Het grote BANDIT topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uurtje werk? Voor mij waarschijnlijk niet :X want ben niet zo technisch. Wil het wel leren en ik zoek nog naar goed gereedschap. Welke maat doppendoos moet ik hebben? Zag iets van een 1/2 en 1/4. En een momentsleutel, tot hoever heb ik hem nodig (is 200 Nm goed of nog zwaarder?)

In het werkplaatshandboek staat precies welk gereedschap je nodig hebt!
 
Wat ik tot nu toe begrepen heb is dat het probleem is dat de 1200/1250 een hydraulische koppeling hebben en dat heeft mijn 650 uit 2005 niet.
Daarom staat de gsf650 uit 2007 wel in het lijstje, want die heeft als vernieuwing wel een hydraulische koppeling.
Maar we geven het nog niet op, ondertussen contact gehad met Pazzo en ik moet ze foto's toesturen zodat zij voor op zoek kunnen gaan naar een passend setje.
Voor je 1250 kun je ze gewoon bestellen!
Bedankt voor de link, mocht ik er niet verder uitkomen, dan geef ik hun wel eens een belletje.

Graag gedaan. Wel piccies maken als je ze hebt.
 
Graag gedaan. Wel piccies maken als je ze hebt.


Als het lukt zal ik het zeker hier posten voor andere Bandit 650 rijders en ik zal het ook aan Tim (TS Pazzo actie) doorgeven.
En natuurlijk plaats ik dan wat foto's

Mijn Bandit is geheel zwart, dus wil lange zwarte pazzo's met rood verstelknopje.... :9~
 
Als het lukt zal ik het zeker hier posten voor andere Bandit 650 rijders en ik zal het ook aan Tim (TS Pazzo actie) doorgeven.
En natuurlijk plaats ik dan wat foto's

Mijn Bandit is geheel zwart, dus wil lange zwarte pazzo's met rood verstelknopje.... :9~~

Ik heb Pazzo ook al een mailtje gestuurd en gevraagd of ze iets passends hebben voor een B12 uit 1996..........en zo ja, dan de korte goude met rood verstelknopje!
 
Te Koop mijn suzuki Bandit 650 ABS uit 2005 met nog geen 6000km maar wel met: in kleur gespoten undertail, led achterlicht met knippers erin, Bos demper, andere spiegels, gouden stuur en stuurknoppen, ketting cover met Bandit logo.

Meer info?? neem contact op met mij
full
 
Laatst bewerkt:
Uurtje werk? Voor mij waarschijnlijk niet :X want ben niet zo technisch. Wil het wel leren en ik zoek nog naar goed gereedschap. Welke maat doppendoos moet ik hebben? Zag iets van een 1/2 en 1/4. En een momentsleutel, tot hoever heb ik hem nodig (is 200 Nm goed of nog zwaarder?)

Volgens handboek is er 1 bout/moer die op 150Nm moet. Ergens verstopt in je koppeling dacht ik.

Daarna komt (dacht ik) de achteras met 100Nm.
Wil je alles op de Nm naukeurig aandraaien, zit je al snel aan 2 MomentSleutels vast.
1 van 0-25Nm
1 van 20-100Nm en dan hopen dat je die 150Nm nooit nodig heb.

3/8" bevalt erg goed moet ik zeggen.
Doppies zijn wat kleiner dan 1/2" en kan overal makkelijk bij.
Of 150Nm met 3/8" lukt weet ik niet.

Ideaal lijkt me
kleine MS 3/8" + Doppenset
grote MS 1/2" + Doppenset

In het Gereedschapsetje onder je zadel zitten 2 verschillende sleutels voor je achteras met een nummer er op. de grootste izz iets van 32-34mm
Groter heb ik tot nog toe niet gebruikt.

Edit: was even in slaap gevallen.

Download het handboek, maak een lijstje met de dingen die je zelf wil(durft te) doen.
Voorvork boutjes weer vastzetten na lostrillen.
Remschoenen controleren
Motorophanging controleren
Ketting spannen
Achterbrug controleren
etc.

Kijk in handboek naar de Nm's en je weet welke je als eerste gaat kopen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie in Corfu (Griekenland). Ik heb daar ook de oplossing gevonden wat te doen met mijn kentekenplaat:
kenteken_corfu.jpg


Is er al iemand die mijn taken als topicbeheerder over wil nemen??? :?
 
Te Koop mijn suzuki Bandit 650 ABS uit 2005 met nog geen 6000km maar wel met: in kleur gespoten undertail, led achterlicht met knippers erin, Bos demper, andere spiegels, gouden stuur en stuurknoppen, ketting cover met Bandit logo.

Meer info?? neem contact op met mij [afbeelding]
Hoezo doe je hem nu al weer weg?? :? :? :? Super mooie fiets!!!!
 
Hallo hallo, ik heb hier een vraag over een uitlaat. Ik rij nu een gsf 650 k6 met een standaard uitlaat, maar hier wil ik een andere onder monteren. Nu heb ik op internet een beetje rondgekeken en een paar uitlaten tegengekomen, zoals een Laser of een Bos uitlaat. Met welke zaken moet ik rekening houden? CE-keurmerk, bevestigingsmethode, grootte? Ik las dat de motor soms opnieuw afgesteld moet worden ivm de uitstoot, hoe zit dit?
 
en dan het vooraanzicht

[afbeelding]

Thx. :}

Omdat het allemaal zo lang moest duren :P heb ik ook ff gezocht.
En tja... makkelijker wordt het er niet van. |(

En ben er nog niet uit of ik er zoeen wil. (met afhaalbaar stangetje)
Of zoiets.

150-502.JPG


Enne.... niet liegen. :P :X
Je hebt hem bij Broux gekocht. O-)

Bedankt man.

:W
 
beste mensen
ik ga heel wwarschijnlijk een suzuki bandit 600s kopen uit 2002
is er nog iets waar ik op moet letten?
Wat zijn sterke en misschien minder sterke punten van dit model?
Alvast bedankt voor jullie reacties
 
beste mensen
ik ga heel wwarschijnlijk een suzuki bandit 600s kopen uit 2002
is er nog iets waar ik op moet letten?
Wat zijn sterke en misschien minder sterke punten van dit model?
Alvast bedankt voor jullie reacties


Wat izz er gebeurt met onze V-Strom minded zondagskind?

De Bandit izz mijn opstap modelletje, weinig vergelijkings materiaal.

Sterke punten.
Meer karakter dan de V-Strom

Minder sterke kanten.
Het vorige model izz optisch gezien beter.
 
Laatst bewerkt:
Gaat er nog iemand naar de Zomertour 2007 van de Bandit Club? Ik ben een tijdje afwezig geweest op het internet, dus had deze tour niet eerder in de peiling. Ik ben nog geen lid van de club, maar het leek me leuk eens mee te rijden... Ik post hier maar een berichtje, want het forum van de Bandit Club is besloten volgens mij..
 
Wat izz er gebeurt met onze V-Strom minded zondagskind?

De Bandit izz mijn opstap modelletje, weinig vergelijkings materiaal.

Sterke punten.
Meer karakter dan de V-Strom

Minder sterke kanten.
Het vorige model izz optisch gezien beter.

Yeah, right!!

Ben ik het dus echt NIET mee eens. Hoe later het bouwjaar (of serie), des te strakker de Bandit eruit zien.

Maar dit is wel persoonlijk.

Beide motoren zijn goede beginnersfietsen. De V-Strom zal bij lage toeren een stuk harder wegtrekken, door het hoger koppel van de V-Twin.

De Bandit zal soepeler zijn en bij lager toeren niet gaan bokken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan