Deze? Inclusief halen en brengen bij een grote beurt.Ook maar gelijk een beurt laten uitvoeren, jaar was toch bijna om.
De laatste jaren steeds een beurt laten doen in november omdat je vanaf 1 november 10% winterkorting op de arbeidsuren kreeg en de motor werd dan gratis thuis opgehaald en teruggebracht.
Maar volgens de dealer was deze actie het afgelopen jaar voor het laatsten dus moest ik nu de motor zelf brengen en ophalen, wat dan met het mooie weer van dit jaar dan wel geen straf is maar vergt toch behoorlijk wat tijd van mij en vrouw lief die met de auto voor me rijdt, want ik moet tenslotte ook weer terug.
Ben benieuwd of ik over een paar weken niet toch een mailtje of brief krijg waarin de winteractie wordt aangeprezen.
Ben benieuwd of ik over een paar weken niet toch een mailtje of brief krijg waarin de winteractie wordt aangeprezen.
Ik heb een probleem met het aansluiten van de K1600 gtl bodemverlichting. Weet je wat het probleem bij jou was? wie heeft het werkend gekregen/. gr Johan
Aankomende zondag ga ik de VRO-bochten cursus doen en kijken wat er in de loop van de jaren aan verkeerde technieken zijn aangeleerd. Voor mijn gevoel kan ik behoorlijk met de K1600 gt overweg maar er zal nog veel te leren zijn.
Aangezien het de laatste cursus van het jaar is zijn er van de 8 plaatsen pas 4 bezet dus bijna priveles.
Inderdaad in Lelystad. Kost voor niet KNMV lid
€ 280,-
regelmatig je bandenspanning controleren en zo nodig aanpassen scheelt ook veel. Ik zie echt intens veel voorbeelden van mensen die vrolijk met 2.5bar in beide banden rondtokkelen
haha briljant - Met de gs was een omleiding niet nemen altijd een "extraatje" maar met die 1600 kijk ik toch wel eerst even de kat uit de boom.
Vorige week na de Kouwe Potentocht, overigens prachtig weer en dito route, op de terugweg forse trillingen in mijn stuur en af en toe een schurend geluid van metaal op metaal. Toch maar gestopt op de A 12 bij de Shell en de WW gebeld. Diagnose: voorwiellager kaduuk. Hij vond het wel bijzonder dat bij zo'n motor bij 37k de lagers al kapot gingen. En nee, ik gebruik nooit een hoge druk spuit, eigenlijk was ik ze nooit, hoogstens de ruit van dooie vliegen ontdoen. Moest nog 100km naar huis en vond dat niet verantwoord. Dus miss January op transport naar MR monteren en ik achterop bij een maat naar huis. Afgelopen woensdag haar weer opgehaald, na het aftikken van € 350 kon ze weer mee met nieuwe lagers en een verse voorband. Rijdt weer als nieuw
Geen spijt dat je de GSA hebt ingewisseld ?
Ik had twee weken geleden een leenfiets toen de K bij Molenaar stond voor een beurt. Kreeg mijn oude gs een weekend te leen (nou, exact dezelfde configuratie). Heb er wel een dankbaar gebruik van gemaakt. Gaat toch weer kriebelen zo'n gsZeker de lichte uitvoering (niet de Adv dus) zou voor mij echt een kwajongens-fiets zijn - niet in de onverantwoordelijke zin maar een bospad waar je in mag zou toch genomen worden. Moet met een GSA ook kunnen maar mijn gevoel zegt dat die wat minder makkelijk te handlen is..
En nee, ik gebruik nooit een hoge druk spuit, eigenlijk was ik ze nooit, hoogstens de ruit van dooie vliegen ontdoen.
Nee, want op de K1600 heb ik geen herrie meer aan de kop. Hoewel ik bij die omleiding wel dacht: "met een GSA zou ik nu de grootste lol hebben."
Het belangrijkste is dat ik motor kan rijden. Dan het dan met zo'n lomp binnenvaartschip is... Nou ja het zij zo.