammount waarbij de afstand van de gaten 5cm is. Dit komt precies overeen met de gaten van de HESD-cover. Deze manier is precies wat ik wilde. Alleen nog even 2 andere boutjes halen, zodat het net wat mooier uit ziet dan dat het nu doet.


54Vcl5.jpg


GE0OKF.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik wens alle mede-bladerijders een fijne jaarwisseling en een prettig 2017 met een shitload aan prettige kilometers.

Een tijd geleden heb ik mezelf getrakteerd op een Garmin navigatie. Ik heb lang getwijfeld hoe ik hem zou monteren, de bijgeleverde adapters waren niet wat ik zocht. Montage aan de hendels was niet mogelijk, omdat de navi dan bij volledige stuuruitslag tegen de kuip aan komt.

Uiteindelijk vond ik op eBay een rammount waarbij de afstand van de gaten 5cm is. Dit komt precies overeen met de gaten van de HESD-cover. Deze manier is precies wat ik wilde. Alleen nog even 2 andere boutjes halen, zodat het net wat mooier uit ziet dan dat het nu doet.


[afbeelding]


[afbeelding]

Ziet er goed uit :t

Goed uiteinde allemaal en op naar een toppie 2017!!!
 
Laatst bewerkt:
Zo, dat hebben we weer gehad :)
Gezellig avondje, vuurwerk en gepaste dronkenschap :+
En nu op naar het voorjaar 8-)

Voor iedereen een gezond en geweldig 2017 met veel Blade rijplezier en vooral mooi weer 8-)
 
Iedereen alle goeds en een motorrijk 2017 gewenst.

Blade staat op het moment bij de dealer ivm met grote beurt inclusief inclusief kleppen stellen zodat ik komend jaar weer vooruit kan.
Dan moet ik nog nieuw rubber scoren, alleen de vraag wat?
Ga ik voor de nieuwe Michelin PowerRS (de opvolger van de Pilot Power) die vanaf 1 januari uitgeleverd gaan worden of wacht of wacht ik nog 2 maanden op de de op de nieuwe Dunlop Sport Smart Max (de opvolger van de Sport Smart 2) die eind februari op de markt kom.....
Wat is wijsheid.😕
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan