Het grote GS-topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik mij hier ook even komen melden :W

Ik lees al wel een tijd mee maar nog niet eerder mijzelf laten horen.
Ik ben Ard, woon met vrouw en 2 kids in Rotterdam.
Na te zijn begonnen met een TDM 850 ben ik najaar 2009 overgestapt op een 1150GS uit 2000.
Ik rij pas sinds bijna 2 jaar. (had ik veel eerder mee moeten beginnen) en begin dit jaar voor het eerst echt op stap geweest met de fiets naar Schotland.
Dus nog maar weinig kilometers op de BMW en eigenlijk ook nog maar weinig überhaupt gereden.

Wellicht tot een ritje ! :]
 
ow en mijn fiets .........

full
 
Welkom Snarfy! :W
Rotjeknor, my place of birth ;) Daar komen alleen maar goede dingen vandaan :P
Schotland staat ook nog op mijn lijstje, evenals Scandinavie.

Zal ik jou ook maar gelijk in onze OP opnemen dan? Ik neem aan dat die leuke nieuwe OP je over de streep heeft getrokken om je ook aan te melden hier O-)
 
Laatst bewerkt:
Hier alvast een foto'tje voor in de OP:

IMG_7472.jpg


Zal binnenkort even foto's regelen met mezelf erop :)
 
Laatst bewerkt:
Welkom Snarfy! :W
Rotjeknor, my place of birth ;) Daar komen alleen maar goede dingen vandaan :P
Schotland staat ook nog op mijn lijstje, evenals Scandinavie.

Zal ik jou ook maar gelijk in onze OP opnemen dan? Ik neem aan dat die leuke nieuwe OP je over de streep heeft getrokken om je ook aan te melden hier O-)


Ja plak mij er ook maar bij aub :Y

Schotland ........ Zeker Doen !!!!!! Ik ga in ieder geval nog weer terug, heel erg mooi !!

Uiteraard is die mooi nieuwe super fantastische vreselijk gave OP de reden om mij aan te melden :Y :Y :Y (goed genoeg, of moet er nog een beetje bij?)
 
Oemoemenoe over spelen.......
""de speeltuin"" bij Cochem is een goeie naam .

Het filmpje dat ik laatst gepost had begon op die weg..... hij is wel aardig.
Persoonlijk vind ik de weg van Daun --> Mehren leuker en ook daar zitten leuke fotospots in. :Y

full


Bij Piesport omhoog/omlaag is ook altijd leuk om te doen. ;)

Overigens als iemand brede doorgaande wegen zoals die Panoramastrasse leuk vind hoef je eigenlijk niet eens zover de Eifel in. Ik zou zeggen... rij naar de Ruhrsee en vermaak je daar een dag. *O*
 
mooi topic geworden
TnX Fast&sweet :}
een boel nieuwe GSers over de treep getrokken
;)
:$ Your welcome...



@Kato & Girl, jullie staan ook in de OP. Mag ik bij jullie ook de woonplaats vermelden?
Hoe is het trouwens met die kleine en met jullie, al/nog wallen onder jullie ogen? ;)
 
Laatst bewerkt:
Fast'nSweet over Atlas en meer...
@Kato & Girl, jullie staan ook in de OP. Mag ik bij jullie ook de woonplaats vermelden?
Hoe is het trouwens met die kleine en met jullie, al/nog wallen onder jullie ogen? ;)


Bedankt.....

... woonplaatsvermelding :N ... niet nodig.... als men het profiel klikt staat het daar ook. ;)


En voor de rest... met ons 3tjes gaat het uitstekend! :Y
 
DSC09016.jpg


Mag deze in de OP Fast 'n Sweet?
Die andere is al een beetje oud...
Mooie OP trouwens! Ben benieuwd wat er nog meer in komt... ;)
 
[afbeelding]

Mag deze in de OP Fast 'n Sweet?
Die andere is al een beetje oud...
Mooie OP trouwens! Ben benieuwd wat er nog meer in komt... ;)

Foto is aangepast.

Wat er allemaal in de OP komt....tja, dat hangt een beetje van iedereen af, hè... ;)
Heb je gezien dat ik ook jouw oproep voor de GS-meeting erin heb gezet? Misschien is het een idee om dat nu nog een keer te herhalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan