Robinjo
MF veteraan
Moet je niet zo'n eikel tegenkomen die zo'n S lekker om zeep helpt...
Van die S was alleen nog maar een kaal frame over toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet je niet zo'n eikel tegenkomen die zo'n S lekker om zeep helpt...
Mooie Restomod dus, alleen bij een S vind ik het een beetje raar staan als de stuurkuip groter is als het voorwiel, dat klopt in mijn ogen niet als je er 17 inch in bouwt, doe dan maar 18 inch voor en achter.Gsxr1100 blok erin, bandit voorvork en achterbrug , 180 wiel…..
Das waar..
Van die S was alleen nog maar een kaal frame over toch?
GSXR voorvork, Bandit achterbrug en een 190 achterwielGsxr1100 blok erin, bandit voorvork en achterbrug , 180 wiel…..
Project 14-a versie 2:GSXR voorvork, Bandit achterbrug en een 190 achterwiel
''Standaard'' GS blok.
Klinkt als mijn TL1000S (97er)Mijn GSX is echt een oud raghok maar toch ben ik iedere keer onder de indruk als ik er af stap. Ook al heb ik een 190pk K1300r er naast staan, de GSX is zo bruut in vermogens afgifte dat je er gewoon respect voor moet hebben anders gaat hij met je aan de loop.
Liefst een compleet nieuwe kraan tegenwoordig, en anders een revisieset van Tourmax.Net na een jaar of 2, misschien 3, de gs750 weer eens naar buiten geduwd.
Naast lekkende carburateurs, zal wel een vuiltje op de vlotternaald zijn. Ook een lekkende benzinekraan. Hebben jullie tips voor een revisie set?
Ik ging van een gs750 naar een gs1000, dat was al een openbaring. En toen naar een gsx1100….Mijn GSX is echt een oud raghok maar toch ben ik iedere keer onder de indruk als ik er af stap. Ook al heb ik een 190pk K1300r er naast staan, de GSX is zo bruut in vermogens afgifte dat je er gewoon respect voor moet hebben anders gaat hij met je aan de loop.
Staat nog op de lijst…Weleens op een EFE 1100 gereden? Dat is de ultieme luchtkoeler, standaard al 124 PK en veel ruimte voor tuning .
Net als mijn fiets toch?Staat nog op de lijst…
Die staat ergens bovenaan!Net als mijn fiets toch?
En waar staat de Katana 1100?Die staat ergens bovenaan!
Ik ben destijds overgestapt van een saaie perfecte fzr1000 van ‘92 naar een avontuurlijke gsx1100Mooi hè, tussen al die gasten die lichter, hoger of sneller willen, zit er altijd een gek bij die lomp en zwaar wilt.