Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kost bi de dealer 38,35 incl. btw en vergeet niet de o ring tussen de kop en pipe erbij te bestellen, meestal is dat de boosdoener.
Owja het is gewoon nog leverbaar :-)
Is dat een bepaalde kwaliteit O-ring dat je weet, of kan elke O-ring van de goeie maat erin?
Welke dealer? Mijn motorzaak is eigenlijk van het verkeerde merk dus die heeft ze nietKost bi de dealer 38,35 incl. btw en vergeet niet de o ring tussen de kop en pipe erbij te bestellen, meestal is dat de boosdoener.
Owja het is gewoon nog leverbaar :-)
Als het maar een passende o ring is, maar de meeste zijn net iets te dik dan de orginele.
Welke dealer? Mijn motorzaak is eigenlijk van het verkeerde merk dus die heeft ze niet
en kop en pipe? Tussen blok en uitlaatbochten bedoel je?
hartstikke bedankt weer allemaal, als ik dit topic niet had was de motor allang op de sloop beland
Suzuki dealer!
(Groenewold in Delft bijvoorbeeld, ouderwetsche dedicated Suzuki dealer, levert alles, hetzij van de plank, hetzij op bestelling)
Kop en pipe: cilinderkop en inlaatrubber. (ga ik vanuit)
[afbeelding]
Suzuki dealer!
(Groenewold in Delft bijvoorbeeld, ouderwetsche dedicated Suzuki dealer, levert alles, hetzij van de plank, hetzij op bestelling)
Kop en pipe: cilinderkop en inlaatrubber. (ga ik vanuit)
[afbeelding]
Welke dealer? Mijn motorzaak is eigenlijk van het verkeerde merk dus die heeft ze niet
en kop en pipe? Tussen blok en uitlaatbochten bedoel je?
hartstikke bedankt weer allemaal, als ik dit topic niet had was de motor allang op de sloop beland
Leuk je even gezien te hebben Big Sexy
Hoe moet ik dat afstellen zien dan? Ontkoppelt tie dan niet helemaal? Als tie in zijn vrij staat trekt of slipt tie niet, denk ikBeter afstellen denk ik. Die koppeling dan.
Ik kan me herinneren toen ik bij Henk (RIP) de koppeling vervangen had, ik aardig aan het klooien ben geweest voordat ie helemaal perfect stond.
MB heb ik geredenEr zullen vast wel geleerden zijn die het beter weten maar wat ik weet is dat je de kabel kan stellen. Beetje meer, beetje minder.
Denk even terug aan je brommertijd, toen je nog op je MT of MB of iets anders (weet niet hoe oud je bent) rond reed. Wilde je een kicke geluid en sneller van zijn plek bij het stoplicht kneep je de koppeling een beetje in. Dan ging die slippen en ging je voor je gevoel 160 km/h.
Misschien slipt jou koppeling ook als je hem bedient. En gaan je toeren omhoog. Dus moet ie losser en dat doe je met de kabel aan de kant van de koppeling. Met de stelschroef aan de kant van het stuur doe je fine-tunen.
Misschien heeft iemand anders nog betere tips en trucs dus heb geduld, het is toch kloteweer.