Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De R850R staat overal al al te koop, reacties vielen wat tegen
Dan gaat het wellicht bij een overname nog harder tegenvallen....
Volgens mij wil jij teveel...
De hoofdprijs krijgen voor je 850 en een kleine particuliere prijs betalen bij een dealer, want je wil garaA
Ooit liet ik voor amoniak koel/vriescompressoren ook olieanalyse uitvoeren, resultaat was altijd dat de olie veel langer kon meedraaien dan voorgeschreven door de fabrikant van compressoren en olie.Er worden bij scheepsmotoren (ook binnenschepen) ook zeer regelmatig olieanalyses uitgevoerd, die enorm belangrijk zijn....
Vandaar mijn onwil om hiermee te gaan experimenteren... de witjassen bij BMW (en de andere constructeurs) zullen wel verdomd goede redenen hebben om deze of gene oliespecs aan te bevelen voor hun creaties....
Wat een mooi ding ,, maar is ie niet allang weg ?
lijkt me een particulier ,, dus kan ik niet inruilen, zit wel wat boven mijn budget,, ik moet genoegen nemen met minimaal 2 x zo'n hoge km stand.
Als jij zo'n nette 2e generatie R850R wil betaal je zomaar 3,5 K dan ga ik niet in op een opkopers bod van 2 K ........
Maar en weinig willen betalen voor die GS en tegelijk de hoofdprijs willen ontvangen voor die veel minder gewilde 850 van je... Ik vrees dat je dan in 2022 nog op zoek bent naar die perfecte GS.
Je wilt toch een met DOHC blok ?
Die liggen toch allemaal rond die prijs.
Ditlijkt een buitenkansje met die lage km stand...
Ik.zeg. .met wat jij zoekt...sla je slag
Ik heb nu de laatste jaren toch wel wat motoren gekocht en ingeruild, en wat je bij een dealer kan pakken ligt dikwijls gewoon in de lijn van hetgeen een opkoper biedt hoor.
Dikwijls belt een dealer ook gewoon naar zo'n opkoper om een prijs te bepalen..
Het is zoals Astian ook al schrijft, geloof je nu echt dat een dealer u een overnameprijs gaat geven die in de buurt komt van een hogere particuliere verkoopprijs? Draai en keer het hoe je wil, bij een dealer moet er winst gemaakt worden.. of het moet op z'n minst interessant genoeg zijn om toe te happen.
Als je nu eens een nieuwe motor zou kopen misschien, maar toch niet als je wil overgeven op een (onderhandelde, scherpe) prijs waarvoor ze een tweedehands willen verkopen?
Als klant heb ik ook nog nooit gekregen wat ik graag zou krijgen bij de dealer, maar ik kocht er wel een nieuwe motor en daar kreeg ik dan wel weer wat extra's op zodat het voor beide partijen toch nog een interessante deal kon zijn.
Maar en weinig willen betalen voor die GS en tegelijk de hoofdprijs willen ontvangen voor die veel minder gewilde 850 van je... Ik vrees dat je dan in 2022 nog op zoek bent naar die perfecte GS.
Mijn Kawadealer vraagt € 1000 meer voor mijn ingeleverde Versys 1000 dan wat hij mij betaalde.
Daar moet hij wellicht nog wat afdoen voor de koper, een grondige poetsbeurt laten uitvoeren , een oliebeurt geven , 1 jaar garantie voorzien en mogelijk staat de motor er nog tot ver in het voorjaar.
Ik accepteer dus de prijs die ik ervoor kreeg op het einde van het motorseizoen en zonder er een nieuwe te kopen.
Schijnt een moeilijk concept te zijn voor Verhulst.
Hoe komt het dan dat je nog steeds niet hebt wat je al zo lang wil?nogmaals ben bij een paar zaken geweest die me een inruil boden waar ik wel akkoord mee ga.
Nu, als jij gaat bepalen hoe een dealer z'n marge en kosten gaat berekenen adhv de markt die jij volgt kan het nog wel even duren...ik kijk altijd wat de markt doet , en kijk wat een redelijke prijs is en daar een normale marge vanaf en wat kosten showroom.
dat doen ze alleen als jou inruil niet zelf willen verkopen ,, te oud, te veel gelopen , te slecht etc
Bij MP Almere, bwm en suzuki dealer, staan toch redelijk wat 2e hands van diverse merken en leeftijd...die gaan niet naar opkopers en staand daar gewoon te koop.
maar ze kunnen er wel meer voor krijgen omdat ze garantie kunnen bieden en ik eigenlijk niet.
Hoe komt het dan dat je nog steeds niet hebt wat je al zo lang wil?
Nu, als jij gaat bepalen hoe een dealer z'n marge en kosten gaat berekenen adhv de markt die jij volgt kan het nog wel even duren...
En die motoren die ik inruilde waren lang niet allemaal te oud of te slecht hoor...
De CBF1000 (toen 6 jaar oud) is bij de BMW dealer overgelaten adhv een overnameprijs die hij te horen kreeg van een opkoper, gewoon via telefoon.
De R1200R van 2014 met amper 34000km op de teller die we in 2018 aanboden bij 3 verschillende dealers, telkens met aankoopplannen van een nieuwe motorfiets, is uiteindelijk ook gewoon verkocht voor een via de telefoon afgesproken prijs aan een opkoper.
Er zat rek op idd, als ik me niet vergis zat er ong. 1000€ verschil tussen degene die het meest gaf en degene die het minst gaf...
Leuk detail... bij de BMW dealer kregen we het minst.
wat vinden we hier van ?? in de bochten en het eruit komen is die GSA gewoon rapper !! en zit die S100XR de GSA gewoon in de weg alleen op de rechte einden loopt ie weg om in de bocht weer bijna ingehaald te worden.
hij staat op deze banden Pirelli Scorpion Trail II. Enkel € 127,90 hoor ik veel goeds van,, heb alleen de 1e generatie eens geprobeerd vond ze best goed eigenlijk