Het grote GS-topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Foto is aangepast.

Wat er allemaal in de OP komt....tja, dat hangt een beetje van iedereen af, hè... ;)
Heb je gezien dat ik ook jouw oproep voor de GS-meeting erin heb gezet? Misschien is het een idee om dat nu nog een keer te herhalen.
Ja, heb ik gezien! Heel goed! Zat te denken om gewoon een datum op te gooien, zie alleen dat jullie (jij en Detox )die dag nee hebben staan.... Dacht aan 5 september.....
 
Ja, heb ik gezien! Heel goed! Zat te denken om gewoon een datum op te gooien, zie alleen dat jullie (jij en Detox )die dag nee hebben staan.... Dacht aan 5 september.....

Klopt, wij hebben om het weekend de dochter van Detox over de vloer, samengesteld gezin, je weet wel ;) En de 5e is dus een weekend dat ze hier is. Héél af en toe maken we een uitzondering, maar eigenlijk willen we liever geen oppas regelen omdat ze hier toch al zo weinig is. Dus we proberen daar altijd omheen te plannen.
 
Laatst bewerkt:
Doe deze maar voor mij in de OP :)

ikkebmw.jpg
 
Het filmpje dat ik laatst gepost had begon op die weg..... hij is wel aardig.
Persoonlijk vind ik de weg van Daun --> Mehren leuker en ook daar zitten leuke fotospots in. :Y

[afbeelding]

Bij Piesport omhoog/omlaag is ook altijd leuk om te doen. ;)

Overigens als iemand brede doorgaande wegen zoals die Panoramastrasse leuk vind hoef je eigenlijk niet eens zover de Eifel in. Ik zou zeggen... rij naar de Ruhrsee en vermaak je daar een dag. *O*


posert...... ;)

goeie dagroute zit een beetje van alles in , blijft het spannend.
ik plan meestal wat scheurwegen , smalle paadjes , ofroad , mooie uitzichten , goeie horeca enz..
 
Morning! :W

De OP is weer bijgewerkt, 28 posers staan er in hoor!

@Enjoy-Rider, wat een mooi exemplaar heb jij ;)
 
Laatst bewerkt:
Klopt, wij hebben om het weekend de dochter van Detox over de vloer, samengesteld gezin, je weet wel ;) En de 5e is dus een weekend dat ze hier is. Héél af en toe maken we een uitzondering, maar eigenlijk willen we liever geen oppas regelen omdat ze hier toch al zo weinig is. Dus we proberen daar altijd omheen te plannen.
Ah, ok... Ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk mensen op die rit te hebben.... misschien dan de 12e, naja ik kijk wel....
@Joke: willen jullie je misschien nog opgeven in de meeting manager? Of gaat dat toch niet werken ivm met stampert zijn werk?
 
Laatst bewerkt:
Ah, ok... Ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk mensen op die rit te hebben.... misschien dan de 12e, naja ik kijk wel....
@Joke: willen jullie je misschien nog opgeven in de meeting manager? Of gaat dat toch niet werken ivm met stampert zijn werk?

Van 10 tot 12 september rijden Detox en ik weer een weekendje door de Eifel ;)
volgens mij hadden we in de planner ook nee aangegeven bij die datum.

Joh, plan gewoon, er komt vast nog wel een gelegenheid waar wij bij zullen zijn.
En anders plan ik die gewoon zelf :P Pannenkoeken- en warme chocolademelkmeeting ofzo....
 
Laatst bewerkt:
Gaan er hier trouwens nog mensen naar de megameeting op de 29e of is dat niets voor de doorgewinterde GS-rijder? 8-)

Wij gingen voorheen met onze supersports wel altijd. Is ook altijd een leuk moment om dan weer mensen te zien die niet in de regio wonen en weer even een soort mini-meet te doen.
 
Gaan er hier trouwens nog mensen naar de megameeting op de 29e of is dat niets voor de doorgewinterde GS-rijder? 8-)

Wij gingen voorheen met onze supersports wel altijd. Is ook altijd een leuk moment om dan weer mensen te zien die niet in de regio wonen en weer even een soort mini-meet te doen.
Ben wel van plan om te gaan inderdaad, als het uitkomt i.i.g.
Misschien dan idd in Amersfoort meeten ofzo? Bij de Mac bijv.
 
Ben wel van plan om te gaan inderdaad, als het uitkomt i.i.g.
Misschien dan idd in Amersfoort meeten ofzo? Bij de Mac bijv.

O, goed idee!
Wij gaan ook altijd even naar die gekkigheid in Amersfoort kijken. Maar dat is voor ons natuurlijk een thuiswedstrijd, aangezien we in Amersfoort wonen.

Zullen we gewoon ogen openhouden naar andere GS'en of wil je echt op een bepaald punt en tijdstip afspreken? (is denk ik een beetje lastig gezien de drukte daar altijd)
 
O, goed idee!
Wij gaan ook altijd even naar die gekkigheid in Amersfoort kijken. Maar dat is voor ons natuurlijk een thuiswedstrijd, aangezien we in Amersfoort wonen.

Zullen we gewoon ogen openhouden naar andere GS'en of wil je echt op een bepaald punt en tijdstip afspreken? (is denk ik een beetje lastig gezien de drukte daar altijd)
Nog maar ff openhouden denk ik.... Hier uit de buurt gaan er waarschijnlijk ook een aantal, misschien een groepie vormen. We zien nog wel ff, weet zelf ook nog niet zeker of ik ga...
Vorig jaar ook naar die gekkigheid gekeken idd!
 
Laatst bewerkt:
Misschien even intventariseren? Doen wij in andere topics ook wel eens.


MF Megameeting 29 augustus, wie gaan er?


Veenendaal circa 11.00 uur
Detox
Fast'nSweet




Amersfoort circa 13.30 uur
Detox
Fast'nSweet






Gewoon even bericht kopieren en aanvullen (en dus niet quoten, da's nie handig nie voor de volgende ;) )
 
MF Megameeting 29 augustus, wie gaan er?


Veenendaal circa 11.00 uur
Detox
Fast'nSweet
lampje (ovb)



Amersfoort circa 13.30 uur
Detox
Fast'nSweet
lampje (ovb)
 
Mijn fotootje is helaas ook niet zo recent meer(in mei loss gereden zoals de meesten wel weten)
Ben momenteel druk bezig met schuren en spuiten,om me 1200GSA weer een klein beetje een eigen gezicht te laten krijgen :) :]
Foto volgt dus nog
 
Veenendaal circa 11.00 uur
Detox
Fast'nSweet
lampje (ovb)
e erretje



Amersfoort circa 13.30 uur
Detox
Fast'nSweet
lampje (ovb)
 
Bij deze een nieuw deeltje met een OP waar iedereen in kan worden vermeld die dat wil.
Plaats in dat geval even een foto van jezelf met het verzoek om in de OP te zetten.

Hebben jullie trouwens al gezamenlijke evenementen gehad in 2010, want dan moet ik die nog even vermelden uiteraard. ;)

Zou je deze blije GS rijder in de OP willen plaatsen? BvD
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan