Het Grote GSX-F Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aaaaaaah, had dat dan gezegd ;-)

deze dus:

dit zijn ze ongeveer. Je vind ze op pag. 616 of onder ref. 10033605. De mijne heb ik hier in Oostende gekocht (waren de laatste) en eerlijk gezegd vind ik de mijne wel mooier dan die zwarte, toch op mijn motorfiets.
Zekers, thnx...
Misschien dat ik ze bestel...ik vind die van jou mooier, ze passen gewoon erg goed!
Maar iig bedankt voor de moeite!!
 
Patrick (a0fi308),

ik kan je precies niet bereiken via mail. Heb je vorige week en gisteren gemaild maar je ontvangt blijkbaar niets. Heb je nog een ander mailadres?

Greetz

zoek hem anders ff op via de gsx-f club 9als je daarbij aangemeld bent ;) )

Ik had hier op MF ook 2 berichtjes voor hem, krijg ik ineens vis die Fclub een PB
:?
 
En ja hoor het is dan zo ver, voor het eerst op mijn bek gegaan :( Na enthousiast op mijn trouwe tweewieler te zijn gestapt en nog enthousiaster te zijn weggereden wil ik gezellig een noodstop maken voor de lokale bushalte. Helaas geen rekening gehouden met de geulen die daar in het asfalt zijn ontstaan en de vrolijke herfstblaadjes die zich daarin ophopen. Stuur begint te zwabberen en hoppa er overheen. Erg jammer allemaal, zeker omdat daar juist het meisje stond die ik nu al drie weken probeer te versieren, die gaat dus ook nooit meer achterop :N . Schade valt mee, rechter achteruitkijkspiegel en richtingaanwijzer zijn niet meer en mijn voorrem heeft een iets sportievere vorm gekregen, bij elkaar iets van 100,- euro |( . Maar goed weer iets geleerd: Stoer doen, alleen voor gevorderden...
Ik heb er ook 1
 
Ik heb een 600f en heb afgelope week mijn cilinderkop + inhoud aan gort gereden door wheely's en ander gestunt.
hij heeft 60.000 op de teller.
1500 euro kosten het.

dus rijdt rustig met dat barrel.

Als er nog iemand door racen zijn gsx-f kapot heeft gereden hoor ik dat graag.

Als je een gsx-f van <98 hebt, heb ik nog wel een goedkoop motorblokje voor je liggen. Mail maar als je interesse hebt.
 
Tambu, sleutelbak,

sorry, maar als je antwoord op PB of e mail: bij reply goed de bestemming nakijken want daar is nogal es iets mis mee. Zie pb.

grtz :?
 
Hoi,

Ik heb een vraagje...
ik heb dus ook een gsx 600f (ben ook al lid van de gsx-fclub)
maar wil eigelijk wel andere dempers voor men motor ik heb nu 2 uitlaten..
En ik zoek daarvoor dus 2 mooie/leuke dempers...
Weet iemand waar ik deze kan kopen en waar ik deze 2e hands kan halen(ben maar een armzalige student :P )
Misschien heeft er iemand een goeie website ofzo...

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite :D gr, Tom
 
Hé grappig, een echt GSXF topic hier, nog niet gezien eigenlijk. Zit zelf meestal op het GSXF forum en ook bij de toerclub.
Hier een foto van de mijne, een echte rode uit '93, maar dan wel met SuperBike stuur en een ingekort kontje!

motorforum.jpg


Michel :]
 
Hé grappig, een echt GSXF topic hier, nog niet gezien eigenlijk. Zit zelf meestal op het GSXF forum en ook bij de toerclub.
Hier een foto van de mijne, een echte rode uit '93, maar dan wel met SuperBike stuur en een ingekort kontje!

(Afbeelding)

Michel :]

Welkom hier Michel,

Het andere clublid met ingekorte kont en superbikestuur.
 
Hey,

Ik ben ook lid van de virtuele club (nog geen forum account, die is onderweg) dus plaats ik hier mn vraagje even:
Weet iemand ook of er nog van die mono-seats te krijgen zijn voor het oude model gsx600f?? zag een paar foto's op de clubsite en vond het er bijzonder leuk uitzien.

Groeten
 
ik ga jullie verlaten.

heb momenteel een gsx600f en een gsx750f. 92 en 96.

maar zaterdag ga ik een gsx 750rw halen van 96 en worden de f'jes ingeruild. heb er veel plezier van gehad maar de 750r(w) was toch wel iets wat er moest komen dus bij deze *O*


gegroet allemaal :W
 
Hey,

Ik ben ook lid van de virtuele club (nog geen forum account, die is onderweg) dus plaats ik hier mn vraagje even:
Weet iemand ook of er nog van die mono-seats te krijgen zijn voor het oude model gsx600f?? zag een paar foto's op de clubsite en vond het er bijzonder leuk uitzien.

Groeten

Kijk eens op Marktplaats.
Blauwe en witte soloseat. orginele kleuren.

Wordt je ook meteen lid van de toerclub? De 29 hebben we een leuke tocht bij je in de buurt, kun je meteen meerijden. :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt,

De bestelling is onderweg!! *O*

ik zal een kijken naar de tourclub, leuk initiatief iig!! 29e ga ik ivm sportverplichtingen niet redden, maar kans is groot dat je me nog een keer tegenkomt!!

Groeten
 
Mooi dat je hem al hebt besteld. Na montage wel effe een foto plaatsen he :Y

Zie net je mooi lidmaatschapnummer 1800, lekker makkelijk te onthouden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan