Het Grote Chocotoff Tour Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sin city is volgens mij geen tarantino, Maar heb nog wel een semi-tarantino (naampje staat erbij, zal dus wel langs de set gelopen zijn en een glimlach hebben laten zien), Hell Ride. En heb van Tarantino nog Killing Zoe :)

Meh... hij heeft wel een stuk geregiseerd... daarom had ik hem maar in het lijstje gezet :)

@Kirsten, dat iedereen hem dusdanig vaak heeft gezien, dat niemand hem meer WIL zien.. wil niet zeggen dat het geen goede film was ;) Ik vind het toch wel een van de beter uitgewerkte films.
 
Jij bedoelt denk ik na een wheely? Dat je dan verkeerd terecht komt?
Hmm ja, ik denk het.

Maandagochtend & grieperig = geen goede combi...

Ohja, Marijn gaat sowieso niet vaak mee naar de Efteling, ik geloof dat ie pas 5x is meegeweest sinds we elkaar kennen (9 jaar). Dus het ligt niet aan jullie hoor. ;)

En ik hartje LOTR!! En dan graag de extended version. Al is het wel errug veel om achter elkaar te zien...
 
Laatst bewerkt:
Hmm ja, ik denk het.

Maandagochtend & grieperig = geen goede combi...

Ohja, Marijn gaat sowieso niet vaak mee naar de Efteling, ik geloof dat ie pas 5x is meegeweest sinds we elkaar kennen (9 jaar). Dus het ligt niet aan jullie hoor. ;)


Marijn heeft pech, hij wordt ontboden.. DUS HIJ KOMT MAAR :P
We moeten heb toch een keer gezien hebben voordat we je trouwfeestje onveilig komen maken :P


LOTR... bah.. ik vind het oninteressant met grooooote O.
 
Marijn heeft pech, hij wordt ontboden.. DUS HIJ KOMT MAAR :P
We moeten heb toch een keer gezien hebben voordat we je trouwfeestje onveilig komen maken :P


LOTR... bah.. ik vind het oninteressant met grooooote O.
Op ons feestje is hij die gozer in een mooi pak zónder stropdas/strikje met een glimmende ring om z'n vinger.

Zo, opgelost.
 
Marijn heeft pech, hij wordt ontboden.. DUS HIJ KOMT MAAR :P
We moeten heb toch een keer gezien hebben voordat we je trouwfeestje onveilig komen maken :P


LOTR... bah.. ik vind het oninteressant met grooooote O.

:^

Geen LOTR, die films heb ik 1 keer gezien en dat was 1 keer teveel ... verschrikkelijk joh :r . Bij een Tarantino of Guy Ritchie Marathon ben ik ZEKER aanwezig! *O*
 
Laatst bewerkt:
Hmm ja, ik denk het.

Maandagochtend & grieperig = geen goede combi...

Ohja, Marijn gaat sowieso niet vaak mee naar de Efteling, ik geloof dat ie pas 5x is meegeweest sinds we elkaar kennen (9 jaar). Dus het ligt niet aan jullie hoor. ;)

En ik hartje LOTR!! En dan graag de extended version. Al is het wel errug veel om achter elkaar te zien...

Ik kwam er pas achter dat de extended version in Engeland weer anders is dan de extended in Nederland :?

Maarja, geen LOTR maar een Guy Ritchie / Tarantino marathon. Ik denk dat we daar ook al een behoorlijk aantal uur mee zoet zijn :+
 
Hahahahahaha :}

Bart, heb je die KLE 1000 al gevonden?? :X

Nee... ik zat te suffen! Het was de KLV 1000 :)

KLV1000-2.jpg


Kawasaki%20KLV1000%2004%20%203.jpg


Al heb ik echt geen idee wat het KLE betekent en wat KLV betekent. Enige dat ik weet is dat er teveel Suzuki plaatjes op deze KLV staan. ;)

Ach.. ik word sowieso niet echt warm van Suzuki en Kawasaki O-)
 
Er ging ook een wereld voor me open haha :+ Maar ik zag allemaal extended stukjes die ik in de NL extended versie niet ben tegengekomen. :o Even kijken of ik het ergens op kan zoeken :P

Dat de berg van die dwergen is vervangen door het 'subway system' onder London door en de eye of sauron is vervangen door:

Big.ben.toweralone.arp.jpg
?

Ben toch wel benieuwd naar de aanpassingen :) Misschien worden we al jaren gecensureerd :o ;)
 
Ik kwam er pas achter dat de extended version in Engeland weer anders is dan de extended in Nederland :?

Maarja, geen LOTR maar een Guy Ritchie / Tarantino marathon. Ik denk dat we daar ook al een behoorlijk aantal uur mee zoet zijn :+

Als je ze allemaal wilt draaien is daar veel redbull, koffie, mc donalds mcshake en een weekendje voor nodig :+
 
Dat de berg van die dwergen is vervangen door het 'subway system' onder London door en de eye of sauron is vervangen door:

[afbeelding] ?

Ben toch wel benieuwd naar de aanpassingen :) Misschien worden we al jaren gecensureerd :o ;)
Ben al mn London-foto's kwijt door een niet nader te noemen zusje die ze van de SD-kaart heeft gewist :X :X :X :X :X :( :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Ben al mn London-foto's kwijt door een niet nader te noemen zusje die ze van de SD-kaart heeft gewist :X :X :X :X :X :( :( :( :(

Die kan je gewoon weer terughalen met een beetje geluk. :)
Data recovery.. weet je broer ook wel alles van. :)

Ik zou alleen wel heel snel ophouden met telkens overheenschrijven en formateren. Hoe vaker je dat doet, des te minder je kan terughalen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan