Het bed mogen delen met jullie Queen is toch een mooie compensatie voor ietwat "ongemak" , lijkt me...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yep is voldoendeEven terugkomend op ruit versteviging.. Die van Wunderlich a 49,95 voldoet dus als je alleen de linkerkant monteerd? Links en rechts samen niet nodig uit ervaringen hier?
Ik heb ook alleen links,werkt primaYep is voldoende
Yep is voldoende
Is een ruitversteviging überhaupt nodig? Of in combinatie met aangepaste (grotere) windschermen oid ?
als die tenere 700 evergelijkbaar met een tracer 700 qua prijs dan was het prima
Wat wel frappant is dat veel uiterst rechts stemmers juist niks hebben en dat dus ook niet willen delen.
Buiten dezelfde krachtbron zijn het toch twee totaal verschillende motoren, dus waarom ze voor een vergelijkbare prijs verkocht zouden moeten worden is mij niet duidelijk?
Prijzen in BE
MT07: 6999
Tracer 700: 8199
Tenere 700: nu 9299, wordt 9799
Lijkt mij, voor die Tenere, toch echt geen verkeerde prijs en al zeker niet "overdreven" tov de Tracer-versie.
De testrit met de Guzzi staat gepland op 01 juni, ben benieuwd. Het zal meer een testrit uit nieuwsgieridheid zijn hoor, dat ik deze ooit zal kopen lijkt mij onwaarschijnlijk. Het lijkt mij eerder een mooie opvolger voor de Tiger van m'n vrouw.
De GS adventure heeft voor mij toch een grotere aantrekkingskracht.
En ik rij toch liefst op zo'n dikke motor, telkens ik op de Tiger 800 van m'n vrouw stap krijg ik het gevoel dat ik iets mis.
Het is wel een soort motor dat ik bij BMW (of Yamaha, Honda,...) ook wat meer zou willen zien. Middenklasse allroad met cardanaandrijving.
Bij Guzzi geven ze alvast het voorbeeld dat het kan. Jammer eigenlijk dat ze bij BMW die R80GS zo hebben laten ontsporen. Niks mis met de R1250GS, maar een R850GS zou ik liever zien dan de huidige F850GS.
Zag gisteren nog een vergelijkende test tussen de F850GS, Africa Twin en de Guzzi. Eigenlijk een mix van de drie zou ideaal zijn leek me.
De Honda voor de looks, de wielen van de BMW en de aandrijving van de Guzzi.
Oja, zag dat je een mooie samenvatting van de Belgische politieke soep hebt gepost ook. Zondag mogen we nog eens gaan stemmen...
Vlaanderen en Wallonië staan nog maar eens lijnrecht tegen over mekaar en de enige twee rechtse partijen in Vlaanderen gunnen mekaar het licht in de ogen niet. En dat gaat er, volgens mij, voor zorgen dat de meerderheid van Vlaanderen rechts gaat stemmen en dat we toch met een linkse regering gaan zitten deze zomer.
Democratie is een rekbaar begrip. In Ninove haalde het Vlaams Belang (onder een andere naam) meer dan 40% van de stemmen en dankzij het cordon konden alle kleine partijen samen meer dan 40% van de stemmen gewoon aan de kant schuiven.
Nu hoeft niemand het eens te zijn met alle standpunten van Vlaams Belang, dat ben ik ook niet, volgens mij is geen enkele extreme partij de juiste keuze, rechts niet en links zeker niet.
Maar als ze toch zoveel stemmen halen, laat ze dan ook meespelen ook...
We zullen dan wel zien of ze het waard zijn, de traditionele partijen hebben er ook dikwijls een soep van gemaakt.
Ik mag reeds bijna 40 jaar de meerderheid van mijn cliënten bij Nederlanders tellen en verschillenden zijn echte vrienden geworden.
Ook een der beste vriendinnen van mijn vrouw is een Nederlandse.
Evenmin lullig bedoeld, maar ik zie een samengaan tussen Vlaanderen en Nederland voornamelijk niét zitten omwille van de grote cultuurverschillen tussen beide volkeren, zonder dat de ene superieur is aan de andere...
Behalve een zelfde taal, hebben we echt niet zoveel gemeen.
Dat is leuk en interessant, zolang we geen echte gemeenscha
niet lullig bedoeld maar in België is goed te zien dat het zo ook niet langer door kan,
Nou het is een 1200 GS uit 2009 geworden. Vanmorgen op drie verschillende gereden en de mooiste uitgekozen. Superblij mee!Ik zit een beetje naar GS-en en Tigers te loeren. Ik rijd niet zo veel op het span en als ik er op rijd dan steeds vaker alleen.
Het zal ook wel een beetje pijn doen als hij weg gaat, maar ja geen plek voor een solo er naast helaas.
Dus ik zit een beetje te kijken wat ik dan zou kiezen Gs/adventure, De GS is wat goedkoper tov de Adventure en wellicht de wat verstandigere keuze omdat ik niet heel groot ben (173) en een grotere tank ook een hoger zwaartepunt geeft (lijkt mij?).
Aan de andere kant vind ik een Adventure vaak net wat "stoerdere" looks hebben (for what it's worth)
Dus feitelijk was mijn vraag om te vissen welk type u zoekt en met welke motivatie
Nou het is een 1200 GS uit 2009 geworden. Vanmorgen op drie verschillende gereden en de mooiste uitgekozen. Superblij mee!
Die vergelijkende test, was dat Youtube filmpje van die oostblokker? (Drivemag Riders) Die vent heeft geen idee wat hij aan het doen is, heeft blijkbaar een keer teveel naar Topgear gekeken en plakt het hele filmpje vol met subjectief geneuzel. Wederom een uit de hand gelopen hobby waar een sponsor aan bijdraagt.Zag gisteren nog een vergelijkende test tussen de F850GS, Africa Twin en de Guzzi. Eigenlijk een mix van de drie zou ideaal zijn leek me.
De Honda voor de looks, de wielen van de BMW en de aandrijving van de Guzzi.