Je heb je eigen vraag al beantwoord,nee dus,diameter is anders.Beste CB mensen,
mijn broer bezit een CB900 projectje (cb750 frame, cb900 blok, ombouw cafe racer) , nu loopt dit project weer enigzins alleen lijkt er valse lucht te worden gezogen bij de inlaatrubbers. aangezien deze dingen nieuwe nogal aan de prijs zijn, vroeg ik mij af of iemand nog een setje heeft rond zwerven toevallig?
verder, passen inlaatrubbers van een cb750 ook? ik dacht dat deze blokken aardig gelijk waren, maar als ik bij CMSNL kijk zie ik toch wel verschillen
alvast bedankt!
Thanks Erwin,
Uitboren dus....
Ja de slotjes zjin licht en misschien wel kwetsbaar, maar alternatief is dat ik met een dik slot rondrij.
(Zo'n klein schijfrem-slot kan ik niet op mijn remmen zetten)
Wat ik jammer vind van die repro kabelbomen is dat ze niet meer dezelfde kleurcodes hebben (maar vaak wel een vertaalschema erbij).
Ook las ik in wat reviews dat de kwaliteit van nieuwe (repro) kabelbomen soms te wensen overlaat (niet werkende bedrading, slechte clips en connectors, te kort of te lange draden, etc.)
(ja, ik heb 'regelmatig' even contact met Rene van Honda4.nl; hij heeft me al veel geholpen).
Zelf ben ik niet zo dol op vloeibare pakking,het kan in de oliekanalen terecht komen en dan zijn de rapen gaar,
zorg verder dat eventuele oliekanalen in de kop absoluut goed schoon zijn.
Dat komt omdat niemand de moeite neemt om de boel om de zoveel km,s na te trekken,ik kon een chef monteur die datDaarom heb ik ook maar een minimaal veegje gebruikt en geen hele rups hoor. De oliekanalen hebben pasbussen, dus die zijn 100% zeker schoon.
De CB's zijn notoir voor zwetende voetpakkingen, en ik wil alles proberen om te voorkomen dat deze cilinders nog weer eens van het carter af zouden moeten.
Is volgens mij ook de bedoeling om na de eerste duizend kilometers na te trekken.