Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Zit echt wel verschil in.Ikzelf ben nog nooit ziek geweest in 61 jaar en werk altijd in de buitenlucht hele jaar door.
Zeven weken geleden ook opeens positief getest. Hoe ik eraan kom ???????
Na vier dagen moest ik veel moeite doen om zuurstof te krijgen,kon de trap niet meer opkomen.
Kon meteen door naar het ziekenhuis heb er ruim twee weken gelegen waarvan een week op de IC aan het zuurstof.
Ben nu al een paar weken thuis en kan de trap net weer opkomen zonder pauze halverwege.
Heb nu fysio omdat de longen flink zijn aangetast door het virus duurt nog maanden voor ik weer een beetje de oude ben.
Ik wens je heul veul beterschap en een goed en vlot herstel!
 
06D0376B-B7BB-4837-9CF5-BE1321BD2951.jpeg
 
Nou, ik was "schoon" dus morgen lekker touren en effe bij mijn pa een Chromecast installeren
zijn die nog aan te raden? Ik heb onlangs zo’n HDMI stick gekocht. Zit ook een Chrome ast in, maar er draait ook gewoon Netflix op.
 
Dit is de "nieuwe" chromecast met google tv. Heeft ook 4gb opslag en je kan er apps op installeren. Ideaal ding met zijn bluetooth afstandsbediening. Hij is nog niet officieel uit in NL maar de expert verkoopt ze, ik moest hem nog uit Frankrijk halen. Mijn vader heeft Ziggo, dat kastje werkt met een coaxkabel. Op de slaapkamer werkt dat dus niet meer sinds de monteur er een nieuwe kabel moest plaatsen tussen de modem en de ontvanger beneden. Hij gebruikt nog van die goedkope stekkertjes enzo en dat stoort in de wijkkast begreep ik.

Ik heb geen zin om te klootviolen met 30m coax ellende als ik simpel via de wifi de Ziggo app aan die tv kan hangen, heeft hij nog netflix ook boven....



Effe BMW gerelateerd, zijn er al dappere mensen geweest hier die een set voetsteunverbreders van Ali op hun GS hebben geschroefd? Ik krijg van die visioenen van afgebroken steuntjes
 
Dit is de "nieuwe" chromecast met google tv. Heeft ook 4gb opslag en je kan er apps op installeren. Ideaal ding met zijn bluetooth afstandsbediening. Hij is nog niet officieel uit in NL maar de expert verkoopt ze, ik moest hem nog uit Frankrijk halen. Mijn vader heeft Ziggo, dat kastje werkt met een coaxkabel. Op de slaapkamer werkt dat dus niet meer sinds de monteur er een nieuwe kabel moest plaatsen tussen de modem en de ontvanger beneden. Hij gebruikt nog van die goedkope stekkertjes enzo en dat stoort in de wijkkast begreep ik.

Ik heb geen zin om te klootviolen met 30m coax ellende als ik simpel via de wifi de Ziggo app aan die tv kan hangen, heeft hij nog netflix ook boven....



Effe BMW gerelateerd, zijn er al dappere mensen geweest hier die een set voetsteunverbreders van Ali op hun GS hebben geschroefd? Ik krijg van die visioenen van afgebroken steuntjes
Ah ok, Thnx. Exact de redenen waarom ik die stick op de tv boven heb gezet. Kende die nieuwe Chromecast niet.
 
Bij de expert is hij 88,- euro. Ik heb hem gekocht omdat Samsung hele fijne updates maakt waardoor je Youtube spontaan vastloopt op je smart tv...... Dit scheelt heel veel frustratie
 
Effe BMW gerelateerd, zijn er al dappere mensen geweest hier die een set voetsteunverbreders van Ali op hun GS hebben geschroefd? Ik krijg van die visioenen van afgebroken steuntjes

Het kan aan mij liggen maar....


We spenderen hopen euro's aan die BMW.... we kijken niet op een euro meer of minder wanneer we de ideale band zoeken...
Als iemand het over het verbruik heeft wordt dat een beetje weggelachen maar we gaan wel namaakspul met bedenkelijke kwaliteit kopen in China?

Nope... ik bestel NIKS van daar.
 
Effe BMW gerelateerd, zijn er al dappere mensen geweest hier die een set voetsteunverbreders van Ali op hun GS hebben geschroefd? Ik krijg van die visioenen van afgebroken steuntjes
Gewoon nee :')

wacht even, bedoel je volledige voetsteunen, of van die opzet plaatjes ? (laat even zien wat je bedoelt anders..)
 
Laatst bewerkt:
Het kan aan mij liggen maar....


We spenderen hopen euro's aan die BMW.... we kijken niet op een euro meer of minder wanneer we de ideale band zoeken...
Als iemand het over het verbruik heeft wordt dat een beetje weggelachen maar we gaan wel namaakspul met bedenkelijke kwaliteit kopen in China?

Nope... ik bestel NIKS van daar.
Ach, je hoort dit vaker. Ik zou zelf ook niet snel dat soort onderdelen via Ali kopen (vooral omdat ze een relatie met veiligheid hebben), maar niet iedereen koopt een nieuwe bmw he. Ik ken zat mensen die met moeite een goed gebruikte kunnen aanschaffen en daarvoor telt elke cent. Voor die gebruikte hebben ze goed moeten sparen en dat bewust gedaan. Dan vind ik het niet vreemd dat men op zoek gaat naar koopjes en zo en niet zomaar peperdure onderdelen bestelt, ook al is hun motor ooit als nieuw apparaat voor de eerste eigenaar duur geweest.
 
Alle begrip , maar dat Chinese spul moet aan geen enkele veiligheidsnorm voldoen .
Voor voetsteuntjes die je hele gewicht moeten dragen is dat dus een nono ...
Dat bedoelde ik ook. Voetsteunen, remhendels, stuurverhogers zou ik niet aan beginnen vanwege de link met veiligheid. Maar een stuurtasje, telefoonhouder, beschermkapje of zo’n gereedschapsbox lijkt me qua veiligheid geen probleem. Vanuit je handelsbelang als land of vanwege het niet willen stimuleren van kopieer gedrag kan ik me ook voorstellen dat je niks bij Ali koopt. Maar het argument ‘als je een dikke motor rijdt moet je ook bij accessoires en onderhoud niet zeuren over de prijs’ wat je vaak hoort vind ik ook erg kort door de bocht. 🤔
 
Maar een stuurtasje, telefoonhouder, beschermkapje of zo’n gereedschapsbox lijkt me qua veiligheid geen probleem. Vanuit je handelsbelang als land of vanwege het niet willen stimuleren van kopieer gedrag kan ik me ook voorstellen dat je niks bij Ali koopt.

Ook die dingen niet...

We moeten onze eigen economie toch ook nog wat steunen, niet? Straks schiet er geen winkel meer over...




Maar het argument ‘als je een dikke motor rijdt moet je ook bij accessoires en onderhoud niet zeuren over de prijs’ wat je vaak hoort vind ik ook erg kort door de bocht. 🤔

Dan heb je mijn bericht niet begrepen zoals ik het bedoelde....
 
  • Leuk
Waarderingen: R-V
Die Europese winkel koopt het weliswaar ook in China (waar ook goede kwaliteit wordt geproduceerd mits een aangepaste prijs), maar dan is er toch omzet in eigen land.
BMW-dealers maken het ons echter soms moeilijk.
Ik gun de penning graag aan mijn eigen B dealer, maar nergens is bvb. een Navigator VI duurder dan bij hem : € 870 tgo € 679 bij een Duitse dealer...
Dan wordt het toch écht moeilijk om trouw te blijven...
 
Gewoon nee :')

wacht even, bedoel je volledige voetsteunen, of van die opzet plaatjes ? (laat even zien wat je bedoelt anders..)
Ik bedoelde inderdaad van die opzetplaatjes..... Ik heb op Ali een adapter besteld om mijn telefoon in de GPS houder te kunnen zetten en dan zie je allerlei spullen voorbij komen waaronder deze dingen.... En een leuk GS bouwpakket.....
 
Ik bedoelde inderdaad van die opzetplaatjes..... Ik heb op Ali een adapter besteld om mijn telefoon in de GPS houder te kunnen zetten en dan zie je allerlei spullen voorbij komen waaronder deze dingen.... En een leuk GS bouwpakket.....
foto/link/postduif?
 
Ik ben de floorboards van mijn Harley gewend, dan zijn die ielige stepjes effe wennen. Heb al wel de rubbers eraf getrokken, dat geeft al wat meer grip. Nu eens kijken of hij nu niet teveel trilt in de stepjes
 
Ik ben de floorboards van mijn Harley gewend, dan zijn die ielige stepjes effe wennen. Heb al wel de rubbers eraf getrokken, dat geeft al wat meer grip. Nu eens kijken of hij nu niet teveel trilt in de stepjes
Kijk eens naar pivot pegs. Ik lees op veel fora dat de gebruikers erbij zweren.


En je kunt ook een gebruikt setje adventure voetsteunen zoeken, die zijn ook een slag groter.

zoiets dus (deze is wel erg slecht trouwens, maar gewoon voor het idee)
 
Terug
Bovenaan Onderaan