Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Na 90000k is dat ook wel te verwachten,is sowieso een respectabele km stand als deze nooit gereviseerd is,de meeste
waren vroeger al ruim voor deze km stand een keer gereviseerd of gedeeltelijk gereviseerd,zuigerveren waren vroeger van
peperkoek gemaakt en de olie was van matige kwaliteit,wat ook niet mee hielp de boel lang mee te laten gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog eens rondgesnuffeld wat er aan blokjes te koop aangeboden word,nou daar
schieten de tranen van in je ogen,de 1 nog erger dan de andere en dan nog gerust 350,- voor durven vragen,
zelfs 1 voor 450,- die er uitziet alsof die jaren door de pekel gereden heeft.8)7
 
De GS-jes krijgen heel langzaam toch een beetje waarde. Mede dankzij de caferacer knutselaars natuurlijk. Niet dat ik daar iets tegen heb, want sommigen zijn het niet waard om te restaureren, maar juist weer sommige caferacerknutselaars hebben er ook niks van om een GS als die van Dep in tweeen te zagen. En natuurlijk gewoon de slijtage en vergeten motoren. Als je bij Biggelaar kijkt hoeveel er staan, en hoeveel er in stukjes op die paar verdiepingen liggen, dat zijn een hoop motoren die ooit gecrasht, gevonden, gesloopt, vergeten, enz zijn.
 
Ik heb nog eens rondgesnuffeld wat er aan blokjes te koop aangeboden word,nou daar
schieten de tranen van in je ogen,de 1 nog erger dan de andere en dan nog gerust 350,- voor durven vragen,
zelfs 1 voor 450,- die er uitziet alsof die jaren door de pekel gereden heeft.8)7

Daarom staan die ook nog te koop....

Beste kan je een alert instellen op marktplaats op GS550 of zo, en op veilingkijker.nl
Dan alles in de gaten houden wat er voorbij komt, en als je geluk hebt komt er dan een keer op een gure winterdag :+ een klusproject uit een schuurtje te koop waar iemand vanaf wil en je voor weinig de hele klimbim kan overnemen.. dat zijn meestal de beste aankopen.

Dus het feit dat je geen haast hebt is een voordeel, weinig budget is een nadeel ;)
 
Nog iemand interesse in een set GSX1100EFE wielen v+a?
Heb ook nog een GSX750(EF?, edit, ES dus) achterwiel, een GSXR 4.50x17 achterwiel en een paar GS1000 voorwielen.
Alles niet schoon/mooi, wel goed, zonder schijven en banden maar wel gratis af te halen.

Volgende week dinsdag liggen ze bij het oud ijzer.

Eénmaal andermaal...
 
Jij wil echt al die ouwe meuk naar Friesland dumpen hè, tis hier geen stortplaats .

_O-
Ik heb het meeste van mijn ouwe meuk uit Fryslân gehaald😱,dus jullie er weer een beetje vanaf geholpen
:Y,op 1 of andere manier vind je in het Noorden de meeste ouwe meuk.;)
 
Allemaal hoarders daar in het noorden. Teveel ruimte denk ik....
Zou ik ook doen hoor, hoe meer ruimte hoe meer meuk om het huis. Ik zou echt zo’n potentiële Ludolf zijn.
:Y
Ik heb ooit daar bij een boer een RD500 gekocht,die man had een grote zolder in z,n schuur die vol stond met klassiekers.
Maar ook Zuiderlingen kunnen er wat van,bij een Brabander ook een RD500 gekocht,die had 9 klassieke race motoren achter in z,n schuur staan,
en een GT750 race zijspan,ook vele stellingen vol motor onderdelen.
 
Laatst bewerkt:
Ben weleens ergens onder Eindhoven bij iemand geweest met een schuur vol Suzuki’s. Alle modellen 1100 vanaf ‘80 tot de laatste, een enorm aantal GS1000’s waaronder een stuk of wat “S-en”, en dan nog zo’n beetje elk model Suzuki wat je maar kan bedenken. En bergen onderdelen. En met pijn in zn hart verkocht ie mij een uitlaat voor een 1100...
 
Niet Suzuki gerelateerd maar wel aktueel naar aanleiding van bovenstaande berichten:

Vooral het 2e deel deed mij wel wat :+
 
Ik heb nu geen ruimte meer, maar voorheen verzamelde ik echt alles hoor...
Als ik maar dacht dat iets van pas kon komen kocht ik het of haalde ik het op.
Die wielen van XRV rider had ik drie jaar geleden zo opgehaald. Bijzettafeltjes van gemaakt ofzo, of gewoon omdat het leuk staat zo’n stapeltje wielen in de schuur. Nu ben ik weer aan het ruimen omdat ik gewoon echt m’n kont niet meer kan keren, ik moet echt een paar vierkante meter vrijmaken om iets aan de GT te kunnen doen. Ben ik lekker op gang komt er weer een zundapp 444 voor gratis tevoorschijn _O-
 
Ik heb nu geen ruimte meer, maar voorheen verzamelde ik echt alles hoor...
Als ik maar dacht dat iets van pas kon komen kocht ik het of haalde ik het op.
Die wielen van XRV rider had ik drie jaar geleden zo opgehaald. Bijzettafeltjes van gemaakt ofzo, of gewoon omdat het leuk staat zo’n stapeltje wielen in de schuur. Nu ben ik weer aan het ruimen omdat ik gewoon echt m’n kont niet meer kan keren, ik moet echt een paar vierkante meter vrijmaken om iets aan de GT te kunnen doen. Ben ik lekker op gang komt er weer een zundapp 444 voor gratis tevoorschijn _O-
Dus ook een horder 1e klas 😱 :Y,ik heb er 14 gehad en nu nog maar 1,heb alles verkocht en ben genezen🤗
Al heb ik nog zat losse meuk die ik eens moet gaan ruimen.
 
Paar weken geleden was ik weer in mijn Box vol ouwe brikken, ik waande mij zoooo gelukkig *O**O**O**O**O**O**O**O*

_O-
neuh , hoef niet genezen te worden. Maar toegegeven, de gs1000g was toch echt wel de laatste die erin paste:P
 
  • Leuk
Waarderingen: AWH
Je hebt nou eenmaal zoveel ontzettend leuke motoren... en de vaste lasten ervan zijn laag, en waarde verliezen doet het niet, als je de ruimte hebt waarom niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan