Zal mezelf even voorstellen, Ik ben Ron uit Zaandam en heb sinds vorig jaar juni een Duc 999.
Na een aantal jaartjes op 2 suzuki tl1000s-en gereden te hebben, wilde ik in eerste instantie een snelle 4-pitter
...
Dat dus een jaartje gedaan ( gsxr 1000 k3 ) en het was wel snel....maar lang niet zo boeiend als een twin
Dus toen kwam de duc![
afbeelding]
Hier was ze al behoorlijk onder handen genomen, van bi naar mono, Ohlins shock achter, De verplichte Termignoni`s + filters en ECU. ga zo maar door.
Helaas dit voorjaar in Duitsland een onschuldig schuivertje gemaakt ( We kwamen net van "de Ring" en ging in een dorpje met 15km/h op grind onderuit
)... Resultaat: Alle kappen links behoorlijk geschaaft, koppeling cilinder lek, deuk in me velg en in me ego
.
Toen stond ik voor de keus, of alles laten repareren, of.... Pre-season test look
Resultaat:[
afbeelding]
[
afbeelding][
afbeelding][
afbeelding]
Het gros van de bouten en moeren zijn titanium, Li-Po accu, bijna alle kuipen CF ( alleen de monoposto kap nog .. Kerstcadeau anyone? ) van de winter komen er nog zat leuke updates
Zoals Brembo RCS rem en koppeling pompen, monoposto subframe en wie weet wat ik nog meer kan verzinnen