Het grote BBQ topic !!!

Ook voor Dijkje.

Ben ik nl. nog niet geweest. Is toch alleen voor groepen dacht ik... zal de site wel effe bekijken.

Heb er wel zin in.
 
Doetinchem :} Dan kan ik op de fiets ;)

Doetichem
misc.php
Ik kan dan wel niet op de fiets, maar aangezien BBQ en bier bij mij niet samen gaan hoef ik dan maar een klein stukkie te rijden :)
 
+ bij het Dijkje organiseren ze een vegetarische BBQ, ik weet niet of mijn carnivorische maag daar tegen bestand is.

Nog een punt van discussie: Welk merk bier? In het "hoe was het feest" topic wordt er nogal geklaagd over het Dommelsch bier (en terecht).
Mijn voorkeur:
- Grolsch
- Amstel
- Hertog Jan
Kunnen natuurlijk meerdere soorten worden aangeschaft :)
 
Nog een punt van discussie: Welk merk bier? In het "hoe was het feest" topic wordt er nogal geklaagd over het Dommelsch bier (en terecht).
Mijn voorkeur:
- Grolsch
- Amstel
- Hertog Jan
Kunnen natuurlijk meerdere soorten worden aangeschaft :)
Zal zelf mijn bakje Jupiler wel meebrengen, ben ik van 1 ding al zeker tevreden ;)
 
We kunnen natuurlijk ook een merk kiezen waar niemand voor of tegen kan zijn, omdat het wat onbekender is: bijv. DAB, Bittburger kan ik zo om de hoek in Duitsland halen. Wat ook wel leuk is: cocktails maken (heeft van mij afgelopen zaterdag een brabbelende zonderling gemaakt
spin3.gif
, voor zover ik dat nog niet was)
 
+ bij het Dijkje organiseren ze een vegetarische BBQ, ik weet niet of mijn carnivorische maag daar tegen bestand is.

Voor de liefhebbers neem ik aan. Voor mensen die geen konijn willen zijn zal er heus wel vlees geregeld kunnen worden (anders krijgen ze maar weinig klanten).
 
+ bij het Dijkje organiseren ze een vegetarische BBQ, ik weet niet of mijn carnivorische maag daar tegen bestand is.

Nog een punt van discussie: Welk merk bier? In het "hoe was het feest" topic wordt er nogal geklaagd over het Dommelsch bier (en terecht).
Mijn voorkeur:
- Grolsch
- Amstel
- Hertog Jan
Kunnen natuurlijk meerdere soorten worden aangeschaft :)

Vegetarisch krijg ik heel erg vieze uitslag van op allerlei intieme plaatsen :P Ik wil VLEES! *D

En liever geen dommelsch. Brand is trouwens wel erg lekker :} Maar Belgische of duitse meuk is ook goed :)
 
Op maandag 25 maart 2002 14:10 schreef zut het volgende:Vegetarisch krijg ik heel erg vieze uitslag van op allerlei intieme plaatsen :P Ik wil VLEES! *D

En liever geen dommelsch. Brand is trouwens wel erg lekker :} Maar Belgische of duitse meuk is ook goed :)

:} :} :} Ook Alfa of Grolsch is niet te versmaden! :9~
Maar :} voor de Duitse bieren, lekker ÉN geen koppijn! 8-)
 
van de website van t dijkje

Clubs

Clubs zijn van harte welkom, de maximale grootte van de groep is ongeveer 30 tot 40 personen. In verband met de beperkte ruimte is het voor clubs noodzakelijk om van tevoren te bespreken.

Komen er niet meer als 30 a 40 man...?

En over het bier e.d iedereen neemt gewoon mee wat ie lekker vindt dan komt alles goed toch?
 
zit meer alcohol in dan in die gerstenzeik

Gerstenzeik blijft ook lekker na 10 flesjes. De mierenlokstof komt m'n oren uit na 3 flesjes. En als ik dronken ben kan ik beter met bier knoeien. Plakt minder :P

Laat maar een lading van die zooi komen. Als ik het maar niet hoef te drinken })

Neem ik een lekker fles schotse malt zeik mee (Balvenie oid). Plakt niet en daar zit nog meer alcohol in ;)
 
Haha! Ik mocht mijn eigen verjaardag niet eens thuis vieren...te druk volgens mij ouders (veel vrienden he :) )

Dus achtertuin zal niet lukken! :P
 
Het dijkje ziet er helemaal niet verkeerd uit.
Ik stem ook voor het dijkje :)
Je kun ook kamers huren en das beter ben niet van plan om zo'n klote tent op te zetten.
En duur is het helemaal niet.
 
Op maandag 25 maart 2002 18:35 schreef The Sniper het volgende:
Voor wie was die nieuwe server nu weer....??? :?
We kunnen de aankoop van die nieuwe natuurlijk altijd bij hem thuis met een BBQ gaan vieren
laugh1.gif

Voor ons toch?? 't is een beetje sneu om hem dan ook nog eens met de BBQ zooi op te schepen. Met dat server en hosting gedoen heeft ie al werk genoeg :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan