Ik ga over een week voor 4 maanden naar canada, en daarna ga ik weer een hoop doen aan de motor. Kijken of ik alle boutjes kan laten anodiseren, als dat te duur is dan nieuwe boutjes bestellen. Een grote beurt geven en een andere kentekenplaathouder en nog veel en veel meerrrrrrr!!
Bright; hugger staat zeer mooi op je bike.Hicham; lijkt of je uitlaat een stuk hoger ligt dan bv oa bij Bright. Voor het betere bochtenwerk?
Als je toch het handboek wil volgen, en de poten uit elkaar haalt d.m.v. de onderste schroef (zat bij mij erg vast), is een goed passende imbus aan te bevelen.
Heb zelf meerdere pogigingen gedaan om hem weer vast te zetten(met nieuwe O-Ring)maar helaas,
Zelfs met een taps gemaakte bezemsteel (tegen het mee draaien),geen geluk gehad.
Op zaterdag morgen met mijn complete voorvork(zonder olie) naar Safe gegaan, verhaal uitgelegd. Met als antwoord: Koffie?
Na 3 slokken loopt monteur met voorvork te zwaaien en zegt: Klaar, Altublieft.
Duzz een LuchtTol in de nabije omgeving is ook geen overbodige luxe.
Kortom, haal niet zomaar die onderste schroef los....Ik heb mijn les geleerd.Aanrader.
Bedankt voor de reacties ten eerste!!!
Ik heb het handboek is nagekeken, en ik zie zo niet direct staan dat de schroef eruit moet, maar hij zit er idd wel in
Een luchthamertje heb ik wel liggen, dus dan komt dat vast ook wel goed
Ik heb alleen gehoord van een collega dat dikkere olie een schokkerig terugkomen van je vering kan veroorzaken, en dat je beter iets meer olie er in kan doen. Ik denk dat het die oplossing word!
Denk dat ik er morgenavond mee bezig ga, en we zien wel of het schip de haven haalt of onderweg strand
/edit
Raden jullie me aan om ook de "anti-friction metals" te vervangen?
/edit
Hoi,
Met meer olie blijft de demping gelijk, de vork wordt progressiever. Schokkerig terugkomen ligt meestal aan niet goed doorpompen van de demper met nieuwe olie (blijft er lucht in zitten) of "spanning" op de onderste poten.
Weet niet wat je bedoelt met "anti-friction metals", de glijlagers? Hangt van de speling af, gewoon even bekijken.
Succes
Ik heb ook tailrisers op mijn motorDus het blijft enkel bij het optische bedrog van de foto
Ik ga voor 4 maanden studeren in Canada. Maar dat zal vooral veel feesten zijn
Ik heb het handboek is nagekeken, en ik zie zo niet direct staan dat de schroef eruit moet, maar hij zit er idd wel in
Bij mij is na het voetsteuntje de uitlaat wat de grond raaktDie uitlaat gaat niet zo snel aan het asfalt, jiffy, schakel- en rempedaal en crashpad net ff eerder
Heej een nieuw topic
Ook maar even een fotootje plaatsen van mijn struikrover:
(Afbeelding)
Net een nieuwe kettingset gemonteerd met 14/48 tandwielen voor nog iets meer wheeliepower, voor zover je daar kunt van spreken bij een 600
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
net mn eerste echte wheelie gemaakt
waarschijnlijk was ie amper 10 cm hoog en niet langer dan 2 meter ofzo, maar het voelde uberlekker :D. Vanavond, na het uitgebreidt oefenen van meer wheeliesmaar eens een piccie posten van mn bike...
Wat is je topsnelheid nu? -1 voor en -1 achter is dat toch?
Ik heb nu zelf -1 voor en volgens mij gaat ie ergens in de toerenbegrenzer bij 220 km/h in de zesde versnelling. Tegen de tijd dat mijn kettingset op is ga ik waarschijnlijk -1 +2 doen. Dan haal je op top iets over de 200 km/h en dat vind ik zat. Snel optrekken is leuker dan die paar keer voluit gasBandit 600 of 1200?
Woon je toevallig ergens in de buurt van Amsterdam? Wou in de namiddag of vanavond ook nog ff stunten, misschien kunnen we ergens afspreken als je in de buurt woont
Hallo.
Vraagje: Wat gebruikt een Bandit 600 ongeveer bij rustig (tot ongeveer 6-7000 toeren) rijden.