Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

dat hangt toch af van welke van de 2 bougies ?
Ja ook. Heb nu volgens mij dat de bobine van de hulp bougie niet helemaal lekker is. Als ie koud is merk je het erg goed. Eenmaal warm is het een stuk minder. Het is niet zo dat ie op 1 cilinder loopt maar je merkt wel ongelijkmatigheid. Ik laat er met aanstaande beurt ff naar kijken.
 
Geintje hè Verhulst, ik moet het ooit nog maar eens zien te worden, vader ;)

Geen kinderwens hier. Zoals mijn broer zegt: "wel een hond, en die luistert."

Voor een GS achtige motor met minder gewicht, Cc’s en cardan is de v85 TT een goed alternatief. De tieten hangen wat minder dus geen boxer wel een stuk voordeliger.
En om @motormaniac58 blij te maken is dat eigenlijk ook een Vespa tegenwoordig.

Collega van me haar ouders hebben een Guzzi-dealership. Zij is er zo vol lof over dat ik er super graag eens wil op rijden.

nee niet echt,, had met de vorige R 850 R een probleempje toen liep ie op 1 cilinder ,, dan schud ie als een oude Harley ... maar snel opgelost.

Ola ola ola, wel een beetje respect blijven hebben hè vriendje. Volg mijn oud HD-blok maar eens :]

Gelukkig lijkt ze op haar moeder, ander eigenschappen heeft ze van mij 8-)

En toch nog voortplanten :X

Sorry, sorry, sorry :+
 
Geen kinderwens hier. Zoals mijn broer zegt: "wel een hond, en die luistert."



Collega van me haar ouders hebben een Guzzi-dealership. Zij is er zo vol lof over dat ik er super graag eens wil op rijden.
ik vind die TT 85 echt geweldig ze zijn er nog maar net = te duur,, maar hoe zijn ze over 5 jaar en als ze meer dan een ton gelopen hebben,, als BMW ook zoiets zou maken , zou ik dat geweldig vinden, ze verkopen best aardig heb ik me laten vertellen.

Ola ola ola, wel een beetje respect blijven hebben hè vriendje. Volg mijn oud HD-blok maar eens :]



En toch nog voortplanten :X

Sorry, sorry, sorry :+

een betere wraak kan ik me niet voorstellen op de wereld :+
 
Lang, heeeeel lang geleden, 2018 dacht ik, vanuit het werk terug naar huis gereden over de Lekdijk tussen Nieuwegein en Wijk bij Duurstede. Ik had toen "ter leeringh ende vermaeck" een GoPro op het wasrek van de R1200GS LC Adv geschroefd. Vorige week kwam ik het materiaal weer tegen en heb getracht er een filmpje van te maken met ondersteuning van de GoPro Quick app.

Disclaimer: Ik ben geen professioneel video editor. Ook geen professioneel cameraman. Toch wil ik het jullie niet onthouden...;) Het filmpje duurt gelukkig maar 1 minuutje. Het was wel een mooie dag met een leuk stukje dijk.

Overigens is de R1200GS LC Adv. niet meer in mijn bezit. Deze is in 2019 ingeruild op een R1250GS Excl.

 
Lang, heeeeel lang geleden, 2018 dacht ik, vanuit het werk terug naar huis gereden over de Lekdijk tussen Nieuwegein en Wijk bij Duurstede. Ik had toen "ter leeringh ende vermaeck" een GoPro op het wasrek van de R1200GS LC Adv geschroefd. Vorige week kwam ik het materiaal weer tegen en heb getracht er een filmpje van te maken met ondersteuning van de GoPro Quick app.

Disclaimer: Ik ben geen professioneel video editor. Ook geen professioneel cameraman. Toch wil ik het jullie niet onthouden...;) Het filmpje duurt gelukkig maar 1 minuutje. Het was wel een mooie dag met een leuk stukje dijk.

Overigens is de R1200GS LC Adv. niet meer in mijn bezit. Deze is in 2019 ingeruild op een R1250GS Excl.



leuk gedaan ,,
 
Voor een GS achtige motor met minder gewicht, Cc’s en cardan is de v85 TT een goed alternatief. De tieten hangen wat minder dus geen boxer wel een stuk voordeliger.


Toen die pas uitkwam was ik redelijk enthiousiast. Weinig geld, karakter en een cardanaandrijving.

Testrit mee gedaan maar was toch niet echt mijn ding precies. :N
 
Zeg DetoX , gaat de Honda er nu al uit???? :+




1591367213168.png
 
Idem hier..

Lekker alles voor onszelf...


En zelfs twee honden hier... geadopteerd!
Luisteren soms wat minder, want wij zijn niet hun echte ouders. _O-

Ieder zijn mening over kindjes. Ik vind dat allemaal heel leuk, maar in iemand anders' huishouden zodat ze om 18u weer worden afgehaald, weet je wel... Mijn vroeger buurjongetje kwam aanbellen en vragen of hij pannekoeken mocht komen bakken, of wanneer ik boodschappen ging doen in mijn auto sprong en zei: "oké, ik ga mee." Topkereltje was dat. Toen mijn toenmalig liefje bleef slapen: "jaja, da's Laura haar auto hè, en die is hier heel de nacht blijven staan hè." Altijd wel wat animo, nooit verveeld, maar ik wil ten volle kunnen leven en mijn leven niet ten dienste van iemand anders moeten stellen. Klinkt misschien egoïstisch, maar ik wil geen voetbal-papa met een Octavia Berlingo zijn die ook nog naar de scouts moet elke zondag, oudercontacten op school, etc etc etc.

