wijx
MF veteraan
mooie burnout maken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is nog nagelnieuw! Sorry voor de woordspeling
Nee, dan kan je hem beter laten herstellen. Als het op het centrale loopvlak is, is het al bij al nog zo erg niet, maar als het meer op een der zijkanten is, moet het echt wel proffesioneel hersteld worden, want anders komt je bochtenligging in gevaar
blech, achterbandje toch lichtjes lek.
0.1bar verloren in 4 dagen tijd.
Dat gaat plakken worden.....
A ja natuurlijk, met wat andersbandenspanningsmeter.
Maar hij is ook aan het zwalken.
Balhoofd zit geen speling op, maar ga morgen toch naar de dealer dus vraag het daar wel ff.....
A ja natuurlijk, met wat anders
En zit er geen dood punt in de balhoofdlager?
Dat dood punt bedoel je toch niet heNope, kan ook tussen mijn oren zitten natuurlijk.
Vandaag 20 minuten lang een motorrijder achter me, die zal me dan heus wel ff hebben ingehaald en gewaarschuwd
Dat dood punt bedoel je toch niet he
In principe wordt aangeraden die om de twee jaar te vervangen, maar dat wordt zo goed als nooit gedaan. Zelf kijk ik het gewoon na bij elk groot onderhoud, de tank moet er dan immers toch af. Zijn ze verduurd of zo, dan vervang ik ze, maar is tot nog toe niet nodig geweest.Lekkage met de carburateurs is opgelost. Carburateurs waren niet lek maar de brandstofslang er naar toe. De slang was lek op de aansluiting tussen carburateurs nrs. 2 en 3...
In principe wordt aangeraden die om de twee jaar te vervangen, maar dat wordt zo goed als nooit gedaan. Zelf kijk ik het gewoon na bij elk groot onderhoud, de tank moet er dan immers toch af. Zijn ze verduurd of zo, dan vervang ik ze, maar is tot nog toe niet nodig geweest.
Begrijp ik dat goed? Eerste oliewissel pas na 80.000 km ???ja ze zeggen zo wel
nu 100660 op de teller nog nooit een kabel of slang vervangen
na 80000 km en eerste nieuwe olie erin
In principe wordt aangeraden die om de twee jaar te vervangen, maar dat wordt zo goed als nooit gedaan. Zelf kijk ik het gewoon na bij elk groot onderhoud, de tank moet er dan immers toch af. Zijn ze verduurd of zo, dan vervang ik ze, maar is tot nog toe niet nodig geweest.
Idd, en dat is al genoeg om te lekken - nu ja, 't is maar een kleine kost he (dacht ik toch?)Slangen waren al eens vervangen. Er zat in de slang een haarspeld gaatje in. Weinig aan te doen...
Idd, en dat is al genoeg om te lekken - nu ja, 't is maar een kleine kost he (dacht ik toch?)
In dat geval waren de werkuren duurder dan de onderdelen denk ik? Daarom blij dat ik het zelf kan doen En heb er nog eens sleutelplezier aan ook.Monteur heeft het eerst in de carburateurs gezocht (wat logisch is) en heeft daar wat tijd voor nodig gehad. Tevens heeft hij wat afdichtringen vervangen. 2 uur werk en wat onderdelen.
Raar verhaal. Het kan wel dat een ketting naar zijn einde toe ongelijk begint te slijten (merk je wel als je de kettingspanning controleert), maar dat ie daardoor gaat zwalken ??? Heb ik ook nog nooit gehoordNou, vandaag even naar de dealer geweest, volgens hun kwam het zwalken door de ketting die aan de ene kant verder versleten is dan aan de andere kant.
Vertrouwde het niet helemaal, dus even langs onze lokale monteur gereden, volgens hem komt het daar niet door, ook geen speling op de achterbrug.
Dat gaat dus weer even zoeken worden.
Linkje? Ben te lui om te zoekenja vond ik ook al, ik ga zelf ook liever niet meer naar die dealer toe.
Heb ook al een topicje in tech aangemaakt met een volledig verhaal
Luiheid ... ... ... 't is een (menselijk?) probleem. Daarom ga ik graag werken, zodat ik wat kan uitrusten
In dat geval waren de werkuren duurder dan de onderdelen denk ik? Daarom blij dat ik het zelf kan doen En heb er nog eens sleutelplezier aan ook.