Hier nog een filmpje met een GoPro Session gemaakt van een vriend. Hierbij is het geluid super! Ik vermoed dat zoals hier ook al gezegd werd dat het storende geluid van de behuizing/bevestiging van de Hero 3 komt. Zal even wat gaan experimenteren hiermee. Zo is het een stuk prettiger om de filmpjes te bekijken iig!
Ik vind trouwens de standaard vering op de sp1 verbazingwekkend goed! Begin van dit jaar de voorvorken geserviced en de achtershock is nog nooit uitelkaar geweestHad perfecte slijtage met de banden en qua sturen kijk maar op het filmpje, hij moet nog wat meer op z'n kop omdat die niet z'n lijn houd als ik wat meer ga pushen (of toch een wat zwaardere veer achter monteren), maar kon redelijk makkelijk zelfs een s1000rr en een panigale voorbij Volgend jaar maar eens kijken tot hoe ver je kan met het standaard spul. Racen word wel voordelig zo
Hier nog een filmpje met een GoPro Session gemaakt van een vriend. Hierbij is het geluid super! Ik vermoed dat zoals hier ook al gezegd werd dat het storende geluid van de behuizing/bevestiging van de Hero 3 komt. Zal even wat gaan experimenteren hiermee. Zo is het een stuk prettiger om de filmpjes te bekijken iig!
Ik vind trouwens de standaard vering op de sp1 verbazingwekkend goed! Begin van dit jaar de voorvorken geserviced en de achtershock is nog nooit uitelkaar geweestHad perfecte slijtage met de banden en qua sturen kijk maar op het filmpje, hij moet nog wat meer op z'n kop omdat die niet z'n lijn houd als ik wat meer ga pushen (of toch een wat zwaardere veer achter monteren), maar kon redelijk makkelijk zelfs een s1000rr en een panigale voorbij Volgend jaar maar eens kijken tot hoe ver je kan met het standaard spul. Racen word wel voordelig zo
Je grootlicht staat aan.
Wat bedoel je precies met reservicen van de vork?
ziet er gaaf uit.
JupMet m'n mooie Marquez helmpie, zeer goede aankoop
nieuwe vorkolie enz...
en daar....gaat alles fout.....
http/www.smitsrepairs.nl/
ik wist het vroegahhh niet eens..Dat is niet zo spannend,
wat ik weten wil is of dat er ook shims en dergelijke vervangen zijn.
De rest is eigenlijk gewoon onderhoud. (wat wel heel vaak overgeslagen wordt)
Dat is niet zo spannend,
wat ik weten wil is of dat er ook shims en dergelijke vervangen zijn.
De rest is eigenlijk gewoon onderhoud. (wat wel heel vaak overgeslagen wordt)
Waarom zou je shims vervangen?
ik wist het vroegahhh niet eens..
totdat ik het een keer had laten doen, je stapt dan op een geheel nieuwe fiets !
je raakt heel langzaam gewend aan de steeds slechter wordende fork....dus merk je het ook pas als het wel onderhouden/gereviseerd is.
sla het nu geen enkel jaar meer over.
je kunt met de olie dikte spelen, rebound en compressie om de olie verplaatsing te beinvloeden.Waarom zou je shims vervangen?
mijn oem platen hebben ruime 100.000 meegedaan ondanks vele wheely's en circuit dagen.Joepie!! Ik heb een slippende koppeling
Met mijn eigenwijze kop heb ik afgelopen voorjaar Castrol Power RS in m'n blok gekieperd en nu gaan de platen slippen. Er is mij wel voor gewaarschuwd, maar ik dacht, Honda heeft zelfs een Castrol SP2 uitgebracht dus dat zal wel goed zitten, niet dusNavraag leert dat de Castrol olie molybdeensulfide bevat, deze stof trekt in de platen wat er voor zorgt dat ze gaan slippen.
Nu is mijn vraag, welke koppelingsplaten kan ik het beste aanschaffen, en welk olie is aan te raden om te zorgen dat dit niet weer gebeurd?
Wat wil je hiermee zeggen? Dat ik originele koppelingsplaten moet monteren? Of dat ik op onzin zit?mijn oem platen hebben ruime 100.000 meegedaan ondanks vele wheely's en circuit dagen.
doe ermee wat je wil