Bedankt ik kon het even niet meer terug vinden waar het stond.
Motor gaat zaterdag op de bank bij Aad nolen in Strijen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo .
Wie heeft er mischien nog een standaard liggen van een 2006/7model .
Heb al op div sites gezocht maar er wordt niks aangeboden helaas.
Grtz Marcel
Die heb ik ook op de vloer. Wel met de flakes, verwacht anders met vocht de nodige gladdigheid.Thanks, ik heb het met deze coating gedaan.
Hier zit alles bij: vloerontvetter, 2 componenten cooating en flakes die je over het net geverfde kunt strooien (wat ik niet gedaan heb).
Coating is verkrijgbaar in diverse kleuren grijs.
[afbeelding]
En hoe bevalt het?Die heb ik ook op de vloer. Wel met de flakes, verwacht anders met vocht de nodige gladdigheid.
Bevalt super. Geeft niet meer af (kan beton nog wel eens doen) en is af te nemen/af te spoelen.En hoe bevalt het?
Denk (en hoop) dat dat mee valt.
Zo niet rol ik er komende winter nog maar een dun laagje over en strooi er flakes over....
Eerst zo maar eens proberen.
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
veel plezier er mee man
laat het maar gauw een gr of 15 worden
dan trek ik hem ook weer naar buiten ~
Vandaag mijn 1000 2006 33.000km op de bank gehad
Motor is het volgende aan gedaan
Synchroon afgesteld
K&N filter
Valve klep uitgeschakeld
Powercommander V5
Cat er uit gehaald
Acrapovic er onder
Motor heeft 60km op de bank gedraaid
Uitslag is geworden
154,73 PK achterwiel
107,36 NM
Weet niet wat de motor hier voor had.
Powercommander is een gebruikte
afstelling stond veel geruim voor mijn fiets.
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hoor Stefan!Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag gereden naar visite en Ja hoor handvat verwarming aan laten staan accu is nu leeg.
Nu wil ik deze over het contact doen met een relais welke schakel schakel draad kan ik het beste gebruiken hier voor.
Is het ook mogenlijk om de verlichting later aan te laten gaan dan gelijk al bij contact om. Dit trekt toch ook al veel stroom voor de accu weg.
Kijk aan, dan voorlopig zonder.Thanks Ron!
Dit is de normale zonder koffers.
Kan je op de foto's van mij zien aan de handvatten. De handvatten van mij lopen recht met het zitje mee. Met koffers zien die er anders uit, beugen omhoog, zijn wat grover en hebben inkepingen om de koffers in te hangen. Had wel leuk geweest met koffers erbij, misschien dat ik ze nog een keer kan scoren. Maar heb gelukkig prima bagage mogelijkheden van de blade die ik weer kan gebruiken op de Z1000SX.
Kogel is door de kerk!
Ik ben toch voor de Z1000SX gegaan.
Voor mij nu een goed compromis. Wel sportieve rijeigenschappen, remmen en rijwiel gedeelte, maar met comfort door de rechte zit en het motorblok. Al lees ik wel dat met stevig door vlammen de achterkant wat kan gaan deinen, maar dat kan ook wel met veer instelling te maken hebben.
Plaatje erbij..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]