Het grote BMW K1600 topic deel 2

Ik sprak gisteren de man van de werkplaats receptie bij Motor Houtrust en hij gaf aan dat de onderdelen voor de terugroep actie versnellingsbsk maar mondjesmaat binnen komen.
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren!
 
Ik sprak gisteren de man van de werkplaats receptie bij Motor Houtrust en hij gaf aan dat de onderdelen voor de terugroep actie versnellingsbsk maar mondjesmaat binnen komen.
Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren!

Die van mij wordt momenteel gerepareerd. Ze zijn er zo'n 1,5 dag mee bezig werd me verteld. Tevens worden er Michelins PR5 GT om de velgen gelegd, ik ben benieuwd hoe die bevallen
 
Kwam op internet de Boosterplug tegen voor BMW, iemand daar ervaring mee?
Het is GEEN Powercommander, maar geeft een lagere temperatuur aan de motor door (d.m.v. een sensor) waardoor de motor net iets meer inspuiting doet en de motor niet het "turbo-gat" krijgt en directer zou reageren.
 
Ter info: net nog wat geprutst met DAB via usb aan de K1600GT dmv het iPod protocol... gaat niet werken helaas, systeem van bmw ondersteunt het niet (enkel mass storage aka als normale usb stick).
 
Kwam op internet de Boosterplug tegen voor BMW, iemand daar ervaring mee?
Het is GEEN Powercommander, maar geeft een lagere temperatuur aan de motor door (d.m.v. een sensor) waardoor de motor net iets meer inspuiting doet en de motor niet het "turbo-gat" krijgt en directer zou reageren.
Lijkt me alleen interessant als je wedstrijden gaat rijden.
Je zit toch al op een pk-pakhuis ? En nóg directer ? Zet de instelling maar eens op 'dynamic'.
 

Bijlagen

  • BMW K1600gt TomTom 550-1.jpg
    BMW K1600gt TomTom 550-1.jpg
    162,8 KB · Weergaven: 29
  • BMW K1600gt TomTom 550-2.jpg
    BMW K1600gt TomTom 550-2.jpg
    153,1 KB · Weergaven: 30
  • BMW K1600gt TomTom 550-3.jpg
    BMW K1600gt TomTom 550-3.jpg
    149,2 KB · Weergaven: 30
  • BMW K1600gt TomTom 550-5.jpg
    BMW K1600gt TomTom 550-5.jpg
    141,8 KB · Weergaven: 29
Kwam op internet de Boosterplug tegen voor BMW, iemand daar ervaring mee?
Het is GEEN Powercommander, maar geeft een lagere temperatuur aan de motor door (d.m.v. een sensor) waardoor de motor net iets meer inspuiting doet en de motor niet het "turbo-gat" krijgt en directer zou reageren.
Boosterplug gaat niet werken daar de terugkoppeling door je lambasonde e.e.a gaat tegenwerken.
Als je echt iets meer power wilt hebben kan je hem laten chiptunen waardoor je wel een smeuïgere rijervaring ga krijgen.
 
Lijkt me alleen interessant als je wedstrijden gaat rijden.
Je zit toch al op een pk-pakhuis ? En nóg directer ? Zet de instelling maar eens op 'dynamic'.
Boosterplug gaat niet werken daar de terugkoppeling door je lambasonde e.e.a gaat tegenwerken.
Als je echt iets meer power wilt hebben kan je hem laten chiptunen waardoor je wel een smeuïgere rijervaring ga krijgen.

Nee, geen wedstrijden. Maar gaat om het stukje van stationair oppakken toeren/respons. Daar is deze motor niet bepaald fijn in.
Pk's genoeg, dat is het probleem niet. En ik rijdt bijna altijd in D, enkel in slechte omstandigheden dat ik overschakel naar Rain.

En Ecoboost, meer power niet. Maar een fijne gasresponse zou welkom zijn, is een veelgehoorde BMW klacht en dacht dat dit wellicht dmv. een
Boosterplug te tackelen viel.
 
Kwam op internet de Boosterplug tegen voor BMW, iemand daar ervaring mee?
Het is GEEN Powercommander, maar geeft een lagere temperatuur aan de motor door (d.m.v. een sensor) waardoor de motor net iets meer inspuiting doet en de motor niet het "turbo-gat" krijgt en directer zou reageren.

lees veel goed over deze man ..John Gemi , en zijn ecu tuning ...
 
Vraagje aan de kenners, ik heb de BMW Motorrad Navigator 4 op de motor, past de BMW Motorrad Navigator 6 in dezelfde houder?
En ik weet dat het scherm iets groter is en dat daar iets te koop voor is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan