Het Grote BSB/Real Road Racing topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet ik, zeker na dat incident in ik geloof 2008-2009 ofzo aanremmende hairpin ff een paar man meenemen in zn val... maar ik persoonlijk hou van zo'n karakter. :Y

Edit: nevermind, dacht dat t over Brookes ging, jij bedoelt Dunlop? Zit op een bbq en de biertjes eisen zn tol. :+


Ik bedoelde ook Brookes, had ook verkeerd gelezen haha. Maar alsnog top reactie hahah!
 
Dit was Hilliers "reden" dat de GM fans boos op 'm waren:
600876_10152839171885632_983237362_n.jpg


"Happy with 7th today. Had to 5 laps with this as my gear shifter so lucky to finish atall. Thanks for all messages, 1 race down. 5 to go!"
 
Laatst bewerkt:
Branko zijn situatie is nog steeds kritiek. Afgelopen nacht is er een drain aangebracht in zijn hoofd om de druk op zijn hersenen te verminderen. Dat laatste schijnt gelukt te zijn waarmee het levensgevaar ietwat is verdwenen.

Komende dagen gaat men proberen Branko uit de kunstmatige coma te laten bijkomen. Afwachten blijft of dit lukt. Er is nog geen zinnige prognose te geven over de mate en tijd van herstel.

Peter Politiek is er ook niet minder hard van gaan rijden. Hoop dat Branko nog vele mooie jaren wordt gegeven, is het niet op de baan dan in ieder geval er naast....
 
Dit was Hilliers "reden" dat de GM fans boos op 'm waren: [afbeelding]

"Happy with 7th today. Had to 5 laps with this as my gear shifter so lucky to finish atall. Thanks for all messages, 1 race down. 5 to go!"

Hij lijkt rossi wel met z'n reden/excuses..

Supersport race is zonet begonnen!
 
******** Martin z'n fiets wou weer eens niet starten in de pits. Dat kost 'm weer 5 seconden denk ik
 
Ben benieuwd naar Gary Johnson en de MV Agusta F3. Kan het helaas niet zien of volgen hier op mn werk, hope he's doing well!
 
Ben benieuwd naar Gary Johnson en de MV Agusta F3. Kan het helaas niet zien of volgen hier op mn werk, hope he's doing well!

Radio aanzetten?

Zal ff checken. De MV klinkt alleszins als een orgel op steroïden. :+

Gary Johnson op 8e plek. EDIT nu 9e.
 
Laatst bewerkt:
Radio aanzetten?

Zal ff checken. De MV klinkt alleszins als een orgel op steroïden. :+

Gary Johnson op 8e plek. EDIT nu 9e.
Die MV klinkt werelds!!! :Y Nee met die herrie vandaag hier op t werk versta ik er toch niks van helaas :/ af en toe op mn smartphone tussendoor en in de pauze, meer zit er niet in helaas.

Moet ie toch beter kunnen, Gary!
 
Martin begint opeens terug te zakken. Commentator dacht iets vreemds te horen aan de motor. |(
 
Michael D heeft het al zo goed als in de zak. Hij zit nu samen met nr2, Anstey, op de baan. Maar 10 seconden voor in timing, hij moet dus enkel bij Anstey blijven.
 
Laatst bewerkt:
Die MV klinkt werelds!!! :Y Nee met die herrie vandaag hier op t werk versta ik er toch niks van helaas :/ af en toe op mn smartphone tussendoor en in de pauze, meer zit er niet in helaas.

Moet ie toch beter kunnen, Gary!

Hij zit nu terug op 8, maar wel meer dan 20 seconden achter nummer 7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan