Het Grote Chocotoff Tour Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
K had inderdaad iets niet goed gedaan. Had 2 verschillende verzekeringen vergeleken. Ene was met en andere was zonder dekking voor aanrijdingen. Bij de ANWB is het nu 22 euro nog wat tegen 16 euro bij knmv. Wat is een eenzijdige aanrijding eig.?

Jij en een lantaarnpaal.
 
Ok misschien een beter idee (van MadS) om 11 april te gaan aangezien het 3 april net open is en dus waarschijnlijk stervensdruk. Zijn er dus mensen die de 11e kunnen en willen? Tijd maakt mij niets uit. Ze zijn op zondag open van 11 tot 21 en misschien is reserveren wel handig, ze hebben het er op de site namelijk wel over.
1:Mads
2:Trip
3:
4:

enz

Bron: http://www.deuithof.nl/130-IJskarten.html
 
Wie gaat de nieuwe TS worden?

Ik moet zeggen dat het beter gedaan kan worden dan dat ik nu heb gedaan.
Wie offert zich op :P ?
 
Hmmz goede vraag, ik stem op Bart :P (Jessica is de eerst komende tijd namelijk te druk ;) )
Ik heb liever dat jij je even inschrijft voor de 11e ;) Voor jou is het toch om de hoek :)
 
Hmmz goede vraag, ik stem op Bart :P (Jessica is de eerst komende tijd namelijk te druk ;) )
Ik heb liever dat jij je even inschrijft voor de 11e ;) Voor jou is het toch om de hoek :)

Ik weet niet of ik kan?

Maar ijskarten in het weekend.. pff..
Druk :(
 
ik vind een avond ook goed hoor de 17e, 18e en de 23e kan ik, maar jullie mogen ook voorstellen doen hoor ;) als het teveel geregel is dan ga ik wel met MadS op een willekeurige avond.
 
ik vind een avond ook goed hoor de 17e, 18e en de 23e kan ik, maar jullie mogen ook voorstellen doen hoor ;) als het teveel geregel is dan ga ik wel met MadS op een willekeurige avond.


17 afwezig weekend weg
18 afwezig weekend weg
23 afwezig weekend weg


dús.

Maar laat je door mij niet stoppen *D
Want ik heb het gewoon onwijs druk de komende weken.. dus ik moet wel meer zaken laten schieten.
 
Laatst bewerkt:
Ok misschien een beter idee (van MadS) om 11 april te gaan aangezien het 3 april net open is en dus waarschijnlijk stervensdruk. Zijn er dus mensen die de 11e kunnen en willen? Tijd maakt mij niets uit. Ze zijn op zondag open van 11 tot 21 en misschien is reserveren wel handig, ze hebben het er op de site namelijk wel over.
1:Mads
2:Trip
3:
4:

enz

Bron: http://www.deuithof.nl/130-IJskarten.html

Prutser.... dan kan ik niet! :/
Waarom moet alles net in dat ene weekend georganiseerd worden... -O-
 
ik vind het weekend erna ook goed hoor. laten we maar even kijken wanneer de meeste kunnen. maar laat even weten wanneer je wel kan ipv niet ;) (de 11e is misschien ook wel allemaal een beetje kort op elkaar...
 
@Bart: Did it *O* Alleen een linkje naar de vorige map vind ik nog ff lastiger dan ik dacht :+


Heb ik morgen ook nog wat te doen zeg maar :)
 
Laatst bewerkt:
Ok misschien een beter idee (van MadS) om 11 april te gaan aangezien het 3 april net open is en dus waarschijnlijk stervensdruk. Zijn er dus mensen die de 11e kunnen en willen? Tijd maakt mij niets uit. Ze zijn op zondag open van 11 tot 21 en misschien is reserveren wel handig, ze hebben het er op de site namelijk wel over.
1:Mads
2:Trip
3:
4:

enz

Bron: http://www.deuithof.nl/130-IJskarten.html

11 april kan ik ook wel.. En een willekeurige avond ook wel als ik het een beetje van tevoren weet.. :)
 
Prutser.... dan kan ik niet! :/
Waarom moet alles net in dat ene weekend georganiseerd worden... -O-

Ik ga wel in jouw plaats.. Ze zien het verschil toch niet als ik met mijn ktm kom aanrijden :+
moet jij maar niet met je schapen op ameland zitten ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik maak wel gewoon een lijstje wanneer ik kan, ik wil graag mee maar mocht een andere datum jullie beter uit komen dan ga ik wel een ander keertje, leukste is als we met zijn 10en kunnen, kan je de baan met je eigen groep op ;)

Zaterdag 17 april: Trip
vrijdag 23: Trip
zaterdag 24: Trip
zondag 25:Trip
woensdag 28:Trip
donderdag 29: Trip
Zondag 2 mei na de MM: Trip
Donderdag 6 mei: Trip
zondag 9 mei: Trip
Maandag 10: Trip
Dinsdag 11: Trip
Donderdag 13: Trip
zaterdag 15: Trip
zondag 16: Trip

Zo daar moet toch wel een goede datum bij zitten?
Mij leek een weekend handig omdat we dan misschien nog meer kunnen doen die dag, niet iedereen komt uit de buurt natuurlijk (Is voor mij overigens ook dik 45 minuten)
 
Ik maak wel gewoon een lijstje wanneer ik kan, ik wil graag mee maar mocht een andere datum jullie beter uit komen dan ga ik wel een ander keertje, leukste is als we met zijn 10en kunnen, kan je de baan met je eigen groep op ;)

...

Zo daar moet toch wel een goede datum bij zitten?
Mij leek een weekend handig omdat we dan misschien nog meer kunnen doen die dag, niet iedereen komt uit de buurt natuurlijk (Is voor mij overigens ook dik 45 minuten)
Kijk daar zit vast een datum bij dat ik wél kan!

En ik wil best de volgende TS zijn hoor, je moet alleen niet te veel spammen als ik op honeymoon ben. :P Daarbuiten kan ik het op mijn werk prima bijhouden.

Ff agenda gecheckt, het zijn er niet veel :X :

Zaterdag 17 april: Trip
vrijdag 23: Trip, Jes
zaterdag 24: Trip
zondag 25:Trip
woensdag 28:Trip, Jes
donderdag 29: Trip, Jes
Zondag 2 mei na de MM: Trip, Jes
Donderdag 6 mei: Trip, Jes
zondag 9 mei (moederdag): Trip
Maandag 10: Trip
Dinsdag 11: Trip
Donderdag 13 (hemelvaart): Trip
zaterdag 15: Trip
zondag 16: Trip
 
Laatst bewerkt:
Ik maak wel gewoon een lijstje wanneer ik kan, ik wil graag mee maar mocht een andere datum jullie beter uit komen dan ga ik wel een ander keertje, leukste is als we met zijn 10en kunnen, kan je de baan met je eigen groep op ;)

Zaterdag 17 april: Trip, Bart
vrijdag 23: Trip, Bart
zaterdag 24: Trip, Bart
zondag 25:Trip, Bart
woensdag 28:Trip, Bart
donderdag 29: Trip, Bart
Zondag 2 mei na de MM: Trip, Bart
Donderdag 6 mei: Trip, Bart
zondag 9 mei: Trip
Maandag 10: Trip
Dinsdag 11: Trip, Bart
Donderdag 13: Trip, Bart
zaterdag 15: Trip, Bart
zondag 16: Trip, Bart

Zo daar moet toch wel een goede datum bij zitten?
Mij leek een weekend handig omdat we dan misschien nog meer kunnen doen die dag, niet iedereen komt uit de buurt natuurlijk (Is voor mij overigens ook dik 45 minuten)
 
Ga je ook in het groen? En voor het groene bier? ;) Wat kan je zoal verwachten op een dergelijke dag? Behalve dan meer gezelligheid. :)

Klinkt iig wel als een gezellige avond! *D

Heb niks groens :X Alleen een groene ski-pully :P En inderdaad, veel groen, gezelligheid.. En wat live-muziek :P ..
 
btw wat heb je gedaan Luuk, ik word een beetje nieuwsgierig ;)
ik stem op jes voor Ts :p
 
Heb niks groens :X Alleen een groene ski-pully :P En inderdaad, veel groen, gezelligheid.. En wat live-muziek :P ..

Leuk :Y Groene ski-pully dan maar.. toch? ;)
Misschien ook maar even langswippen bij de pub. Kijken of ik van die groene ranja kan scoren. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan