Het Grote BSB/Real Road Racing topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, het eerstkomende uur hoeven we alvast geen nieuwe start te verwachten hoor ik net.
 
Laatst bewerkt:
Dat wist ik niet, bedankt voor je info. Ik hoop niet dat dat iets te maken heeft met de situatie omtrent Branco.

Ik heb daar ook nog steeds niets van vernomen ondanks het feit dat de artsen dagen geleden meldden dat er na 48 uur meer bekend zou kunnen zijn.

Dat denk ik niet. Het zal eerder liggen aan de hoeveelheid dataverkeer die het genereert en wellicht kosten met zich meebrengt.

Ze verwijzen op de 'normale' TT pagina van Branko naar racesport.nl voor de laatste updates.
 
Dave Moore ‏@DaveMooreTV 52s
very bad leg injuries for female spectator and tyre through window at Bray Hill #iomtt
 
oh-oh... Het is wel de volledige motor die in het publiek gegaan is.

'bike disintegrated'... echt hard dus. Daar had ik als schrik voor zodra ik het woordje Bray Hill hoorde. En als een wiel los door een raam een woonkamer ingaat, kan je denken hoe alles in de rondte heeft gevlogen.

Restart tijd nog onbekend, maar zowiezo weer 45 minuten prep time, dus al zeker niet voor 16 uur onze tijd, zal wel eerder naar 17 uur toegaan.
 
Laatst bewerkt:
Wat een aparte plek om eraf te gaan ja? Vooral in de eerste ronde. :/

Maar mindere berichten dit!
 
Laatst bewerkt:
BMKKygVCIAIn3tV.jpg:large


BMKMFvoCMAALb5-.jpg:large
 
Voor hetzelfde geld een mechanisch probleem, bak die in vrij schiet, demper die het opgeeft. De dip onder is gruwelijk met die snelheid.
 
Wat een aparte plek om eraf te gaan ja? Vooral in de eerste ronde. :/

Maar mindere berichten dit!

Hij zou een tankslapper gekregen hebben. Ook niet verwonderlijk daar, elke fiets bokt daar behoorlijk. 99% van de keren gaat het gewoon goed, niets aan de hand. Nu niet dus.
 
Laatst bewerkt:
De foto 's zijn van 10 meter voor de dip. Dat is dan wel weer apart.

Er liggen aardig wat ribbels in de weg daar, als het voorwiel ff licht wordt op eentje, en dan een beetje schuin de volgende raakt, krijg je een optater van jewelste in het stuur.
 
iomtt.com ‏@iom_tt now
11 spectators injured in the incident, not appear to be life threatening. #iomtt
 
PaddockChatter ‏@PaddockChatter now
ACU events advise that police will not be carrying out an investigation at this stage. The incident area has been cleared. #iomtt
 
Ian Wheeler ‏@ianwheeler now
Nobles hospital will have to confirm they have sufficient resources to support the restart of the Senior TT #iomtt
 
Er liggen aardig wat ribbels in de weg daar, als het voorwiel ff licht wordt op eentje, en dan een beetje schuin de volgende raakt, krijg je een optater van jewelste in het stuur.

True, sowieso, iedereen die daar volgas naar beneden komt is een held.
 
Nobles hospital heeft zonet bevestigd met voldoende mankracht en materiaal stand by te kunnen zijn voor de Senior, dus de herstart komt er vandaag!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan