Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het op zich wel heel opmerkelijk dat alle promotiefoto's tot dusver allemaal 1300 in het Gelande zijn.
Gewoon ego trippers dus.....
GefeliciteerdIk ga hem volgende week in deze kleur en met deze enduro velgen bestellen. Ik vind m eigenlijk wel mooi.
Als je hem nu besteld zou de motor in december 2023 of januari 2024 geleverd worden.Gefeliciteerd
Enige idee wat de e.t.a is ?
Nou ja - ik vind de nieuwe GS zeker niet lelijk, alleen krijg ik er geen "GS gevoel". Misschien is het ook wennen omdat het echt wel een andere fiets lijkt
Daar wacht ik opals veel R1300GS verkocht worden zullen er ook meer R12X0GS ingeruild worden , is ook weer gunstig voor wie een R1300GS te duur is.
Ik heb een van de eerste watergekoelde Adventures. En al 215.000 km geen last van kinderziektes.ik heb het al eerder gezegd , maar er is kan dat de R1300GS best wel eens de nodige kinderziektes kan hebben , zoals de meeste BMW's
niet iedereen heeft er gelukkig evenveel last van , maar jou machine zal zo onderhand de nodige terug roep acties en mods van de dealer hebben gehad neem ik aan , dat zal vast wel mee spelen.Ik had de een van de eerste watergekoelde Adventures. En al 215.000 km geen last van kinderziektes.
Ik kan me er maar 3 herinneren, de voorvork poten, de schakelaars op het stuur en vorig jaar het cardan. Cardanas is wel vervangen op kosten BMW maar die had toen al wel 180.000km probleemloos gedraaid.niet iedereen heeft er gelukkig evenveel last van , maar jou machine zal zo onderhand de nodige terug roep acties en mods van de dealer hebben gehad neem ik aan , dat zal vast wel mee spelen.
er was wel meer, nerveus stationair draaien ,, is opgelost met andere software en zwaarder vliegwiel, lekstroom problemen, maar niet iedereen had er last vanIk kan me er maar 3 herinneren, de voorvork poten, de schakelaars op het stuur en vorig jaar het cardan. Cardanas is wel vervangen op kosten BMW maar die had toen al week 180.000km probleemloos gedraaid.
Schakelaars waren vrij in het begin, maar ik het er zelf nooit last van gehad. En die voorvorkpoten klonk vooral als "beter safe than sorry".
Het zwaardere vliegwiel zat al direct op de Adventure. Op de gewone GS is dat ook een jaar later gekomen. Dat vind ik niet echt een kinderziekte. Met dat zwaardere vliegwiel is het verschil tussen ROAD een DYNAMIC niet zo groot meer. Blijkbaar vonden veel rijders de DYNAMIC stand te zenuwachtig waardoor ze het verandert hebben.er was wel meer, nerveus stationair draaien ,, is opgelost met andere software en zwaarder vliegwiel, lekstroom problemen, maar niet iedereen had er last van
wauw - ik kom zelfde motoren tegen met +200.000kmIk had de een van de eerste watergekoelde Adventures. En al 215.000 km geen last van kinderziektes.
Als mogelijke opvolger voor mijn Rallye staat deze op mijn lijstje. Ik moet zeggen dat ik gecharmeerd ben van het mat donkerblauw van de Trophy.