@ muerte, ik ken de deze site niet. Dit is een duidelijk overzicht.
Ik probeer een foto toe te voegen met m'n iPhone, maar dat lukt niet. Heb een foto gemaakt van het wphb, waarop te zien is dat ze de 45graden manier doen in het midden tussen de drijfas en spanrol.
Ik heb net mijn air reduction rubbers uit mijn 996 gehaald.
Kan er weinig over vinden op het net maar op de fabricagecode die op de rubbers staat ben ik er achter gekomen dat het restrictors zijn( 812.1.024.1A).
Verder heb ik 45 mm akra`s eronder maar met een constante snelheid rond de 70 maakt hij een geluid dat` Klonk `doet...
Dit gebeurd met de restrictors erin.
Kan ik vrij proberen of dit zonder restrictie beter wordt?
Of ben ik toegewezen op een andere chip?
ik ken die site ook nie@ muerte, ik ken de deze site niet. Dit is een duidelijk overzicht.
Ik probeer een foto toe te voegen met m'n iPhone, maar dat lukt niet. Heb een foto gemaakt van het wphb, waarop te zien is dat ze de 45graden manier doen in het midden tussen de drijfas en spanrol.
Avond
binnenkort word de 916 ingeruild voor een 999voel ligt verraad bijmezelf
had nooit gedacht nog eens te vallen voor dat model maar na
een proefrit was ik al aardig om
met name de zit-houding (ruimte) was voor mij ook een reden
met m'n 1,93 heb ik ff wat meer ruimte zeg maar
en zo'n ding is toch heel fraai gebouwd vinnik
mooi ruim bemeten en het rijd fantastisch
me helemaal happy
En dat is ook het belangrijkste
Potverdorie man....wat maak je nuwat voor uitvoering dan?
tis volgens mij een vd eerste triple 9s , een van bj.03
met dat grijze frame en een iets plattere kuip
blok ziet er perfect uit en met nog geen 10k vond ik het een goeie keus
als ik ff mag spammen
die oranje buddy word nog vervangen door een meer rooier exemplaar[afbeelding]
Mooie nette strakke 999, heel veel plz ermee en gefeliciteerd!!!! Vond je 916 toch ook wel heel heel erg mooi hoor.....
thnx
En precies ding is nog helemaal org. zonder rommelige dingen eraan
en ja vanm. nog een uur in de garage zitten turen naar de 916
ga m inleveren in org. trim en het blijft toch een der mooisten modellen
samen met de triple 9 nat.
tis volgens mij een vd eerste triple 9s , een van bj.03
met dat grijze frame en een iets plattere kuip
blok ziet er perfect uit en met nog geen 10k vond ik het een goeie keus
als ik ff mag spammen
die oranje buddy word nog vervangen door een meer rooier exemplaar[afbeelding]
wat wil je hebben voor het achter spatbord?Euh ja helemaal org. word ie nou ook weer niet ingeleverd
de wielen , voorspatbord en monoposto ztten er nog op
zie hieronder
[afbeelding]
wat ik heb liggen:
topkuip met wit vlak
getint mra ruitje (org. shape)
li en re 998 model zijkuipen
45 - 50mm collector
r/s setje van robbymoto (kan miss op de 999)
carbon achterspatbord (niet erg mooi meer)
carbon olie opvangbak (ook niet echt mooi meer)
zwart ergal achtertandwiel 36t (als nw.)
brembo remschijven 4,6mm (afkomstig van 998s)
3-spaaks brembo achter en voorwiel (moeten gecoat worden)
thnx
En precies ding is nog helemaal org. zonder rommelige dingen eraan
en ja vanm. nog een uur in de garage zitten turen naar de 916
ga m inleveren in org. trim en het blijft toch een der mooisten modellen
samen met de triple 9 nat.
wat wil je hebben voor het achter spatbord?
Had jij niet een bellypan erbij? Heb je die nog?
Ik heb nog wel iets anders voor jou.... iets met afwaszeep (Viva Italia)...ik ben nog op zoek naar een linker en rechter zijdeel voor de 998 racer
wie heeft nog iets liggen , kleur onbelangrijk moet toch gespoten worden
ik ben nog op zoek naar een linker en rechter zijdeel voor de 998 racer
wie heeft nog iets liggen , kleur onbelangrijk moet toch gespoten worden
Ik heb nog wel iets anders voor jou.... iets met afwaszeep (Viva Italia)...