Het Grote GSX-F Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ff wat hier neer zetten

gisteren een undertail er onder gelegd

[afbeelding]

voor meer foto

klik hier

Hey,

Hoe kom je aan die kap over je zadel? Ben ook op zoek naar zo'n ding maar de enige site waar ik ze kan vinden is www.braada.com en daar hoor ik niet zulke denderende reacties over (mensen die al een half jaar wachten en nog niets hebben).

Hoop dat jij een adres dichterbij weet... toffe undertail trouwens!
 
ja daar is moeilijk aan te komen

wij hebben dat toen een paar jaar geleden via de club besteld (www.braada.com ]
toen 20 stuks

maar inderdaad die antwoord niet meer

je moet goed marktplaats ebay en die soort zaken in de gaten houden

en op de club is er een bezich een mal te maken

misschien word het wat

ik zal eens kijken via waar ik de undertail gekocht heb die wist nog een adres

gra-oeten
 
Nee ik had inderdaad al wat reacties over braada gelezen waar ik niet zo heel vrolijk van werd.

Ik zal blijven rondkijken inderdaad. En bedankt dat je even wilt kijken bij de verkoper van je undertail! En anders hopen dat het op de club wat wordt, ik moet nog even lid worden eigenlijk.

Waar heb je je undertail vandaan trouwens?

Grtz :)
 
Nee ik had inderdaad al wat reacties over braada gelezen waar ik niet zo heel vrolijk van werd.

Ik zal blijven rondkijken inderdaad. En bedankt dat je even wilt kijken bij de verkoper van je undertail! En anders hopen dat het op de club wat wordt, ik moet nog even lid worden eigenlijk.

Waar heb je je undertail vandaan trouwens?

Grtz :)

ik ben bezich met een zaak in nederland

heb e-mail verstuurd
 
hey allen,

Ik verkoop mijn gsx-f 600 uit 1992.
Heeft ongeveer 39000 gelopen en ziet er nog picobello uit.
De vraagprijs ligt ergens rond de 1850,-

full

full

full

full


Grtz :W
 
ah, kijk aan :) ik ben benieuwd!

Beste Ben
Allereerst bedankt voor je mailtje, op de vraag of wij een seat cover voor julli kunnen maken het volgende, voor ons is dat geen probleem zeker niet als julli een cover kunnen aanleveren welke ik kan gebruiken om een mal vanaf te produceren.

Dan komt de vraag natuurlijk of deze cover na gebruik nog bruikbaar is, dat moet geen probleem zijn het ligt een beetje aan de kwaliteit lak hoe deze eruit komt maar de cover zal gewoon netjes blijven.

Het lijkt me raadzaam om even met een cover bij mij langs te komen, dan kan ik er ook gelijk een prijs voor maken.
 
Hmmm het moet dus mogelijk zijn? En jij bent dan Ben neem ik aan ;)

Ik ben nog steeds benieuwd :P Aangename verassing dat er blijkbaar iemand is die die dingen kan maken :)
 
Ja, als die dingen een beetje redelijk geprijsd zijn en net zo goed als die van braada, dan ben ik ook zeker wel geïnteresseerd. Heb nog niet zo lang m'n gsx, maar ik had al vrij snel door dat ik zo'n seatcover wilde :P
 
deze is van een oud model

wij praten over een nieuw model


Detail :P misschien eens mailen of hun voor het nieuwe model ook kunnen leveren. Ik kreeg bij de levering van mijn seatcover een hele lijst met spullen die hun komden leveren, misschien ook voor het nieuwe model ;)
 
Hoeveel km hebben mijn mede f-ers dit jaar gereden?
Ik heb m'n motor in januari gekocht en heb er nu 5800 km opzitten. Funkilometers, geen woon-werk.
 
Hoeveel km hebben mijn mede f-ers dit jaar gereden?
Ik heb m'n motor in januari gekocht en heb er nu 5800 km opzitten. Funkilometers, geen woon-werk.


12000km en de motor staat nu anderhalve maand stil te wachten op een ander blok. Deze wordt eind december erin gehesen en dan kunnen we weer :]
 
motor gekocht 07-07-2005 nieuw

nu op teller 34000km en dat is dus alles he woon/werk/toerritten

dus 16000 per/jaar
 
Laatst bewerkt:
beste gsx-f rijders, afgelopen zaterdag ben ik ook eigenaar geworden van een GSX600f uit 94 (zwart/paars)

Bevalt me goed. Vandaag voor het eerst mee naar mn werk, dat is gaaf, zo tussen de files door.
Welke site gebruiken jullie om spullen aan te schaffen/te bekijken voor de motor. Dus denk aan een ander kuipruitje, richtingaanwijzers, remschrijven enz.

grt
trotse gsx600f bezitter (komt denk ik ook omdat het mn 1e motor is)
 
:X 20.000 km gereden dit jaar, minimaal :X

grootste gedeelte fun, waarvan nog 'maar' 3500 op de GSXF vanaf begin september. De rest op de Div :) O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan