Het grote coole chopperonderdelen topic

om nog ff door te gaan op het spiegeltjes-effect:

full
 
Mijn stemmen:
- Spegeltjes op de mwa... lijst
- SU carb is absoluut Kool (bij voorkeur met kelk)
- Magneto ook, maar dan wel de Morris of Joe Hunt (mét doorzichtig kapje!)
 
- SU carb is absoluut Kool (bij voorkeur met kelk)
- Magneto ook, maar dan wel de Morris of Joe Hunt (mét doorzichtig kapje!)
SU is wel mooi maar zoooooooo beroerd om af te stellen.........

Magneto is inderdaad mooier met tupperware deksel...en kabels met doorkijk isolatie.....
 
Ik zag op P. 55 van "Gemakkelijke Rijders" van Oktober ook nog een leuk olietankje staan. Ik heb alleen geen scanner die op mijn huidige computer kan worden aangesloten... (hint O-) )

Gr. Sev
 
Ik zag op P. 55 van "Gemakkelijke Rijders" van Oktober ook nog een leuk olietankje staan. Ik heb alleen geen scanner die op mijn huidige computer kan worden aangesloten... (hint O-) )

Gr. Sev

Moeten we nu plaatjes en info over scanners gaan posten of begrijp ik de hint niet? 8-)
 
Ik zag op P. 55 van "Gemakkelijke Rijders" van Oktober ook nog een leuk olietankje staan. Ik heb alleen geen scanner die op mijn huidige computer kan worden aangesloten... (hint O-) )

Gr. Sev

Misschien heeft Max z'n scanner inmiddels aangesloten?
Anders kan hij ook een fototje maken... (als hij de gemakkelijke rijders tenminste heeft)


:+
 
Enig idee waar zoiets te krijgen is?
Dat ding heeft voor mij een hele hoge "hebbûh" factor :P

Die gasten staan nog wel eens op Harley dagen. Ze maken ook van die hele bizarre standaards e.d.

Zoek ff op de verschillende site's van de Harley.pagina.nl

s6
 
Ik heb ook wel een digi-kameraadje, maar die werken op batterijen hè.... Waar is de tijd gebleven van de knijpkat camera's :+
 
knukkel, hoe is t eigenlijk met dat blok met kenteken afgelopen waar je mee bezig was?

Hij is niet verkocht via ebay, maar de verkoper wil er wel vanaf...
Ik ben een beetje aan het handelen met hem, maar ik denk dat hij niet ver genoeg wil zakken met de prijs... Ik zal een update geven zodra ik meer weet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan