Het grote BANDIT topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste 180km staan op de teller van me nieuwe bandit. *O*

Voor de mensen die het leuk vinden om te weten: (naked)
Top snelheid met 25KW unit: 154km/h
Top snelheid met volvermogens unit: > 208km/h (kreeg pijn in me nek haha)

Maar hij rijd echt heerlijk, zeker zonder de 25kw unit.
Optrekken gaat zeer snel, schakelen lekker soepel.
En onder de 5000rpm. is er ook goed mee te rijden.
De uitlaat dempt alleen wel enorm. :N

Foto:
TransIP - Reserved domain
 
De eerste 180km staan op de teller van me nieuwe bandit. *O*

Voor de mensen die het leuk vinden om te weten: (naked)
Top snelheid met 25KW unit: 154km/h
Top snelheid met volvermogens unit: > 208km/h (kreeg pijn in me nek haha)

Maar hij rijd echt heerlijk, zeker zonder de 25kw unit.
Optrekken gaat zeer snel, schakelen lekker soepel.
En onder de 5000rpm. is er ook goed mee te rijden.
De uitlaat dempt alleen wel enorm. :N

Foto:
TransIP - Reserved domain
Mooie machine!!!! :} :} :}

Zal ik je er bij zetten in de startpost?
 
@juupke:

Boortmeerbeek city that'll be, Langestraat 85. effe opzoeken op mappy en je vind het wel.

meer info, just mail: haardkoor@yahoo.com


Sorry voor de late reactie,

Dat is toch te ver rijden (120 km) en heb net nieuwe banden eronder liggen dus ik laat deze band aan mij voorbijgaan.

De eerste 180km staan op de teller van me nieuwe bandit. *O*

Voor de mensen die het leuk vinden om te weten: (naked)
Top snelheid met 25KW unit: 154km/h
Top snelheid met volvermogens unit: > 208km/h (kreeg pijn in me nek haha)

Maar hij rijd echt heerlijk, zeker zonder de 25kw unit.
Optrekken gaat zeer snel, schakelen lekker soepel.
En onder de 5000rpm. is er ook goed mee te rijden.
De uitlaat dempt alleen wel enorm. :N

Foto:
TransIP - Reserved domain

Mooie motor :} , al moet ik eerlijk zeggen dat ik het oliegekoeld blok mooier vind. Het is volgens mij wel lastig om in 1 oogopslag een 650 van een 1250 te onderscheiden. Hoe is die trouwens op 25kw begrensd? met de CDI unit?
 
Toch niet zo'n slecht nieuws after all. Probleem bij het niet starten was gewoon het stekkertje van de koppeling dat los zat. *D

Dus dadelijk weer eens een tourtje gaan maken; :]
 
Hier meldt zich ook een nieuwe eigenaar van een gsf600s 2004 :)

7700 km en spyball alarm, en van de 1e eigenaar :]
Hij wordt nu 25kw gemaakt door de dealer

Nou heb ik nog 1 vraag:

ik wil valbeugels monteren. Heeft iemand foto's van een gsf600 met originele Suzuki valbeugels?? Ik heb ze nu in eerste instantie besteld, maar zowel ik als de dealer weten nu niet precies hoe ze eruit zien, en ik kan ze nu nog evt. afzeggen. Vandaar deze vraag

61529111ye9.jpg
 
Laatst bewerkt:
He Jasperb, gefeliciteerd met de aankoop.
Blijft een mooie kleur. Ik heb precies dezelfde, ook uit 2004. :)
Nu alleen je kachelpijp nog vervangen door een mooie slip-on.
Vond zelf de originele demper veel te lomp en veels te gedempt.
Veel plezier met je aankoop.
 
Hier meldt zich ook een nieuwe eigenaar van een gsf600s 2004 :)

7700 km en spyball alarm, en van de 1e eigenaar :]
Hij wordt nu 25kw gemaakt door de dealer

Nou heb ik nog 1 vraag:

ik wil valbeugels monteren. Heeft iemand foto's van een gsf600 met originele Suzuki valbeugels?? Ik heb ze nu in eerste instantie besteld, maar zowel ik als de dealer weten nu niet precies hoe ze eruit zien, en ik kan ze nu nog evt. afzeggen. Vandaar deze vraag

[afbeelding]

mooie fiets hoor :Y
en die spyball, ik dacht vroeger altijd dat zoiets onzin was en alleen voor harleys en racers maar het is erg handig op de bandit. Vooral als je hem praktisch gebruikt, even boodschapje doen, even bij een vriend voor de deur parkeren: gewoon neerzetten zonder slot en alarm erop. ('s nachts natuurlijk wel effe aan kettinkje leggen of in de schuur)






hey........Venemans is ook weer terug :}
 
Hier meldt zich ook een nieuwe eigenaar van een gsf600s 2004 :)

