Het grote GS-topic deel 22 Kurven ohne Ende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Erik! (ten Kate!) ff een nieuwe foto voor de OP aanleveren! :X

Jij ook Ferry!! :Y

Stijn Spijker is druk doende z'n 8GS te verkopen... Iemand nog een mooi fietsie voor onder de 8k? ;)

En verder lees ik weer mee....
food105.gif
 
Hmmm, ik moet binnenkort maar eens gaan zoeken naar een nieuwe foto voor hier... deze gebruik ik al wel heel erg lang... :P
 
Niemand heeft daar patent op... alhoewel het soms overkomt (in andere topics) alsof iemand daar het alleenrecht op heeft. :X

Ga je gang als jij het een keer wil doen. Dat zal iedereen prima vinden.

Erik zet ik wel even op zijn plek (later... vanaf hier werkt het niet lekker). ;)

Ik vind het wel prettig als anderen daar de verantwoordelijkheid in nemen. Toch bedankt, misschien als hij eens vernieuwt dient te worden op mijn verjaardag ofzo. *O*

Een aantal foto's omdat het gewoon kan en mag!

292049_3832594327514_1044690052_n.jpg


253084_3827349876406_71001347_n.jpg


378222_3827351396444_1322861761_n.jpg


216887_3827355596549_2105091896_n.jpg


304684_3827360836680_1123314264_n.jpg


558724_3827361676701_1066257956_n.jpg


546076_3827366956833_196457718_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Enjoy-Rider over 'het materiaal'...:

1) Goh die Roloo, als het materiaal niet zo was tegen gevallen was zelfs hij nog op een GS beland! :o

2) En Ron......

3) zeker weten dat ze over een paar jaar die kinderziekten eruit hebben gehaald, en tegen die tijd ben jij wel uitgekeken op je polar metallic RT........want eenmaal op een GS gereden blijven je met name de heerlijke stuureigenschappen bij (mij wel tenminste) en dat blijft toch broeien in je hoofd :9~

4) Dus wij spreken elkaar tegen die tijd nog wel eens ;)

1) yep..., de kans was levensgroot geweest... :/ En dan met een leuk kleurtje, beetje van die koffertjes er aan, enz.enz.enz. ...

2) jaaah...?

3) fout antwoord..., die kinderziekten hadden er helemaal niet in moeten zitten..., oké misschien een volle luier, dat had gemogen..., maar het ding waar ik mee onderweg was had 100% de waterpokken... B| (of zijn het in dit geval 'vloeistofpokken'...?)

...en ach..., het schijnt dat je met een RT ook wel redelijk kunt sturen..., heb ik ook weer van horen en van zeggen natuurlijk...

4) ...ben benieuwd...; tot die tijd... :W
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe bandjes.... en meteen een constatering... spaakvelg is heeft een slagje.

Wie weet een goed adres voor het richten van een spaakvelg van de GSA.. liever niet ten zuiden van Utrecht. :P
 
Ik ben nieuw hier op dit forum (wel op het zijspanforum oa), dus zal me eerst ff kort voorstellen:
mijn naam is Jan, nickname Janenjoep; Joep en ik zijn samen naar Mongolië gereden in 2010 ;) en moesten toen daar ff vlug een nieuwe inlognaam bedenken, vandaar.

Heb enkele weken geleden een 2002 1150er GS gekocht, m'n eerste Beemer; voor die tijd veel Guzzi en een enkele Yamaha 750 super Ténéré. In verband met een onderbeenprothese zit er aan de Guz een span, idem aan de Yam; de laatste is al verkocht, de Guz de komende week waardoor er plaats is voor de BMW.
De bak is een Dnepr, wordt nu gestraald en dan gespoten en aan de motor geknoopt; verwachting is dat deze zo midden augustus klaar op de weg komt, en zal dan een plaatje posten.
 
Ik ben nieuw hier op dit forum (wel op het zijspanforum oa), dus zal me eerst ff kort voorstellen:
mijn naam is Jan, nickname Janenjoep; Joep en ik zijn samen naar Mongolië gereden in 2010 ;) en moesten toen daar ff vlug een nieuwe inlognaam bedenken, vandaar.
en zal dan een plaatje posten.

Welkom Jan(zonderJoep)

Laat maar komen, die plaatjes. En er zitten hier ook een paar van de 3-wielers, maar dat wist je waarschijnlijk al. En anders melden ze zich nog wel..
 
Ik ben nieuw hier op dit forum (wel op het zijspanforum oa), dus zal me eerst ff kort voorstellen:
mijn naam is Jan, nickname Janenjoep; Joep en ik zijn samen naar Mongolië gereden in 2010 ;) en moesten toen daar ff vlug een nieuwe inlognaam bedenken, vandaar.

Heb enkele weken geleden een 2002 1150er GS gekocht, m'n eerste Beemer; voor die tijd veel Guzzi en een enkele Yamaha 750 super Ténéré. In verband met een onderbeenprothese zit er aan de Guz een span, idem aan de Yam; de laatste is al verkocht, de Guz de komende week waardoor er plaats is voor de BMW.
De bak is een Dnepr, wordt nu gestraald en dan gespoten en aan de motor geknoopt; verwachting is dat deze zo midden augustus klaar op de weg komt, en zal dan een plaatje posten.

Hey... welkom in het topic!
Ik heb je in het verleden zo her en der al eens zien posten.
Prachtige reis hoor!
Qua zijspan... Rutgertje zit hier, Miekuss, kortom... je bent niet de eerste. *D
 
Ik ben nieuw hier op dit forum (wel op het zijspanforum oa), dus zal me eerst ff kort voorstellen:
mijn naam is Jan, nickname Janenjoep; Joep en ik zijn samen naar Mongolië gereden in 2010 ;) en moesten toen daar ff vlug een nieuwe inlognaam bedenken, vandaar.

Heb enkele weken geleden een 2002 1150er GS gekocht, m'n eerste Beemer; voor die tijd veel Guzzi en een enkele Yamaha 750 super Ténéré. In verband met een onderbeenprothese zit er aan de Guz een span, idem aan de Yam; de laatste is al verkocht, de Guz de komende week waardoor er plaats is voor de BMW.
De bak is een Dnepr, wordt nu gestraald en dan gespoten en aan de motor geknoopt; verwachting is dat deze zo midden augustus klaar op de weg komt, en zal dan een plaatje posten.
Welkom JanenJoep!!!

Ga jullie verhaal meteeen even zoeken })
 
Niemand heeft daar patent op... alhoewel het soms overkomt (in andere topics) alsof iemand daar het alleenrecht op heeft. :X

Ga je gang als jij het een keer wil doen. Dat zal iedereen prima vinden.

Erik zet ik wel even op zijn plek (later... vanaf hier werkt het niet lekker). ;)

Oeh.... :X

:+

Hoi Janenjoep! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan