Het grote GS-topic deel 22 Kurven ohne Ende

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Motorduiveltje, hoe heb je die givi plaat voor de topkoffer vastzitten? Is er een adapterplaat voor?

De aluminium plaat is typespecifiek, hij past met vier schroeven precies op de orininele bevestigingspunten. De schroeven en twee busjes krijg je bij de plaat geleverd. Dure plaat maar ik vind hem er mooi uitzien. Eén nadeel:zonder aanpassingen kun je de koffer er wel heel makkelijk afschroeven. Ik ga dat nog aanpassen bijvoorbeeld een schroef die alleen van binnenuit de koffer te bereiken is.

Edit: ik bedenk net dat je het wellicht hebt over de plaat zoals nog op de Op-foto te zien is. Die heeft inderdaad een adapterplaat. Mocht je die plaat inclusief adapterplaat willen overnemen voor weinig laat het me dan even weten.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nieuw hier op dit forum (wel op het zijspanforum oa), dus zal me eerst ff kort voorstellen:
mijn naam is Jan, nickname Janenjoep; Joep en ik zijn samen naar Mongolië gereden in 2010 ;) en moesten toen daar ff vlug een nieuwe inlognaam bedenken, vandaar.

Heb enkele weken geleden een 2002 1150er GS gekocht, m'n eerste Beemer; voor die tijd veel Guzzi en een enkele Yamaha 750 super Ténéré. In verband met een onderbeenprothese zit er aan de Guz een span, idem aan de Yam; de laatste is al verkocht, de Guz de komende week waardoor er plaats is voor de BMW.
De bak is een Dnepr, wordt nu gestraald en dan gespoten en aan de motor geknoopt; verwachting is dat deze zo midden augustus klaar op de weg komt, en zal dan een plaatje posten.

zijspan, gaaf! ik wacht al vol ongeduld op de foto's, welkom!
 
Anders doe je even een paar Schotland foto's ;) 8-)

:+ een paar nog wel...





full
 
... en Joep wordt weer schromelijk genegeerd....

Joepen ten aller lande... verenigt u... gedáán met deze stuitende discriminatie !

:P
:+

ja dààààg.... :W

De vereenigde Joepen mogen zichzelf komen melden hier ;) Vooralsnog heeft alleen Jan acte de présence gegeven *O*
 
Laatst bewerkt:
Duitse Endurobandentest

De Dunlop Trailmax TR91 alweer het best getest op rijeigenschappen!! *O*




okee okee... met inachtneming van slijtage wint de Metzeler Tourance Next over all... :X



Edit: Het valt me op trouwens dat de Pirelli Scorpion Trail subjectief erg goed wordt ervaren door de testers... welke hem dan vervolgens weinig punten geven zodat hij op een na laatste in de ranking staat... :?

Edit2:
Kritikpunkt: Beim Geradeauslauf mit und ohne Beladung nervt beim TR 91 eine Pendelneigung ab Geschwindigkeiten über 200 km/h.
Hier merk ik nou niets van... met 205 op de gps met één hand het stuur vast anders kon ik de gps vanwege de zon niet aflezen en nergens last van... super solide! Het zal wel aan de Triumph liggen denk ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Tja, bandentesten....

Ik herken in de beoordeling van de ANAKEE 3 de onwil om de bocht ingestuurd te worden... Daarover bekloeg ik me reeds twee weken geleden, toen ik mijn neef op zijn sportmotor poogde bij te blijven.

De stabiliteit van de MICHELINs (h)erken ik ook.

De rest.... Pffffft ....ik kom van de Bridgestone Battlewing , zijnde de enige band die nóg slechter scoort dan de ANAKEE.... (en bij mij nog zienderogen wegsleet, ook )... :P
 
Laatst bewerkt:
Duitse Endurobandentest
De Dunlop Trailmax TR91 alweer het best getest op rijeigenschappen!! *O*
Ik hoop dat ik nog aan de Anakee 2 kan komen als deze versleten zijn, niet dat ik nou zo'n zandrijder ben maar profiel zit er niet echt meer in als ik de foto's van alle banden bekijk
 
Tja, bandentesten....

Ik herken in de beoordeling van de ANAKEE 3 de onwil om de bocht ingestuurd te worden... Daarover bekloeg ik me reeds twee weken geleden, toen ik mijn neef op zijn sportmotor poogde bij te blijven.

De stabiliteit van de MICHELINs (h)erken ik ook.

De rest.... Pffffft ....ik kom van de Bridgestone Battlewing , zijnde de enige band die nóg slechter scoort dan de ANAKEE.... (en bij mij nog zienderogen wegsleet, ook )... :P

vond de annekee 1 en 2 best aardig doen hoor,, off road heb je er net zo veel of weinig aan als een doorsnee niet te sportieve wegband van een toermotor..


weet nog wel een band die nog slechter functioneert, toen ik m'n K75 kreeg lag er een macadam achter om,, dan weet je het wel .......
 
Er komt weldra nog een uitgesproken offroad-ANAKEE op de markt... maar ik denk niet dat ik per sė bij MICHELIN ga blijven...
Dit noemen ze dan allroad banden, maar ik zie geen noppen :N


Net zo weinig grip als met een wegband.
 
Voor het richten van kruisspaakvelgen zijn er een paar adressen.... eentje in Schijndel, (wat een klere-eind weg is voor ons namelijk 217 km. En gelukkig.... eentje in Uithuizen. (Oethoezn zoals ze hier zeggen).

Vanavond het wiel eruit trekken en morgenmiddag maar even afleveren. Dan haal ik het volgende week wel een keer op. *D
 
Laatst bewerkt:
Weet er iemand waar ik een kortere schakelpedaal kan vinden? Dat ding staat echt te ver weg voor mijn maat 43, krijg er een zere teen van. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan