Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Ik begin met dit soort gedram uit Brussel toch langzamerhand anti EU te worden. Hebben die parlementariërs stage gelopen in China of zo?

Ik hoef me gelukkig voorlopig niet aan die ellende te wagen, want ik rij rond in ouwe troep en dat blijf ik doen zolang het kan.
 
Vind ik ook wel heel erg degoutant worden. Moesten die snelheidsregels nu eens wat minder arbitrair zijn..
 
Ik begin met dit soort gedram uit Brussel toch langzamerhand anti EU te worden. Hebben die parlementariërs stage gelopen in China of zo?

Ik hoef me gelukkig voorlopig niet aan die ellende te wagen, want ik rij rond in ouwe troep en dat blijf ik doen zolang het kan.
Dat zou nog eens een idee zijn! Dat parlementariërs stage moeten lopen,
Dan kenden ze tenminste (misschien) iets!
(Nu zijn het een hoop weggepromoveerde lokale politici)
 
Dat zou nog eens een idee zijn! Dat parlementariërs stage moeten lopen,
Dan kenden ze tenminste (misschien) iets!
(Nu zijn het een hoop weggepromoveerde lokale politici)

je heb zo'n tv programma jou huis mijn huis waar twee gezinnen een week ruilen van huis en leven ,, dan zag je mensen aan de onderkant van de maatschappij een week leven als mensen die het donders goed voor elkaar hebben, en die rijke mensen moesten naar de voedselbank en kringloop als er iets nodig was. ,, denk dat het heel verhelderd werkt als zo'n bewinds figuur eens in zo'n fijne volkswijk zit met alle grote steden problemen leven van minimumloon , doe dat maar eens 3 maanden ,, eens zien hoe snel er dingen veranderen.

maar dat gaat nooit gebeuren
 
Een voorwaarde om politicus te mogen worden moet zijn dat je minimaal 10 jaar in het bedrijfsleven gewerkt moet hebben. Dan weet je tenminste waar je het over hebt en heb je levenservaring.

Nu hebben we politici die na een of andere studie, via gemeente/goede doelen/stichtingen opklimmen.

90% heeft nog nooit in het bedrijfsleven gewerkt waar op prijs en kwaliteit geconcurreerd moet worden en er een deadline is waarop de klant het product moet hebben.

Niet voor niets dat vroeger bij oude culturen de dorpsoudsten gingen vergaderen hoe een probleem opgelost moest worden. Simpel omdat ze toen al doorhadden dat levenservaring belangrijk is.
 
Een voorwaarde om politicus te mogen worden moet zijn dat je minimaal 10 jaar in het bedrijfsleven gewerkt moet hebben. Dan weet je tenminste waar je het over hebt en heb je levenservaring.

Nu hebben we politici die na een of andere studie, via gemeente/goede doelen/stichtingen opklimmen.

90% heeft nog nooit in het bedrijfsleven gewerkt waar op prijs en kwaliteit geconcurreerd moet worden en er een deadline is waarop de klant het product moet hebben.

Niet voor niets dat vroeger bij oude culturen de dorpsoudsten gingen vergaderen hoe een probleem opgelost moest worden. Simpel omdat ze toen al doorhadden dat levenservaring belangrijk is.
vind dat helemaal niet zo'n gekke gedachten , bewijs je maar eerst eens, sommige politici hebben een pret opleiding gedaan en nooit iets anders gedaan dan die studie en wat rond hangen in de partij . denk als je mensen krijgt die zich eerst bewezen heb je ook een betere reflectie krijgt.

Als iemand 18e-eeuwse Franse poëzie gedaan heeft , ben je wel academisch gevormd en je vooropleiding, maar denk toch dat je het minder goed gaat doen op financiën/justitie/defensie dan iemand die daar een relevante studie gevolgd heeft met succes heeft afgerond en enige jaren in dat vak gewerkt.

in die oude culturen , de slimste werden oud, de minder slimme stierven eerder, er word echt uit niet westerse culture meewarrig gekeken hoe wij met oudere mensen om gaan , die levenservaring hebben
 
En dan vinden wij hier in Vlaanderen Rutte nog een lichtend voorbeeld van heldere communicatie... je moet maar eens naar het onsamenhangend , stotterend en zich continu versprekend gebrabbel van een Jambon (Vlaams minister-president) "luisteren" ... (je draait wellicht na 15 seconden de knop om, want niet te harden, dat gesukkel)... |(
 
Wat zijn de kosten van de service van een BMW R1250 GS (A)?
Zeg 10.000, 20.000, 30.000 en 40.000 km beurt?

Alvast hartstikke bedankt!!
 
En die nieuwe zal bij 9K vast ook al weer vervangen zijn. :+

Misschien leuk om nu al een wedstrijdje te houden wat de vervanger wordt.

Ik gok op weer iets sportievers de Tesi H2
Heb nog nooit zo'n dure motor gekocht. Deze is echt om te houden.
 
20200708_113908.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan