Het grote BMW K1600 topic deel 2

Door de week (2 april) is geen optie voor mij ivm werk.
Ik ging er van uit de 2 april een zaterdag of zondag was maar het is een donderdag - is vast geen hemelvaart?
Anders is 2 april voor mij ook no-go


4 april prima - ik zet het in mijn agenda
lokatie voorstellen ?
 
Laatst bewerkt:
lokatie voorstellen ?

locatie: daar hebben we nog de tijd voor.
Eerst eens kijken waar een ieder vandaan moet komen (wij wonen dan redelijk bij elkaar).
Vorige keer hadden we het over de regio Den Bosch, zodat onze zuiderburen ook konden aanhaken.
 
Meeting:

April: 4: Shades, Vuurvreter

April: 25: Vuurvreter


Graag even overnemen en achter de genoemde datum je voorkeur vermelden.
 
1579446932857.png


Staat zo te zien in de handleiding.

Je vraag is zodat je een momentsleutel kan kiezen?
 
als er echt niks in staat kan je het volgende wel aanhouden
1579447447323.png


ik zou de kolom voor 8.8 volgen. Denk niet dat er 10.9 bij geleverd zal zitten, maar dat kan je gewoon op de bout zelf vinden.
 
als het RVS schroeven/bouten zijn. probeer dan een beetje anti-seize te vinden om aan het schroefdraad te doen. Anders is er een beste kans dat tegen de tijd dat het weer los moet het vastgerot zit. Ik gebruik Molykote Br2plus. google zal nog wel alternatieven kennen.
 
Morgen komt de K1600GT weer terug van de dealer. Niks bijzonders, al hoewel... schijf achter was krom & is vervangen. Dat met net 10k op de klok 😕. Vermoedelijk was hij al (iets) krom bij aanschaf, thans het remmen ging bij lage snelheid al wat schokkend.

Nog geen werkzaamheden aan de transmissie, onderdelen worden pas half februari verwacht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan