Kreeg hier in Italië in Maart dit jaar toen ik die van mij bestelde €1750 korting. Prijs €28000, betaald €26250.
Zonder er om te vragen trouwens.
28000€ dan moet je hier in België toch al je best doen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kreeg hier in Italië in Maart dit jaar toen ik die van mij bestelde €1750 korting. Prijs €28000, betaald €26250.
Zonder er om te vragen trouwens.
Die van mij staat nu bij de dealer. 20k beurt, nieuwe schijven en blokken, nieuwe bandjes en onder garantie een nieuwe aandrijfas.
Dat wordt morgen pinnen met mijn ogen dicht.
Ach, bij jou moet-ie hard en veel werken en ‘s avonds ook nog eens buiten slapen… een béétje verwennerij mag dan ook wel eens…Die van mij staat nu bij de dealer. 20k beurt, nieuwe schijven en blokken, nieuwe bandjes en onder garantie een nieuwe aandrijfas.
Dat wordt morgen pinnen met mijn ogen dicht.
Dat is wel mijn ervaring.Ik heb geen ervaring met de 1200, maar van wat ik hoor van verschillende ervaringsdeskundigen die beroepsmatig met die dingen rijden zou het verschil tussen beiden toch wel heel wat moeten zijn...
Kreeg vandaag een 900xr mee. Best een leuk brommertje. Alleen vol met je bek in de wind. Is met deze temperaturen toch niet heel fijn.
Ik kreeg die ook ooit mee,
Wel pittig ding, maar te klein voor mij.
(En ik mis de " bottem-power")
GS afhalen was dus weer Thu skomen)
Ik probeer altijd, om de rekening zuiver te houden, dus alle eventuele garantie zaken NIET bij een beurt te laten uitvoeren, tenzij ze natuurlijk bij het onderhoud wat kleine zaken tegenkomen natuurlijk.Die van mij staat nu bij de dealer. 20k beurt, nieuwe schijven en blokken, nieuwe bandjes en onder garantie een nieuwe aandrijfas.
Dat wordt morgen pinnen met mijn ogen dicht.
Ik laat het liefst alles in 1 keer doen want dat scheelt tijd en heen en weer rijden. Ik hoop altijd maar dat mijn dealer er betrouwbaar in is maar dat is natuurlijk lastig te checken. Überhaupt is het voor een leek, qua onderhoud van een auto of motor, vaak lastig te checken wat er daadwerkelijk gebeurt is en wat niet. Daarom ga ik eigenlijk altijd naar een merkdealer want die hebben een licentie te behouden. Al zegt dat natuurlijk ook niet heel veel. Voornaamste is dat tijd ook geld is en dat spaar ik uit als ik alles tegelijk laat doen.Ik probeer altijd, om de rekening zuiver te houden, dus alle eventuele garantie zaken NIET bij een beurt te laten uitvoeren, tenzij ze natuurlijk bij het onderhoud wat kleine zaken tegenkomen natuurlijk.
Hoe denken jullie daar over?
Garantie zaken tijdens de beurt laten doen scheelt de uitvoerende monteur soms twee keer dingen losmaken. Het lijkt mij logisch omdat dan zo mogelijk direct op te pakken.Ik probeer altijd, om de rekening zuiver te houden, dus alle eventuele garantie zaken NIET bij een beurt te laten uitvoeren, tenzij ze natuurlijk bij het onderhoud wat kleine zaken tegenkomen natuurlijk.
Hoe denken jullie daar over?
Maar op welke rekening komt dan de dingen los maken? De garantie beurt of de onderhoudsbeurt?Garantie zaken tijdens de beurt laten doen scheelt de uitvoerende monteur soms twee keer dingen losmaken. Het lijkt mij logisch omdat dan zo mogelijk direct op te pakken.
Kan JIJ nog gezellig Kerst vieren, of moeten we hier een omhaling voor je doen ?