het grote 749/999 Ducati topic

Ben van beide aanbieders geen fan 😬 Beide bekijken en goed onderzoek doen, ik zou vragen naar de vorige eigenaar. Bij Jager krijg je die wel, tenminste dat was geen probleem toen ik daar ooit een 916 wilde aanschaffen. Jager is imho echt een handelaar, kan mooi spul hebben maar kan ook opgepoetste rommel zijn. ZB heb ik niet zulke positieve ervaringen van gehoord o.a. uit eerste hand.
Goed uit je doppen kijken bij Jager idd. Ik heb daar ooit gekeken voor een 848, maar die laten staan vanwege verborgen schades, maar daarna heb ik er wel mijn 2004 Aprilia Tuono gekocht, waar werkelijk helemaal niets mis mee was...
 
Hallo ,
Ik ben sinds afgelopen weekend eigenaar van een ducati 999 ( biposto) van 2003
Zijn er liefhebbers die iets aanbieden voor dit model? Ben nog op zoek naar een andere uitlaat en zou graag andere pinkers monteren ( vind de oranje echt niet mooi en zou graag witte of smoked zoeken ) voor vooraan en achteraan
 
Hallo allemaal,

Ik ben sinds eind maart in bezit van een erg nette 749S, gekocht bij Barbier motorsport.

Na een paar jaar een 750SS te hebben gereden, en in de berm de laatste stop te hebben gemaakt. Ben ik overgestapt op een cagiva elefant (project), maar aangezien het mij iets te lang duurde heb ik de 749S er bij gekocht.

Man wat rijd dat lekker zeg!
Hopelijk kan ik hier nog wat dingen opsteken van jullie.

Gr, Coppe
 

Bijlagen

  • 20240414_100823.jpg
    20240414_100823.jpg
    530,2 KB · Weergaven: 0
Zijn de oranje lampjes erbij ? Wat vraag je ervoor ?
Ik heb er geen oranje lampjes bij. Die zitten op mijn motorfiets. Je mag ze voor een tientje overnemen, ex verzenden. Ik heb al wel even gecheckt of ze door de brievenbus zouden passen, maar dat is helaas niet zo. Dus verzenden is dan wel via pakketpost, vrees ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan