Het grote BANDIT topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, gister alvast het blok uitgebouwd.

Eerst motor gestript
full
 
En het resultaat, ben er toch zo'n 6 uur mee bezig geweest |(

Vrijdag weer tijd om verder te gaan, kon nu al wel zien dat het lager bij het voortandwiel compleet stuk is. Kon min of meer naar binnen kijken. Ook lag er veel ijzervijsel in de buurt '(

Ga vrijdag het carter eraf halen om de schade te kunnen zien.
full
 
Hoi Bandieten

Ik koop vandaag waarschijnlijk een Bandit N uit 1996 met 36.000km op de teller voor 2000 euro (België). Op wat kleinigheden na is de motor in orde. Wat is jullie mening en is er bij dit modeljaar iets waar ik op moet letten?

Tx
 
En het resultaat, ben er toch zo'n 6 uur mee bezig geweest |(

Vrijdag weer tijd om verder te gaan, kon nu al wel zien dat het lager bij het voortandwiel compleet stuk is. Kon min of meer naar binnen kijken. Ook lag er veel ijzervijsel in de buurt '(

Ga vrijdag het carter eraf halen om de schade te kunnen zien.[afbeelding]

Wat is het toch een mooi compakt blok! Rot van dat ijzervijlsel! :(
 
Hoi Bandieten

Ik koop vandaag waarschijnlijk een Bandit N uit 1996 met 36.000km op de teller voor 2000 euro (België). Op wat kleinigheden na is de motor in orde. Wat is jullie mening en is er bij dit modeljaar iets waar ik op moet letten?

Tx


dag medebelg ;)

anywayz. is aardig prijsje maar... heeft hij dan net al zen grote onderhoudsbeurt gehad? (op 36k km), indien niet moet je toch wel even letten op de remleidingen, balhoofdslagers, koppelingsleiding (allemaal dingen die om de zoveel jaar mogen vervangen worden), staat van de kettingwielset (zou bij normaal gebruik nu toch zowat op 1/4 van het eind moeten zitten). roest aan de linkpijp tss uitlaatsysteem en demper.
errrrm, mja... voor de rest de standaard dingen denk ik ;)
vorkpoten die lekken eventueel, hoe heeft de vorige eigenaar met het beestje gereden? zomerrijder of woonwerkverkeerrijder, ....


en volg vooral je intuitititie ;)

soit, voor een motor als deze is 2000euro zeker niet te veel.
but then again, depends on how much more u want to change about it ;)

bij deze, gegroet ende vrede...

en oh ja, hier is ergens nog zon belgentopic...

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/177141/

cheers
 
Als niemand wil zullen we moeten kiezen.
En dan wordt het "dat kleine dikkertje met een bril" weer. })

Ja precies, degene die vroeger ook het klasseboek verzorgde. :X

Ik begrijp hieruit dat jij je beschikbaar stelt? :+
Kom kom, vanwaar die smetvrees toch mensen :P
 
Mijn PC kon Bandit topic 6 niet laden, nu ben ik alles kwijt.

Als niemand wil, ga ik morgen wel wat proberen.

:Z
 
Mijn PC kon Bandit topic 6 niet laden, nu ben ik alles kwijt.

Als niemand wil, ga ik morgen wel wat proberen.

:Z
Zou fijn zijn!!!

Ik kan je anders wel de code van de startpost zoals die nu is mailen....???
[edit]Of je kan de startpost "qouten" en dan die code kopieren. Ik kan je trouwens ook alle foto's van alle Bandits mailen. Die moet je dan ff ergens plaatsen en de links aanpassen in de startpost.[/edit]

Laat ff weten of je dat wil
 
Laatst bewerkt:
ik vind de prijs aan de hoge kant. In belgië zijn ze echt zo duur niet. ik zou er rond de 1700-1800 voor geven. En dan mogen de banden en zo nog in orde zijn.

Hoi Bandieten

Ik koop vandaag waarschijnlijk een Bandit N uit 1996 met 36.000km op de teller voor 2000 euro (België). Op wat kleinigheden na is de motor in orde. Wat is jullie mening en is er bij dit modeljaar iets waar ik op moet letten?

Tx
 
Hoii allemaal ,

ik ben nieuwschierig hoeveel vermogen je kan winnen met een bandit 600 weet iemand hier iets over of is dit al vermeld ??

Ik heb zelf een bandit 600s uit 1999 , tenminste krijg ik donderdag , km-stand 41000 , ik wil daar de voorkap vanaf halen , ik wil t een beetje streetfighter-achtig maken , foto's zal ik posten als ik hem hier heb !!

thnx :)

groetjes Michael.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan