Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.

Juliett Whiskey

MF veteraan
6 feb 2007
1.661
1
Hoorn (Noord Holland)
Oké lui, Topic deeltje II alweer. Wederom DÉ plek om al je info/verhalen/crashes/vette mods en andere dingen te bespreken met elkaar als GSXF rijders. Van de oude modellen tot splinternieuw, iedereen is welkom!

Dit deel ging ons voor: Het Grote GSX-F Topic

Ik wil graag wat plaatjes van iedereen voor in de opening post. Dus een verzoekje in dit topic en ik zet je erbij! Ik probeer de OP verder aan te vullen met handige links en andere zaken.

Ik zou zeggen start het geouwehoer maar!





Handige links

www.gsxfclub.nl
www.katriders.com




De rijders




Juliett Whiskey - GSX600F - 1991


Mods:

- 4 in 2 GSXR1100 systeem
- Hugger
- Soloseat cover
- Blauw licht voor
- Mini knippers
- Taartschepmod




Hunnebert - GSX600F - 1993 en GSX650F - 2008


Mods:

- Superpole uitlaat (93')
- Superbike stuur (93')
- Taartschepmod (93')
- Sticky knippers (93')
- Zwarte kuipruit met Evert Baptist stickert (93')
- Velgen zwart gepoedercoat (93')
- Stalen remleidingen voor (93')




deejay - 2 x GSX600F




Mods:

- Beide 4 in 1 uitlaat.




Reinier-dh - GSX600F


Mods:

- Een duinuitstapje "one of a kind"




EmTee - 2 x GSX600F




Mods:

- Beide 4 in 1 uitlaat (laser en termignoni)
- Beide Superbike stuur
- Beide Whitelights
- Flip up ruitje
- Beide Soloseat




Castlelane - GSX1100F


Mods: Custom paint




gsxf750 - GSX750F


Mods:

- Soloseat
- Donkere kuipruit
- Undertail
- Gaas
- Geintergeerde achterverlichting met knipper
- Schep eraf
- Stalen remkabel
- Diverse stickers
- Xenon verlichting




HornEd - GSX600F uit 2001


Mods:

- Donkere kuipruit van MDI
- Model 2004 kontje
- Taartschep modificatie (creatief met kurk Dremel )
- Fraaie Suzuki tankpad
- Originele sierstickers verwijderd van de kuip en vervangen door ‘Katana’ stickers icm een subtiele toevoeging van mysterieuze Tribal tattoos.




Teun GSX - GSX600F uit 2005


Mods:

- Race gaas
- Xenon
- Witte knippers voor en achter
- Japanse stickers




bok001 - GSX750FR


Mods:

- GSX-R750 blok (R708)
- Mikuni BST38SS
- Motad Nexxus 4-in-1 pijp
- Krauser K2 kofferrek met complete set
- DID ketting met JT tandwielen (118/15/46)
- Verhoogde voorruit
- Beschermkappen voorvork
- Spiegels met verlengde steel




MotorMirrie - GSX600F


Mods:

- 4 in 1
- Taartschepmod
- Special paint




GSxie - GSX600F uit 1997


Mods:

- 4 in 1 uitlaat




DaveGSX - GSX600F uit 2003


Mods:

- Verhoogde kuipruit




MrTT - GSX600F uit 1992


Mods:

- Volledig overgespoten (mat zwart)
- Nieuwe stickers (fluor green)
- Soloseat
- Zwart kuipruitje
- Matzwarte koppelings- en remhendel
- K&N luchtfilter
- Sebring open raceuitlaat (GSXR750)
- LED-achterlicht (niet op de foto)
- Hugger (niet op de foto)
- Achterspatbord afgezaag (niet op de foto)




Vriendin van MrTT - GSX400F uit 1994


Mods:

- Laser K1 race uitlaat
- Carbon rem- en koppelingshendel

binnenkort:

- Soloseat
- Termignoni racedemper




Racer88 - GSX600F uit 2003


Mods:

- Laser Pro dO'r




poes - GSX600F uit 1992


Mods:

- Sebring 4 in 1




LocoSanchez - GSX750F uit 2000




TambuGSXF


Mods:

Motorisch:

- standaard 600 blok
- 34 mm carbs met Dynojet stage III (standaard = 33 mm) en racefilter (= omgebouwde Ducati racefilter)
- Standaard RVS uitlaatbochten van een GSXR 1100 oliekoeler met de standaard dempers (komen nog LeoVinci carbon dempers op van een ZX10R)


Frame en rijwielgedeelte:

- origineel frame verlast, ander subframe
- USD-voorvork van een ZXR750 van 1993
- Clipons Hayabusa
- Achtervering van een GSX-R 1100 oliekoeler
- Voor en achtervelg (4.5 inch) van een CBR600 van 1994

Remmen:
- Tokico 6-zuiger remklauwen van een GSXR 1000 van 2001
- Tokico 1-zuiger remklauw van een ZX6R van 2003
- Braking Wave remschijven rondom (320 vooraan, 210 achteraan)

Plastic en verlichting:
- GSXR 1000 2001 kopkuip en koplamp
- Spiegels met knipperlichten van een GSXR 1000 2005
- Puig SBK verhoogde kuipruit
- Aangepaste GSXR S-RAD achteraan met ingewerkte knipper van een Alfa Romeo 156
- Helder LED-achterlicht
- Aangepaste originele zijkuipen voorzien van racegaas
- CBR600R 2003 nummerplaatbevestiging

Verder:
- duo voetsteunen van een GSXR 1000
- Rem/schakelset van een CBR1000R 2006
- Rizoma stuurgewichtjes
- KOSO RS digitaal dashboard




black-katana


Mods:

- nieuw motorblok
- nieuw uitlaatsysteem van voor naar achter
- nieuwe achterknippers en nummerplaat verlichting
- taartschep vervangen door rvs houder




tuffer - GSX600f
 
Laatst bewerkt:
Staat goed

Dit was mijn resultaat vandaag:

een standaard gemaakt om het het motorblok in te kunnen hangen en meteen in de grondverf gezet.



de komende week zal ik die gezamenlijk met de werkbank ook even rood maken



Daniëlle heeft het motorblok alvast in haar eentje op de juiste hoogte neergehangen
 
Laatst bewerkt:
Ah nieuwe topic, nieuwe kansen

Mijne mag er ook wel bij

 
Laatst bewerkt:
als ik een foto van mijn vriendin de motor van mijn vriendin plaats mag deze er dan ook in de OP?

we gaan er van de week eens werk van maken, ze heeft namelijk te horen gekregen dat ze haar wegexamen aan gaan vragen dus moet de motor klaargezet worden.

aangezien deze nu alweer een tijdje stil staat gaan we maar het een en ander verversen

zal te denken aan:

vloeistoffen
- remvloeistof
- koelvloeistof
- motorolie

onderdelen:
- oliefilter
- luchtfilter
- bouggie's
- zit er nog een benzine filter ergens?
- remblokken even controleren

bij aanschaf van de motor (9 maanden geleden) zaten er net nieuwe banden onder dat zit nog wel goed dus.

hebben de kenners verder nog dingen waar ik voor moet letten?
 
De koelvloeistof wordt een probleempje

ben natuurlijk ook mijn eigen cbr gewend

Kijk voor de zekerheid ook even de evenutele speling op het balhoofd na en als je toch bezig bent de corrosie op contacten e.d.

balhoofd is al vervangen, zat een zwaar punt in en dit is direct na de aanschaf al vervangen, verder had ze nog geen zin om geld in de motor te steken maar nu het rijbewijs in zicht is word het toch tijd


en die wulpse pakjes kunnen jullie wel vergeten
 
Zet die van mij er ook maar bij, hij mag gezien worden dacht ik zo...
 
Zet die van mij er ook maar bij, hij mag gezien worden dacht ik zo...[afbeelding]

Hij blijft mooi, die kleur. Alleen jammer dat Opel die ooit gebruikt heeft Ff zonder gekheid, als dat gedonder met het inbouwen van het ander blok klaar is, en dat is deze week, ga ik eens langzaam aan denken om het kuipwerk op te knappen en de boel weer opnieuw te (laten) spuiten. Zal wel een prijsje aan vast zitten
 
Hé JW, je hebt helemaal gelijk, ik heb er uiteraard 2 ja!

Bij deze nog even een fotootje van de Zwarte.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.