Mijn broer heeft een American Stafford uit een asiel gehaald. Schat van een beestje! Vorige eigenaar heeft ze afgestaan omdat ze niet agressief genoeg is |( Ook héél goed met andere dieren, behalve Karla de Kip die bij mij vrij rondloopt _O-
 
maar ik wil ten volle kunnen leven en mijn leven niet ten dienste van iemand anders moeten stellen. Klinkt misschien egoïstisch,

Klinkt misschien egoïstisch, maar daar stoor ik mij niet aan.
Het zijn vooral mijn jongere collega's die dat woord wel eens in de mond durven nemen.

Gelukkig heb ik ook iets oudere collega's, met kinderen die ondertussen al het huis uit zijn...
En daar merk ik meer begrip voor mijn keuze... zelfs toegevingen.. Dat ze hun kinderen niet meer zouden kunnen missen... maar als ze opnieuw zouden moeten beginnen... er wellicht geen kinderen geweest zouden zijn... :)
 
Klinkt misschien egoïstisch, maar daar stoor ik mij niet aan.
Het zijn vooral mijn jongere collega's die dat woord wel eens in de mond durven nemen.

Gelukkig heb ik ook iets oudere collega's, met kinderen die ondertussen al het huis uit zijn...
En daar merk ik meer begrip voor mijn keuze... zelfs toegevingen.. Dat ze hun kinderen niet meer zouden kunnen missen... maar als ze opnieuw zouden moeten beginnen... er wellicht geen kinderen geweest zouden zijn... :)


de wereld is een heel stuk minder gezellig dan een 30 a 40 jaar geleden,, ik heb twee schatten van kinderen ,, maar ik maak me echt wel eens zorgen hoe de wereld is over een aantal jaar ,, als we met dit tempo door gaan.

denk dat we een soort mad max wereld gaan krijgen of een soort orwelliaanse toestand ,, had eigenlijk wat leukers in gedachten voor mijn (klein)kinderen .
gelukkig heb ik wel een positief perspectief van uit mijn geloof, maar toch
 
Mag ik suggereren dat we het geloof maar uit dit topic houden ?
Dat is een strikt persoonlijke kwestie, die m.i. volledig vreemd is aan wat ons hier allen boeit... zo dadelijk duikt hier weer een mod op... :N
prima , al wou ik er iets positief toevoegen, anders word het zo negatief,, je heb gelijk straks hebben we weer gezeik, terwijl het redelijk rustig was de afgelopen week
 
Niet om bewust verder offtopic te willen gaan...

Klinkt misschien egoïstisch, maar daar stoor ik mij niet aan.
Het zijn vooral mijn jongere collega's die dat woord wel eens in de mond durven nemen.

Gelukkig heb ik ook iets oudere collega's, met kinderen die ondertussen al het huis uit zijn...
En daar merk ik meer begrip voor mijn keuze... zelfs toegevingen.. Dat ze hun kinderen niet meer zouden kunnen missen... maar als ze opnieuw zouden moeten beginnen... er wellicht geen kinderen geweest zouden zijn... :)

Mijn mama had voor mij, de oudste van 2 zonen, een tweeling die dood werden geboren. Bij de geboorte van mijn broer 6 jaar na mij bleef ze er bijna in. Om maar te zeggen dat het helemaal niet evident geweest is, zegt ze nu hetzelfde: "ik zie jullie doodgraag, maar ik zou er niet meer opnieuw aan beginnen."
't Vrouwtje heeft er ook een (v)echtscheiding van 7 jaren opzitten...

de wereld is een heel stuk minder gezellig dan een 30 a 40 jaar geleden,, ik heb twee schatten van kinderen ,, maar ik maak me echt wel eens zorgen hoe de wereld is over een aantal jaar ,, als we met dit tempo door gaan.

Ik denk dat "de wereld van tegenwoordig want vroeger/30 jaar geleden was alles beter" of "de jeugd van tegenwoordig" iets is van alle tijden en wil dat "argument" dan ook niet gebruiken of misbruiken.
Ik wil gewoon geen kindjes.

Toen ik nog voltijds in 't onderwijs werkte had ik een BMW E92 3l diesel. Iedereen waaronder vele toenmalige collega's (met Berlingo's of 307SW's) zeiden: "da's nu toch geen praktische gezinsauto?" Mijn gezin bestond toen uit 1 lid, namelijk mezelf, en een lief dat in de weekends bleef slapen. Wat kan je meer willen?
Diegene die zegt dat een 307sw 1,6 HDi beter rijdt dan een zescilinder diesel met hopen koppel is een leugenaar, waarmee ik niet wil zeggen dat Lobke haar kindjes Sterre en Lente niet graag ziet. Ieder zijn prioriteiten hè.
 
Terug
Bovenaan Onderaan