7700 km en spyball alarm, en van de 1e eigenaar :]
Hij wordt nu 25kw gemaakt door de dealer

Nou heb ik nog 1 vraag:

ik wil valbeugels monteren. Heeft iemand foto's van een gsf600 met originele Suzuki valbeugels?? Ik heb ze nu in eerste instantie besteld, maar zowel ik als de dealer weten nu niet precies hoe ze eruit zien, en ik kan ze nu nog evt. afzeggen. Vandaar deze vraag

[afbeelding]
Mooie fiets en welkom hier!!!! *O* *O* *O* *O*

Heb je er gelijk bij gezet in de startpost. Als je straks nog een andere foto hebt die je er liever in wilt hebben moet je me die maar mailen.
 
Bedankt :] .

Zodra ik een betere foto heb, zal ik hem even doormailen.

@ Venemans: heb jij toevallig ook valbeugels erop? (of iemand anders in dit topic)

@ Soes Boef: dat vind ik dus zelf ook super handig. En aangezien de motor dagelijks wordt gebruikt, is dat wel zo handig. (heb nu het stééds weer op slot zetten probleem)
 
Hallo heren en dames binnenkort weer een bandit rijder erbij heb een nieuwe 1250 kleur zwart besteld maar ik heb nog een vraagje,inhet begin van dit forum staat een grijze bandit uit 2006 met een hele mooie onderjuip die ik ook wil,maar ik kan m nergens vinden wellicht dat jullie mij een eind op weg kunnen helpen bvd :} :} :}
 
Hallo heren en dames binnenkort weer een bandit rijder erbij heb een nieuwe 1250 kleur zwart besteld maar ik heb nog een vraagje,inhet begin van dit forum staat een grijze bandit uit 2006 met een hele mooie onderjuip die ik ook wil,maar ik kan m nergens vinden wellicht dat jullie mij een eind op weg kunnen helpen bvd :} :} :}
Als je die van mij bedoelt, die onderkuip is een origineel Suzuki-accessoire. Zou in principe bij je dealer besteld moeten kunnen worden.

Even gekeken: op de Suzuki-site staat-ie inderdaad niet genoemd in de accessoirelijst onder 2007, maar wel onder 2006. Ik weet niet in hoeverre de bevestigingspunten veranderd zijn met het nieuwe blok. Ik zou het even navragen bij je dealer.


Daarnaast aan alle nieuwe Bandit-rijders: Welkom! *O*
 
mooie fiets hoor :Y
en die spyball, ik dacht vroeger altijd dat zoiets onzin was en alleen voor harleys en racers maar het is erg handig op de bandit. Vooral als je hem praktisch gebruikt, even boodschapje doen, even bij een vriend voor de deur parkeren: gewoon neerzetten zonder slot en alarm erop. ('s nachts natuurlijk wel effe aan kettinkje leggen of in de schuur)






hey........Venemans is ook weer terug :}

Hehe, lees af en toe wel mee in het forum hoor. *D
 
Hier meldt zich ook een nieuwe eigenaar van een gsf600s 2004 :)

7700 km en spyball alarm, en van de 1e eigenaar :]
Hij wordt nu 25kw gemaakt door de dealer

Nou heb ik nog 1 vraag:

ik wil valbeugels monteren. Heeft iemand foto's van een gsf600 met originele Suzuki valbeugels?? Ik heb ze nu in eerste instantie besteld, maar zowel ik als de dealer weten nu niet precies hoe ze eruit zien, en ik kan ze nu nog evt. afzeggen. Vandaar deze vraag

[afbeelding]

Ik deel je vreugde, maar dan wel op mijn eigen manier... door een Bandit 1200 te kopen ;)

full


Whooohoo, wat een power en wat een souplesse *O*
En ook erg lastig om in de eerste versnelling op twee wielen te rijden B| :)
 
Thx guys 8-) (<-- speciaal in het Engels voor Darkened Soul :+)

Mooi S-kuipje ja, laat de opmerkingen maar komen over de uitspraak die ik laatst deed :P ;)

poco_loco_1.jpg


poco_loco_2.jpg


poco_loco_3.jpg


woohoo.gif
 
Ik deel je vreugde, maar dan wel op mijn eigen manier... door een Bandit 1200 te kopen ;)

[afbeelding]

Whooohoo, wat een power en wat een souplesse *O*
En ook erg lastig om in de eerste versnelling op twee wielen te rijden B| :)

Gefeliciteerd kerel! ziet er goed uit voor een S :P
Wat is er met de 600 gebeurd :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan