hallo allemaalwat heeft jullie overgehaald om deze motor te kopen? ik vind hem een beetje apart.. Heeft hij weinig onderhoud nodig ofzo?
Een aantal dingen eigenlijk, hij is relatief goedkoop. Hij is betrouwbaar. Hij heeft een goede zithouding, niet te sportief. En persoonlijk vind ik m er ook gewoonuitzien.
bedankt, ik vind die van jouw wel een van de mooiste die ik gezien heb van zijn soort... zag gister een zwarte men paarse zit vlakken. Die vond ik wel wat aan de kitse kant.. groetjes succes met je gsx f
Zo kan je de F ook maken als je handig bent met het maken van nieuwe kuipdelen, spuiten en verdere aanpassingen.
Op dit moment wordt er nog veel meer aangepast en daarvan zal dan ook wel een foto van in dit topic geplaatst worden.
(Afbeelding)
hallo allemaalwat heeft jullie overgehaald om deze motor te kopen? ik vind hem een beetje apart.. Heeft hij weinig onderhoud nodig ofzo?
Aan het profiel te zien lijkt me dat er Bridgestones BT-020 onderliggen, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.Even een vraagje, welke banden gebruik je? Ik heb nu op het moment Metzlers die er nog maar net op liggenmaar ben toch nieuwsgierig...
Het is inderdaad een BT020 band dat achterop zit en een BT010 band voorop. De slofjes die er nu op zitten is een BT014 set (voor+achter) in de maat 160/60 en 110/70 achter (andere velgen).Erg vette tail!!! Ziet er superstoer uit!
Even een vraagje, welke banden gebruik je? Ik heb nu op het moment Metzlers die er nog maar net op liggenmaar ben toch nieuwsgierig...
Het is inderdaad een BT020 band dat achterop zit en een BT010 band voorop. De slofjes die er nu op zitten is een BT014 set (voor+achter) in de maat 160/60 en 110/70 achter (andere velgen).
Aan het eind van de maand hoop ik weer goede foto's te hebben van hoe ze er dan bij staat na alle aanpassingen en extra kuipdelen die er gedurende deze maand weer op moeten komen...
Dat is balen man!
Ik heb mijn 92'er ook naar 25kW moeten terug bouwen en was toen ook rond de 580 euro kwijt. Dit was echter wel inclusief een 4-2-2 set (demper + bochten).
Tis een keuze, want stel dat je een ongeval met de fiets krijg dan heb je idd een groot probleem als het toch vol vermogen is.
Ik had je ook kunnen vertellen dat het een 95'er was. Ik heb er afgelopen maand nog precies zoéén gekocht om onderdelen over te zetten.
Nu nog op het einde van de maand wachten (fitness weekje voor de soes) en dan gaan we (dat hoop ik tenminste) over de 100pk grens heen of anders tegen de 100pk grens aan met een 600cc blokje.
Wat ik er allemaal ga doen? Ik heb een Laserset liggen (RVS 4-2-1 + titanium duo-tech demper), K&N openlucht filters en dyno stage-3. Dit gaat er dan allemaal op en verder wordt de kop geflowed, nokkenassen opnieuw geslepen en getimed. Als laatst komt mijn ignition advancer (3.8 graden) er weer op.wat ga je er allemaal aan doen/heb je er al aan gedaan om die extra pk'tjes eruit te halen..?
Btw, hoe zijn je ervaringen van 25kw, loopt t nog een beetje, of is het stotter, haper, pruttel?
Tip: Bridgestone BT-45Erg vette tail!!! Ziet er superstoer uit!
Even een vraagje, welke banden gebruik je? Ik heb nu op het moment Metzlers die er nog maar net op liggenmaar ben toch nieuwsgierig...
Dan zijn jullie vast al bekend met de Virtuele GSX-F Club!