Het Grote BSB/Real Road Racing topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is officieel. Officieel bah, bah. :X

Wordt nu echt flink met rijders gehusseld en al eigenlijk het hele seizoen. Teams doen het maar.

Als het sponsoren waren die mid-seizoen het team aan de kant zette, was het moord en brand... niet helemaal netjes dit geheel :N
 
Is officieel. Officieel bah, bah. :X

Wordt nu echt flink met rijders gehusseld en al eigenlijk het hele seizoen. Teams doen het maar.

Als het sponsoren waren die mid-seizoen het team aan de kant zette, was het moord en brand... niet helemaal netjes dit geheel :N
Mee eens, is volgens mij ook echt pas iets van de afgelopen jaren.
 
Wat geweldig dat Nitro Nori er weer bij is! En wat zou het mooi zijn als hij op Assen nog een keer weet te winnen. Ik weet zeker dat alle Nederlandse fans op de tribune dat super zouden vinden. Hup Nori!
 
Zie net de entry list voor de british supersport. En Kervin Bos is niet de enige met een wildcard! Een goede kennis van me, Ivar Doornbos en Davy Thoonen rijden ook mee. Sneaky Bastards :P ;)
 
2mx0lqp.jpg
 
Josh Waters weg bij Milwaukee Yamaha voor Assen en Bridewell weg bij Halsall Kawasaki. Bridewell zat op de Milwaukee Yamaha in Assen en zojuist is bekend gemaakt dat Martin Halsall Josh opgepikt heeft en tot het einde van het seizoen daar mag rijden met de intentie om volgend jaar verde te gaan. Lijkt wel een soap in de BSB op deze manier. :P
 
Laatst bewerkt:
Danny de Boer: Here we go!! Dit weekend rij ik again voor Bathams Honda in de British Superbikes op Silverstone!!! Mij dag kan niet meer stuk!:)
 
Vet!! Ik hoopte al dat zijn sterke optreden niet onopgemerkt was, wie weet wat voor moois hier uitkomt verder *O*
 
Ook vet!! *D

Gaat stiekum toch best goed met de Nederlandse motorsport :Y
:Y valt mij wel op de laatste paar jaren, ook de support van de, nu jonge, talenten is veel beter.
De KNMV (met bondscoach Barry Venemen), Joey Litjens met z'n racing support, Ten Kate en Arie Molenaar met diverse talenten cups, de OW cup(talent cup/junior cup) waar je tegenwoordig veel jonge coureurs de stap richting supersport materiaal ziet maken, etc.
 
Laatst bewerkt:
Danny de Boer: Here we go!! Dit weekend rij ik again voor Bathams Honda in de British Superbikes op Silverstone!!! Mij dag kan niet meer stuk!:)



Dat is gaaf zeg !!!!Had er al een beetje op gehoopt na wat hij liet zien op Assen!!!
Hopelijk rijdt hij ook op Brands de finale!!!
 
Danny de Boer: Here we go!! Dit weekend rij ik again voor Bathams Honda in de British Superbikes op Silverstone!!! Mij dag kan niet meer stuk!:)



Dat is gaaf zeg !!!!Had er al een beetje op gehoopt na wat hij liet zien op Assen!!!
Hopelijk rijdt hij ook op Brands de finale!!!
Heel gaaf idd, maar lees de voorgaande 6 posts even. Begrijp je enthousiasme wel hoor! :)
 
:Y valt mij wel op de laatste paar jaren, ook de support van de, nu jonge, talenten is veel beter.
De KNMV (met bondscoach Barry Venemen), Joey Litjens met z'n racing support, Ten Kate en Arie Molenaar met diverse talenten cups, de OW cup(talent cup/junior cup) waar je tegenwoordig veel jonge coureurs de stap richting supersport materiaal ziet maken, etc.
:^

Echt super om te zien, een verademing! Hopelijk blijft dit zo doorgaan. :)

Super nieuws voor zowel de Boer als voor Bos, zal de races dan ook zeker met grote interesse volgen! Wie weet wat hier nog uitvloeit als beiden het ook in Silverstone weer goed doen, dan op onbekend terrein.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan