BodiSapha
MF veteraan
- 10 sep 2018
- 1.023
- 641
Nou het is een 1200 GS uit 2009 geworden. Vanmorgen op drie verschillende gereden en de mooiste uitgekozen. Superblij mee!
Congrats. This thread is worthless without pics... ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou het is een 1200 GS uit 2009 geworden. Vanmorgen op drie verschillende gereden en de mooiste uitgekozen. Superblij mee!
Nou het is een 1200 GS uit 2009 geworden. Vanmorgen op drie verschillende gereden en de mooiste uitgekozen. Superblij mee!
Nou het is een 1200 GS uit 2009 geworden. Vanmorgen op drie verschillende gereden en de mooiste uitgekozen. Superblij mee!
Bouwjaar?Na heel veel andere fietsen toch weer terug bij de fiets waar we het meeste km's mee gemaakt hebben. Van de week m'n R1100S verkocht en weer een R1100GS gekocht, is mijn 4de GS. Eerste was er precies zo één, later nog een R100GS en een 1150 gehad. Maar de 1100 was het fijnst, dus weer terug.
Blij mee. Rijdt weer als vanouds.
Na heel veel andere fietsen toch weer terug bij de fiets waar we het meeste km's mee gemaakt hebben. Van de week m'n R1100S verkocht en weer een R1100GS gekocht, is mijn 4de GS. Eerste was er precies zo één, later nog een R100GS en een 1150 gehad. Maar de 1100 was het fijnst, dus weer terug.
Blij mee. Rijdt weer als vanouds.
Gefeliciteerd, 2009 dat is met die silver kleuring stukken aan de zijkant van de tank. met updates.
veel plezier ermee
Ik heb bewust naar een 'late' gezocht ivm de versnellingsbak, de eerste waren zwakker. Nu een 1998-er. En, zonder ABS. Had het op m'n 1150, maar heb het daar zelf vanaf gehaald. Dit is een redelijk nette, in ieder geval niet in de bedrading geknipt. Stapel papieren erbij gekregen en daaruit bleek dat ie een keer een revisie versnellingsbak heeft gekregen, hallgevers vernieuwd en netjes z'n beurten.Bouwjaar?
Wat ik me van de 1100GS herinner is het uitvallen van ABS bij starten en de zwakke versnellingsbak, 2 keer bak kapot gereden.
Achterrem kreeg snel last van oververhitting/fading, op tijd de DOT4 vervangen!
Zoals Henry FORD over het T-model zei : “ Verkrijgbaar in alle kleuren, zolang het maar zwart is...”
Bekijk bijlage 1396118Bekijk bijlage 1396118Bekijk bijlage 1396119Bekijk bijlage 1396118Bekijk bijlage 1396118Bekijk bijlage 1396118Bekijk bijlage 1396119Bekijk bijlage 1396120Bekijk bijlage 1396121Bekijk bijlage 1396122Bekijk bijlage 1396123Bekijk bijlage 1396124
Op verzoek de foto’s. Deze zijn van Korteland zelf, daar staat hij nu voor de afleveringsbeurt. Motor afstellen want hij plofte nogal, nieuwe voorband en accu in ieder geval.
Oh oké. Nooit van gehoord. Heb t ook niet in huis.Wondersteen....
Ah over het hoofd gezien. Toilet bowl cleaner, is dat hetzelfde als dik bleek? (Chloor)Zie bericht van motorduivel
Oh oké. Nooit van gehoord. Heb t ook niet in huis.
Is dat het enige wat werkt of kan ik nog wat anders proberen? (Anders ga ik wat halen)
Ik denk dat je het eerder moet vertalen als gootsteenontstopper zoals die van HG. Heb het zelf nog nooit gebruikt voor het alternatieve doel. Gebruik wel goede beschermingsmiddelen en plak de niet te behandelen delen af. En een emmertje water of tuinslang bij de hand voor ongelukjes.Ah over het hoofd gezien. Toilet bowl cleaner, is dat hetzelfde als dik bleek? (Chloor)
Dat zou helemaal simpel zijn natuurlijk.