Hallo allemaal!
Weet iemand waar ik voorzijkappen kan vinden van een GSX750F uit 94?
De mijne zijn kapot....
of www.onderdelenzoeken.nl*** man... Probeer www.2ehandsonderdelen.nl even. En dan op de groene link bovenaan klikken. Dan kun je selecteren in een site, ik heb er 2 weken geleden nog een kuipdeel besteld (linkerzijde). Ze hebben er genoeg en als je vandaag besteld is ie er binnen een week.
Watskeburt?
Succes!
Ik plak hier even een post die ik geplaatst heb op het Forum van de GSXF Club, kijken wat jullie ervan vinden:
Bandenverhaal
Uiteindelijk vertrok GSxie rond middernacht met een andere uitlaat en een betere koplamp richting huis
Het is idd. onmogelijk dat de bouten zo vast zitten nadat de dealer de bouten er al een keer afgehaald heeft. Die van mij zaten ook zo machtig vast en heb alle middelen er tegenaan gegooid: WD40, kruipolie, etc. Er was echter één middel die bij mij wonderen verrichtte: siliconespray Zo goed zelfs dat deze niet eens hoefde in te trekken, sprayen, ff wachten en losdraaien maar. Was het geen optie om een extra bout erop te lassen en los te draaien met een ratel?
GSxie alias Peter was inmiddels ook gearriveerd. Tijdens de demontage van de uitlaat bij beide braken er bij beide motoren 3 bouten en dat was flink balen, want Peter en ik waren beide in de veronderstelling dat de Dealer bij Peters motor reeds de uitlaat los gehad had.
Uiteindelijk vertrok GSxie rond middernacht met een andere uitlaat en een betere koplamp richting huis
Hey ik heb een redelijk basic vraag.. In het handboek van m'n motor staat dat je na wassen/afspoelen ca. 20-30 smeerpunten moet behandelen. Ik kreeg de tip WD-40 maar dat lijkt mij niet geschikt aangezien dit juist vet/smeer weg laat vloeien. Wat gebruiken jullie hiervoor?
Oh ja, ik baal ook dat de buddy zo losgehaald moet worden (iig 2003 versie andere heb ik nog nooit gezien).. Zelf heb ik de indruk dat het leer van de buddy na verloop van tijd gewoon wegslijt door het iedere keer neerleggen van de buddy.. Iemand nog een truukje hiervoor?
Groetjes
Maar het zwoegen werd beloond want het uiteindelijk resultaat mocht gehoord worden want mijn F'je ging als deover de afsluitdijk en hij klinkt helemaal super.
Was wel een tikje brak toen ik om 2:30 thuis aankwam en ook nog moest aanbellen omdat ik geen sleutel bij me had
even een klein vraagje,
ben onderhoud aan het plegen aan de gsx van mijn vriendin, en hierbij wil ik ook de bouggie's vervangen maar heb hier geen goede sleuten voor
dus heeft er iemand hier in west brabant (woon zelf in klundert) een geschikte bouggie sleutel, of een lange dop 18 die ik vandaag even zou kunnen lenen?
neem aan dat hiet meer mensen last van hebben gehad
Graag gedaan [afbeelding]
Vandaag heel kort bezig geweest de schade motor te demonteren, morgen eens een rechte voorvork erin om te meten of het frame recht is[afbeelding]
Heb je geen standaard gereedschapsetje aan boord? Die doet zijn werk goed.
Ik heb gisteren de tankpad van m'n 600F eraf gehaald. Bleef rondom een keihard lijmrandje zitten, met geen enkel middeltje er af te krijgen. Gisteravond aan een kennis (monteur) gevraagd of hij een oplossing wist, kreeg ik een paar tellen later een rubberen schijf van Wurth te leen, net toegepast en binnen 2 minuten de lijmresten er helemaal af en de lak niet beschadigd. Werkt als een gummetje. Wel link op plastic ivm de warmte, als je te lang op 1 plek blijft.
http://www.parts4vws.com/catalog/product_detail.asp?PartNumber=WU058590
En toen schoot me deze post te binnen
Scientizt in "Het Grote GSX-F Topic"
Morgen nwe tankpad scoren